Μεταχειρισμένο: Nissan Qashqai, 2014 έως 2018

Η δεύτερη γενιά του κόμπακτ crossover της Nissan αποτελεί μια συνετή πρόταση στην αγορά μεταχειρισμένου.

Το Nissan Qashqai (J11) βασίζεται σε μία νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα που εξασφάλισε υψηλή ακαμψία, βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά και μεγαλύτερους χώρους, χωρίς να προσθέτει επιπλέον βάρος στην κατασκευή. Οι κινητήρες που απαρτίζουν την γκάμα του είναι υπερτροφοδοτούμενοι βενζίνης και πετρελαίου, με τις βασικές εκδόσεις (1.2 DIG-T και 1.5 dCi) να συνδυάζονται αποκλειστικά με κίνηση εμπρός.

Η καμπίνα του Qashqai δεύτερης γενιάς έχει πιο premium αίσθηση χάρη στη νέα σχεδίαση του ταμπλό. Χαρακτηρίζεται από ποιοτικά υλικά και νέα, μεγαλύτερα και πιο άνετα καθίσματα Monoform.
H θέση οδήγησης είναι ψηλή και με μεγάλες δυνατότητες ρύθμισης. Η γενική εργονομία είναι καλή, αλλά η ορατότητα περιορίζεται από τις φαρδιές κολόνες. Πρόβλημα χώρου, πάντως δεν θα έχει ούτε ένας ψηλός οδηγός. Άνετοι είναι οι χώροι και στο πίσω κάθισμα, όπου δύο υψηλόσωμοι επιβάτες ταξιδεύουν ξεκούραστα.

Οι θέσεις για μικροπράγματα μέσα στην καμπίνα είναι αρκετές και πρακτικές. Πρακτικό είναι και το πορτμπαγκάζ, με το διαιρούμενο δάπεδο να επιτρέπει διαφορετικές διαμορφώσεις. Η χωρητικότητα των 430 λίτρων βρίσκεται άνω του μέσου όρου, ενώ διπλώνοντας τις πλάτες των καθισμάτων έχεις στη διάθεσή σου χώρο με επίπεδο δάπεδο για εύκολη φόρτωση.

Nissan Qashqai rear tracking

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Οι νέοι κινητήρες βενζίνης και οι δοκιμασμένοι πετρελαίου χαρίζουν λογική κατανάλωση και συγκρατημένες εκπομπές CO2 που δεν επιβαρύνουν με μεγάλο κόστος τον ιδιοκτήτη του ιαπωνικό crossover. Παράλληλα, το κόστος της περιοδικής συντήρησης του Nissan Qashqai δεν ξεφεύγει σε κόστος.

Πώς είναι σήμερα;
Το Nissan Qashqai 1.6 dCi 4WD που δοκιμάζουμε είναι μοντέλο 2014 με κάτι παραπάνω από 53.000 km. Αυτό σημαίνει ότι έχει γράψει λίγα χιλιόμετρα για μοντέλο της κατηγορίας, με λιγότερο από 15.000 km το χρόνο, αποτελώντας ένα εξαιρετικό δείγμα του μοντέλου. Τα τέσσερα χρόνια που έχει στην πλάτη του δεν γίνονται εύκολα αντιληπτά στο εσωτερικό. Μόνο η δερμάτινη επένδυση του τιμονιού τα μαρτυρά, με τα υπόλοιπα χειριστήρια και τους διακόπτες να δείχνουν και να λειτουργούν όπως καινούρια. Ο χώρος για τους πίσω είναι άθικτος, μαρτυρώντας ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του δεν είχε οικογενειακές υποχρεώσεις.

Στο δρόμο, το συγκεκριμένο Nissan Qashqai συμπεριφέρεται υποδειγματικά, με την ανάρτηση και το συμπλέκτη να έχουν διατηρήσει την καλή και σωστή λειτουργία. Ο έλεγχος παραμένει αποτελεσματικός, τα ηλεκτρονικά επεμβαίνουν όταν χρειάζονται και η τετρακίνηση (λειτουργία Auto) λειτουργεί αποτελεσματικά εμπλέκεται άμεσα στη λειτουργία Auto.

Nissan Qashqai Interior

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Το Nissan Qashqai είχε πολύ καλή εμπορική πορεία στη χώρα μας και, όπως είναι ευκόλως κατανοητό, οι πιο περιζήτητες εκδόσεις είναι οι πετρελαιοκίνητες. Υπάρχουν κάμποσες εκδόσεις εξοπλισμού στην αγορά μεταχειρισμένου και η τιμή τους ξεκινά από τις €13.500 για ένα από τα πρώτα μοντέλα, χωρίς όμως τετρακίνηση.

Τι πρέπει να προσέξω;
Τα στοιχεία που έχουμε μαζέψει για το Nissan Qashqai αναφέρουν ότι η συχνότερη βλάβη αφορά τις ηλεκτρικές ευκολίες και το ηχοσύστημα. Βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν στην εντέλεια, ενώ μην παραλείψετε να ελέγξετε και στον συμπλέκτη.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Το ταμπλό αποτελείται από μαλακά και σκληρά πλαστικά, καθώς και από διακοσμητικά piano black στην κεντρική κονσόλα. Η 4ετία δείχνει να μην τα έχει επηρεάσει και η διακοσμητικά φάσα αντιστέκεται καλά στις γρατζουνιές.
Το αμάξωμα και η βαφή δείχνουν σε πολύ καλή κατάσταση, με το χρώμα να είναι ανθεκτικό στα γδαρσίματα και τις θάμπωμα, ενώ σε παρόμοια καλή κατάσταση είναι και τα πλαστικά των φώτων εμπρός και πίσω.

Nissan Qashqai Instrument Panel

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Το υποβοηθούμενο τιμόνι δεν έχει χάσει την αίσθησή του και δεν περνά κραδασμό στα χέρια του οδηγού. Η αυτόματη τετρακίνηση εμπλέκεται άμεσα και αθόρυβα.

Κινητήρας
Ο χώρος του κινητήρα παρουσιάζει πολύ καλή εικόνα. Ο 1.6 dCi των 130 ίππων με 53.000+ km παραμένει πολιτισμένος με λίγους κραδασμούς και γραμμική απόδοση.