node/38691

Μεταχειρισμένο: Opel Astra J, 2009 έως 2015

Το μικρομεσαίο Opel προηγούμενης γενιάς μπορεί να καλύψει ακόμα και σήμερα τις ανάγκες μιας οικογένειας.

Η Opel παρουσίασε την τέταρτη γενιά Astra το 2009, με νέο, τότε, πλαίσιο και νέα γκάμα κινητήρων από το Insignia και το Corsa. Πέρα από το κλασικό για την κατηγορία 5θυρο αμάξωμα, το Astra υπήρχε σε station wagon και 3θυρο GTC. Το τελευταίο είναι πολύ διαφορετικό από το 5θυρο, με φαρδύτερα πίσω φτερά, χαμηλότερη γραμμή οροφής, διαφορετική μουσούδα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και πιο αιχμηρό πίσω μέρος.

Η εμπορική κρισιμότητά του για την εταιρεία δεν φρέναρε τη φαντασία των σχεδιαστών. Το σχεδιαστικό τμήμα έφτιαξε ένα μικρό οικογενειακό με έντονη προσωπικότητα. Χαρακτηριστικά της σχεδίασης αποτελούν η τραβηγμένη πίσω καμπίνα και το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ με τη γραμμή οροφής που χαμηλώνει στο πίσω μέρος. Πέρα όμως από την εμφάνιση, προσεγμένες ήταν επίσης η αεροδυναμική και η χωροταξία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Με μήκος 4,42 m και μεταξόνιο των 2,69 m η ευρυχωρία είναι πολύ καλή, κυρίως για τα γόνατα των πίσω. Η καμπίνα δείχνει ακόμα και σήμερα σύγχρονη. Τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν πολλές ρυθμίσεις, ειδικά τα σπορ των πιο ακριβών εκδόσεων. Το ταμπλό αποτελείται από μαλακά πλαστικά πολύ καλής ποιότητας και σκληρά μέτριας, ενώ τα πολλά κουμπιά στην κεντρική κονσόλα και το σύστημα πολυμέσων δυσκολεύουν την εργονομία και προϋποθέτουν χρόνο εξοικείωσης.

Opel Astra J 1

Η γκάμα κινητήρων ήταν ιδιαίτερα πλούσια, με πολλές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου. Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις ξεκινούν από τα 1,4 λίτρα με 90 ίππους και φτάνουν μέχρι τα 2,0 λίτρα και τους 280 ίππους της έκδοσης OPC. Προφανώς, ενδιάμεσα κουμπώνουν οι δημοφιλέστερες εκδόσεις με τον 1.4 Turbo των 120 ή 140 ίππων, ενώ υπάρχει και ο 1.6 Turbo με 170, 180 (ψεκασμός πολλαπλών σημείων) ή 200 ίππους. Στην γκάμα πετρελαίου βρίσκουμε τον 1.3 με 95 ίππους και ακολουθεί ο 1.6 με 110 ή 136 ίππους, ο οποίος το 2014 αντικατέστησε τον 1.7 που απέδιδε 110 ή 130 ίππους. Στην κορυφή των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων συναντάμε τον δίλιτρο CDTi με 160 ή 165 ίππους, καθώς και την BiTurbo εκδοχή του με 195 ίππους.

Η οδήγηση ενός Opel Astra είναι εύκολη και αυτό το καταλαβαίνεις αμέσως. Η ανάρτηση διαχειρίζεται σωστά το βάρος του αμαξώματος και την πλειονότητα των κακοτεχνιών των ελληνικών δρόμων, αλλά μέχρι εκεί. Δεν είναι ούτε το κορυφαίο μοντέλο στην άνεση ούτε διψάει για φιδίσιες διαδρομές με τέρμα το γκάζι.

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Η αγορά μεταχειρισμένου έχει πολλά Astra τέταρτης γενιάς, με την πλειονότητα να αφορά τις εκδόσεις με τον 1.4 τούρμπο βενζίνης και τις πετρελαιοκίνητες 1.3 και 1.6. Όλες τους έχουν λογικά ετήσια πάγια έξοδα, με τις πετρελαιοκίνητες να προσφέρουν και σημαντικά πιο χαμηλή κατανάλωση. Από πλευράς περιοδικής συντήρησης, τα μεγάλα διαστήματα service και οι λογικές τιμές είναι σημαντική πληροφορία για το πορτοφόλι. Προσοχή θέλουν τα μοντέλα με FlexRide (ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ), αφού το κόστος αντικατάστασής τους είναι ιδιαίτερα υψηλό.

Opel Astra J 2

Πώς είναι σήμερα;
Το Opel Astra που έχουμε στα χέρια είναι 1.3 CDTi με 95 ίππους και 190 Nm, και συνδυάζεται με χειροκίνητο σασμάν πέντε σχέσεων κοντής κλιμάκωσης. Η πρώτη άδεια του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι Μαΐου του 2015, πράγμα που σημαίνει ότι πρόκειται για το ανανεωμένο μοντέλο -2012 και μετά. Το οδόμετρο έγραφε 47.984 km, κάτι που αποκαλύπτει μόλις 12.000/έτος.

Ο 4κύλινδρος 1.300άρης πετρελαιοκινητήρας με καταγωγή FIAT τίθεται άμεσα σε λειτουργία και το σύστημα stop/start λειτουργεί κατά τα προβλεπόμενα. Η αίσθηση που δίνει σε συνδυασμό με το κοντό κιβώτιο είναι θετική, αλλά σε συνθήκες ταξιδιού με ταχύτητα λίγο πάνω από το όριο ακούγεται στην κατά τα άλλα σωστά μονωμένη καμπίνα. Ο λεβιές ταχυτήτων δεν έχει τζόγο, έχει στιβαρή αίσθηση και λογικές διαδρομές. Το πεντάλ του συμπλέκτη έχει παραμείνει μαλακό και αυτό των φρένων έχει τη σωστή αντίσταση και ωραία αίσθηση. Σε καλή κατάσταση είναι και τα αμορτισέρ, ελέγχοντας σωστά το βάρος του αυτοκινήτου στις στροφές και χαρίζοντας καλή άνεση στην πόλη.

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Η συγκεκριμένη γενιά Opel Astra ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη εμπορικά με αποτέλεσμα να υπάρχει σε μεγάλους αριθμούς στην αγορά του μεταχειρισμένου. Οι επιλογές είναι πολλές, τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού όσο και σε έκδοση κινητήρα.

Τα πιο προσιτά και μεγαλύτερα ηλικιακά αυτοκίνητα έχουν τιμή εκκίνησης τις €5.000, ενώ για ένα από τα τελευταία του 2015 θα πρέπει να εκταμιεύσετε τουλάχιστον €16.000. Φυσικά μιλάμε για ελεγμένα αυτοκίνητα και με συμπληρωμένο το βιβλίο συντήρησης.

Opel Astra J 3

Τι πρέπει να προσέξω;
Οι αναφορές που υπάρχουν για το Opel Astra J καταπιάνονται με κάμποσους τριγμούς από το εσωτερικό, ενώ δεν θα πρέπει να αμελήσετε να ελέγξετε όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.

Ακόμα, βεβαιωθείτε στα αυτοκίνητα με μεγάλους τροχούς, 17”+, ότι δεν υπάρχουν χτυπήματα σε αυτούς και ότι τα αμορτισέρ έχουν ακόμα ζωή.

Τέλος, στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις (ειδικά στα 1.3) βεβαιωθείτε ότι το φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων DPF είναι ακόμα αποτελεσματικό και ολοκληρώνει σωστά τη διαδικασία της αναγέννησης (ανάβει ένδειξη στο ταμπλό).

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Η εικόνα του ταμπλό παραμένει ελκυστική και σύγχρονη, και τα μαλακά πλαστικά είναι σαν καινούργια. Τα σκληρά πλαστικά όμως έχουν αρχίσει να τρίζουν και το γκρι διακοσμητικό στο ταμπλό έχει αποκτήσει ελαστικότητα. Το ντουλαπάκι του συνοδηγού έχει ακόμα την slow motion λειτουργία του και η κονσόλα δαπέδου με τις τέσσερις μεγάλες ποτηροθήκες είναι σταθερή και στη θέση της. Τα πλαϊνά του καθίσματος του οδηγού όμως έχουν υποστεί φθορά από τη χρήση, κάτι που συμβαίνει και με την υπόλοιπη επένδυσή του.

Ακόμα, η μονόχρωμη κόκκινη οθόνη του υπολογιστή ταξιδιού και η έγχρωμη του συστήματος πλοήγησης και πολυμέσων έχουν διατηρήσει την ζωντάνια τους και δεν έχουν κάποιο καμένο pixel. Οι επιλεγμένες όμως ρυθμίσεις του συστήματος χάνονται ύστερα από λίγο, πράγμα που μάλλον δείχνει την ανάγκη για αναβάθμιση λογισμικού.

Στο αμάξωμα, οι μεντεσέδες στις πόρτες λειτουργούν στην εντέλεια και τις κρατούν ανοιχτές ακόμα και στην ανηφόρα. Το μαύρο χρώμα του αυτοκινήτου που δοκιμάζουμε έχει χάσει τη γυαλάδα του και «αράχνες» έχουν εμφανιστεί στο βερνίκι.

Opel Astra J 4

Ανάρτηση-Τροχοί
Η τέταρτη γενιά Astra είναι η τελευταία του μοντέλου όπου μπορούσε από το εργοστάσιο να εφοδιαστεί με τροχούς μέχρι 20” (η νεότερη μέχρι 17”), οπότε στα μοντέλα με τροχούς από 17” και πάνω βεβαιωθείτε ότι βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, τόσο οι ζάντες όσο και τα λάστιχα. Έχετε επίσης στο μυαλό, ότι όσο μεγαλύτερη η διάσταση τόσο μεγαλύτερο και το κόστος αλλαγής για τα λάστιχα.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Ο λεβιές ταχυτήτων του αυτοκινήτου που δοκιμάζουμε είναι σε άριστη κατάσταση, καθώς η λειτουργία του θυμίζει καινούργιο. Το πεντάλ του συμπλέκτη είναι ακόμα μαλακό και αθόρυβο.

Το τιμόνι έχει σωστή υποβοήθηση και βάρος, ανεξαρτήτως ταχύτητας.

Κινητήρας
Ο 4κύλινδρος 1.300άρης CDTi έχει στρωτή λειτουργία και κατανάλωση που επιτυγχάνει είναι εντυπωσιακά χαμηλή, παρά την κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων. Στο ταξίδι όμως με 140+ km/h ακούγεται στην καμπίνα.

Το Opel Astra που δοκιμάσαμε, καθώς και πλήθος άλλων εγγυημένων μεταχειρισμένων μπορείτε να βρείτε και να παραγγείλετε online κάνοντας κλικ στην ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων της CarNext....

node/39086
Opel Mokka new logo

Νέο Opel Mokka, καινούργιος λογότυπος

Η επόμενη γενιά του Mokka θα εγκαινιάσει ένα νέο τρόπο γραφής του ονόματος των μοντέλων στο πίσω μέρος των Opel.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Γιάννης Κουτσουφλάκης Επικοινωνία

Νέο Opel Mokka, καινούργιος λογότυπος

H Opel το ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα: O αντικαταστάτης του Mokka X θα ονομάζεται σκέτο «Mokka». Όμως η έκπτωση του «X» δεν θα είναι η μόνη αλλαγή όσον αφορά το όνομα. Η γραμματοσειρά θα εξελιχθεί όπως μπορούμε να δούμε στην εικόνα.

Τα ονόματα των αυτοκινήτων της Opel θα αναγράφονται με μεγαλύτερα γράμματα και πιο πεπλατυσμένα. Πάνω απ’ όλα όμως, καθώς όλο και περισσότερες μάρκες το κάνουν, το όνομα του αυτοκινήτου θα φιγουράρει στο κέντρο της πίσω πόρτας -βλ. Škoda Scala, VW Golf...

Εάν και η Opel προχώρησε σε αυτήν την επικοινωνία που μας αποκάλυψε έμμεσα το νέο τρόπο γραφής των μοντέλων της, αυτή στην ουσία της έγινε για να τονίσει ότι όλα αλλάζουν στο αισθητικό επίπεδο με το νέο Mokka. Μοντέλο που θα εγκαινιάσει στην πραγματικότητα τα νέα gimmicks της Opel που μας είχαν γίνει γνωστά μέσω του πρωτοτύπου GT X Experimental.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τι λένε οι πληροφορίες για το νέο Opel Mokka

Στο νέο Mokka θα υπάρχει έτσι ένα πρωτότυπο πρόσωπο υπό την ονομασία «Vizor», με ένα φαινομενικά μονοκόμματο τμήμα που θα σχηματίζεται από τη μάσκα και τα φανάρια. Ο λογότυπος θα λειτουργεί ως πυξίδα που βρίσκεται εκεί που διασταυρώνονται οι δύο άξονες. Έτσι, στο εμπρός μέρος, ο Κεραυνός θα βρίσκεται στο σημείο που το νεύρο που διατρέχει το καπό θα ενώνεται με τη φωτεινή «υπογραφή» του αυτοκινήτου.

Μπορεί η εμφάνιση να είναι νέα, η τεχνική βάση όμως θα προέρχεται από τα πιο πρόσφατα αστικά SUV του Groupe PSA και ιδίως από το DS 3 Crossback. Το Mokka εξάλλου θα κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο με το μοντέλο της DS Automobiles, αυτό του Poissy στη Γαλλία. Η επίσημη παρουσίαση του νέου Opel Mokka αναμένεται τον Ιούνιο.

node/39057

Μεταχειρισμένο: Renault Clio IV, 2012 έως 2019

Η τέταρτη γενιά του σουπερμίνι της Renault αποτελεί μια καλή πρόταση στην αγορά μεταχειρισμένου.

Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Μεταχειρισμένο: Renault Clio IV, 2012 έως 2019

Τα σουπερμίνι είναι από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες στη χώρα μας. Πρόκειται για μοντέλα που προσπαθούν μέσα σε τέσσερα μέτρα μήκους να βολέψουν τέσσερις ενηλίκους με τις αποσκευές τους, να προσφέρουν όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, να είναι πλήρως «συνδεδεμένα», ασφαλή στο δρόμο, ενδιαφέροντα από κάθε άποψη και βέβαια προσιτά.

Το Clio με τη σειρά του είναι ένα πολύ δημοφιλές σουπερμίνι και ταυτόχρονα το best-seller της Renault, με αντικειμενικά πολύ πετυχημένη σχεδίαση και πλήρη γκάμα εξοπλισμού και κινητήρων.

Η τέταρτη γενιά του βασίζεται στην πλατφόρμα V της Συμμαχίας Renault-Nissan και το αμάξωμά της έχει ήπιες καμπύλες, έντονους ώμους και κρυφές πίσω χειρολαβές που το κάνουν να μοιάζει με τρίθυρο. Ωστόσο τέτοια επιλογή δεν υπάρχει στην συγκεκριμένη γενιά Clio, παρά μόνο 5θυρη ή στέισον Sport Tourer.

Εξίσου ενδιαφέρουσα είναι και η εικόνα στην καμπίνα. Το ταμπλό αποτελείται από καλής ποιότητας πλαστικά, με το πάνω μέρος του να διαθέτει μια λεπτή γέμιση που δίνει ευχάριστη υφή. Το ίδιο υλικό ντύνει και το πάνω μέρος του πάνελ των θυρών, ενώ τα υπόλοιπα πλαστικά είναι σκληρά μα ικανοποιητικής ποιότητας, οπότε το πρόσημο είναι ξεκάθαρα θετικό.

Η θέση οδήγησης είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας, με πολλές ρυθμίσεις και αναπαυτικό κάθισμα με καλή πλευρική στήριξη. Επιπλέον, σε συνδυασμό με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες το Clio προσφέρει ικανοποιητική ορατότητα, κάτι πολύ σημαντικό για την πόλη. Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και ο υπολογιστής ταξιδιού παρέχει επαρκή πληροφόρηση. Αν και στο πίσω κάθισμα ο χώρος δεν είναι κορυφαίος για την κατηγορία, δύο ενήλικοι θα χωρέσουν. Ακόμα, ο χώρος αποσκευών που χωράει 300 lt είναι καλός για σουπερμίνι. Επαρκείς είναι και οι θήκες για τα καθημερινά μικροαντικείμενα, μόνο που οι ποτηροθήκες που βρίσκονται στην κονσόλα δαπέδου είναι στριμωγμένες από το χειρόφρενο.

Renault Clio IV MTX 1

Οδηγώντας το Clio αμέσως αντιλαμβάνεσαι τον πολύ καλό έλεγχο του αμαξώματος που προσφέρει η ανάρτηση ακόμα και σε σβέλτο ρυθμό, χωρίς να το επιτυγχάνει εις βάρος της άνεσης.

Από την αρχή της καριέρας του, το Clio διέθετε γκάμα κινητήρων για όλα τα γούστα. Αρχικά η βενζινοκίνητη περιλάμβανε του κινητήρες τούρμπο 0,9 (90 PS) και 1,2 λίτρων (120 PS), καθώς και τον ατμοσφαιρικό 1.2 (75 PS). Στην πετρελαιοκίνητη γκάμα υπήρχε ο γνωστός 1.5 dCi με απόδοση 75 ή 90 ίππους.

Η ανανέωση του 2016 έφερε μικρές αισθητικές αλλαγές και εμπλουτισμό στον εξοπλισμό και στην γκάμα κινητήρων. Στους κινητήρες προστέθηκε η ισχυρότερη έκδοση του 1.5 dCi με τους 110 ίππους, ενώ το 2018 αντικαταστάθηκε ο ατμοσφαιρικός 1.2 με την πιο αδύναμη εκδοχή του 0.9 TCe. Έτσι, η ισχύς του βασικού Clio παρέμεινε στους 75 ίππους, με περισσότερη ροπή όμως.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Όλες οι εκδόσεις κινητήρα έχουν λογικό κόστος χρήσης, αν και προφανώς οι πετρελαιοκίνητες έχουν σαφώς χαμηλότερη κατανάλωση. Από την άλλη, οι βενζινοκίνητες έχουν μικρότερο κυβισμό, οπότε και λίγο μικρότερη «αντικειμενική δαπάνη διαβίωσης».

Στη συντήρηση δεν υπάρχει διαφορά στην περιοδικότητα μεταξύ των εκδόσεων που καίνε βενζίνη ή πετρέλαιο, κάτι που σημαίνει προγραμματισμένη επίσκεψη στο συνεργείο μία φορά το χρόνο ή κάθε 30.000 km.

Renault Clio IV MTX2

Πώς είναι σήμερα;
Το Clio που δοκιμάζουμε είναι πετρελαιοκίνητο με τον 4κύλινδρο 1.5 dCi στην έκδοση με τους 75 ίππους. Η πρώτη άδεια είναι του 2015 και έχει περίπου 38.000 km. Είναι λίγα για την ηλικία και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, οπότε το μόνο σημείο που έχει ταλαιπωρηθεί από τη χρήση είναι η πλαστική επένδυση του ραφιού μπροστά από τον συνοδηγό. Στα υπόλοιπα σημεία της η καμπίνα δείχνει σαν καινούρια, τόσο όσον αφορά τις ταπετσαρίες των καθισμάτων όσο και τα υπόλοιπα πλαστικά της.

Ο 1.5 dCi των 75 ίππων δεν διαθέτει το σύστημα ECO των ισχυρότερων εκδόσεων, αλλά συνδυάζεται με stop/start που έχει ομαλή και άμεση λειτουργία. Ο κινητήρας διατηρεί στο έπακρο την πολιτισμένη λειτουργία του, ενώ η ανάρτηση λειτουργεί όπως και πρώτα, ελέγχοντας σωστά την κλίση του αμαξώματος και αντιμετωπίζοντας τις κακοτεχνίες με στιβαρότητα.

Αντίστοιχα καλό πρόσωπο παρουσιάζει τόσο ο λεβιές ταχυτήτων όσο και ο συμπλέκτης. Το πεντάλ των φρένων έχει σωστή αίσθηση και διαδρομή, και τα φρένα επίσης δείχνουν όπως και σε ένα ολοκαίνουργιο Clio. Η ύπαρξη ταμπούρων στους πίσω τροχούς δεν θα πρέπει να προβληματίζει ουσιαστικά, καθότι δεν επηρεάζει καθόλου την απόδοση του συστήματος.

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Όπως προαναφέρθηκε το Renault Clio είναι ένα από τα πιο δημοφιλή σουπερμίνι, κάτι που σημαίνει ότι στην αγορά μεταχειρισμένου υπάρχουν πολλές επιλογές από πλευράς έκδοσης εξοπλισμού και κινητήρα.

Με μια μικρή έρευνα αγοράς θα διαπιστώσετε ότι τα πιο φτηνά ξεκινούν από τις €6.500, ενώ η τιμή για ένα μοντέλο τετραετίας με τον 1.2 TCe ή τον 1.5 dCi με συμπληρωμένο βιβλίο service και λογική χρήση κυμαίνεται γύρω από τις 9.000 ευρώ.

Renault Clio IV MTX 3

Τι πρέπει να προσέξω;
Τα Renault Clio παρουσιάζουν σχετικά καλή εικόνα στις έρευνες αξιοπιστίας και τα σημεία που πρέπει να ελεγχθούν είναι οι ηλεκτρικές ευκολίες, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος πολυμέσων της LG. Καλός θα ήταν επίσης ένας έλεγχος και στις στεγανωτικές τσιμούχες των θυρών, αφού υπάρχουν αναφορές για αεροδυναμικούς θορύβους σε μερικά αυτοκίνητα.

Η τέταρτη γενιά Clio έχει δεχτεί ορισμένες ανακλήσεις για το σύστημα των φρένων και την πλάτη του πίσω καθίσματος, οπότε βεβαιωθείτε ότι το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει έχει επισκεφθεί την αντιπροσωπεία για τις κατάλληλες ενέργειες.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Το εσωτερικό του συγκεκριμένου Clio βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση και ευαίσθητα σημεία, όπως το πλαστικό τιμόνι ή η φούσκα του λεβιέ, είναι κυριολεκτικά σαν καινούρια. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα καθάρισμα στις ταπετσαρίες των εμπρός καθισμάτων και ίσως αντικατάσταση της πλαστικής επένδυσης του ραφιού εμπρός από το συνοδηγό. Κανένα άλλο σημείο στην καμπίνα δεν μαρτυρά την ηλικία ή τη χρήση του μοντέλου.

Η βαφή του αμαξώματος είναι σε πολύ καλή κατάσταση, όπως και τα πλαστικά καλύμματα των φώτων που δεν έχουν θαμπώσει ούτε αλλάξει απόχρωση. Επιπλέον, τα μαύρα πλαστικά στα χαμηλά σημεία των θυρών και στους προφυλακτήρες, παρουσιάζουν αξιοσημείωτη αντοχή στον ήλιο.

Renault Clio IV MTX 4

Ανάρτηση-Τροχοί
Ανάλογα με την έκδοση, το Renault Clio εφοδιάζεται με τροχούς από 15 έως 17 ιντσών. Όπως είναι λογικό, όσο πιο μεγάλη είναι η ζάντα, τόσο πιο πολλή προσοχή πρέπει να δώσετε στην κατάσταση των ελαστικών, της ευθυγράμμισης και των ζαντών.

Η ανάρτηση του αυτοκινήτου που δοκιμάζουμε δεν παρουσίαζε κανέναν περίεργο θόρυβο ή κάτι που να φαινόταν μη φυσιολογικό, ελέγχοντας πάντα σωστά το αυτοκίνητο.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Το τιμόνι του συγκεκριμένου Clio δεν διαφέρει σε αίσθηση και βάρος από ενός καινούριου, διατηρώντας την ακρίβειά του. Ο λεβιές ταχυτήτων έχει καλή αίσθηση και η μετάδοση λειτουργούσε σχεδόν αθόρυβα. Μόνο σε ρολάρισμα με υψηλή ταχύτητα εντοπίσαμε ένα μικρό βουητό.

Κινητήρας
Ο χώρος κινητήρα του μεταχειρισμένου μας Clio είναι ιδιαίτερα προσεγμένος και το αμορτισέρ του καπό, στοιχείο μοναδικό στην κατηγορία, λειτουργεί σαν καινούριο. Ο 1.5 dCi των 75 ίππων με τα 38.000 km τίθεται άμεσα σε λειτουργία και δείχνει πρόθυμος και ορεξάτος.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!