node/37746

Μεταχειρισμένο: Nissan Qashqai, 2014 έως 2018

Η δεύτερη γενιά του κόμπακτ crossover της Nissan αποτελεί μια συνετή πρόταση στην αγορά μεταχειρισμένου.

Το Nissan Qashqai (J11) βασίζεται σε μία νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα που εξασφάλισε υψηλή ακαμψία, βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά και μεγαλύτερους χώρους, χωρίς να προσθέτει επιπλέον βάρος στην κατασκευή. Οι κινητήρες που απαρτίζουν την γκάμα του είναι υπερτροφοδοτούμενοι βενζίνης και πετρελαίου, με τις βασικές εκδόσεις (1.2 DIG-T και 1.5 dCi) να συνδυάζονται αποκλειστικά με κίνηση εμπρός.

Η καμπίνα του Qashqai δεύτερης γενιάς έχει πιο premium αίσθηση χάρη στη νέα σχεδίαση του ταμπλό. Χαρακτηρίζεται από ποιοτικά υλικά και νέα, μεγαλύτερα και πιο άνετα καθίσματα Monoform.
H θέση οδήγησης είναι ψηλή και με μεγάλες δυνατότητες ρύθμισης. Η γενική εργονομία είναι καλή, αλλά η ορατότητα περιορίζεται από τις φαρδιές κολόνες. Πρόβλημα χώρου, πάντως δεν θα έχει ούτε ένας ψηλός οδηγός. Άνετοι είναι οι χώροι και στο πίσω κάθισμα, όπου δύο υψηλόσωμοι επιβάτες ταξιδεύουν ξεκούραστα.

Οι θέσεις για μικροπράγματα μέσα στην καμπίνα είναι αρκετές και πρακτικές. Πρακτικό είναι και το πορτμπαγκάζ, με το διαιρούμενο δάπεδο να επιτρέπει διαφορετικές διαμορφώσεις. Η χωρητικότητα των 430 λίτρων βρίσκεται άνω του μέσου όρου, ενώ διπλώνοντας τις πλάτες των καθισμάτων έχεις στη διάθεσή σου χώρο με επίπεδο δάπεδο για εύκολη φόρτωση.

Nissan Qashqai rear tracking

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Οι νέοι κινητήρες βενζίνης και οι δοκιμασμένοι πετρελαίου χαρίζουν λογική κατανάλωση και συγκρατημένες εκπομπές CO2 που δεν επιβαρύνουν με μεγάλο κόστος τον ιδιοκτήτη του ιαπωνικό crossover. Παράλληλα, το κόστος της περιοδικής συντήρησης του Nissan Qashqai δεν ξεφεύγει σε κόστος.

Πώς είναι σήμερα;
Το Nissan Qashqai 1.6 dCi 4WD που δοκιμάζουμε είναι μοντέλο 2014 με κάτι παραπάνω από 53.000 km. Αυτό σημαίνει ότι έχει γράψει λίγα χιλιόμετρα για μοντέλο της κατηγορίας, με λιγότερο από 15.000 km το χρόνο, αποτελώντας ένα εξαιρετικό δείγμα του μοντέλου. Τα τέσσερα χρόνια που έχει στην πλάτη του δεν γίνονται εύκολα αντιληπτά στο εσωτερικό. Μόνο η δερμάτινη επένδυση του τιμονιού τα μαρτυρά, με τα υπόλοιπα χειριστήρια και τους διακόπτες να δείχνουν και να λειτουργούν όπως καινούρια. Ο χώρος για τους πίσω είναι άθικτος, μαρτυρώντας ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του δεν είχε οικογενειακές υποχρεώσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Στο δρόμο, το συγκεκριμένο Nissan Qashqai συμπεριφέρεται υποδειγματικά, με την ανάρτηση και το συμπλέκτη να έχουν διατηρήσει την καλή και σωστή λειτουργία. Ο έλεγχος παραμένει αποτελεσματικός, τα ηλεκτρονικά επεμβαίνουν όταν χρειάζονται και η τετρακίνηση (λειτουργία Auto) λειτουργεί αποτελεσματικά εμπλέκεται άμεσα στη λειτουργία Auto.

Nissan Qashqai Interior

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Το Nissan Qashqai είχε πολύ καλή εμπορική πορεία στη χώρα μας και, όπως είναι ευκόλως κατανοητό, οι πιο περιζήτητες εκδόσεις είναι οι πετρελαιοκίνητες. Υπάρχουν κάμποσες εκδόσεις εξοπλισμού στην αγορά μεταχειρισμένου και η τιμή τους ξεκινά από τις €13.500 για ένα από τα πρώτα μοντέλα, χωρίς όμως τετρακίνηση.

Τι πρέπει να προσέξω;
Τα στοιχεία που έχουμε μαζέψει για το Nissan Qashqai αναφέρουν ότι η συχνότερη βλάβη αφορά τις ηλεκτρικές ευκολίες και το ηχοσύστημα. Βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν στην εντέλεια, ενώ μην παραλείψετε να ελέγξετε και στον συμπλέκτη.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Το ταμπλό αποτελείται από μαλακά και σκληρά πλαστικά, καθώς και από διακοσμητικά piano black στην κεντρική κονσόλα. Η 4ετία δείχνει να μην τα έχει επηρεάσει και η διακοσμητικά φάσα αντιστέκεται καλά στις γρατζουνιές.
Το αμάξωμα και η βαφή δείχνουν σε πολύ καλή κατάσταση, με το χρώμα να είναι ανθεκτικό στα γδαρσίματα και τις θάμπωμα, ενώ σε παρόμοια καλή κατάσταση είναι και τα πλαστικά των φώτων εμπρός και πίσω.

Nissan Qashqai Instrument Panel

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Το υποβοηθούμενο τιμόνι δεν έχει χάσει την αίσθησή του και δεν περνά κραδασμό στα χέρια του οδηγού. Η αυτόματη τετρακίνηση εμπλέκεται άμεσα και αθόρυβα.

Κινητήρας
Ο χώρος του κινητήρα παρουσιάζει πολύ καλή εικόνα. Ο 1.6 dCi των 130 ίππων με 53.000+ km παραμένει πολιτισμένος με λίγους κραδασμούς και γραμμική απόδοση.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/39660

Μεταχειρισμένο: Citroën C4 Cactus

Ο διττός χαρακτήρας του Citroën C4 Cactus συνδυάζεται με μπόλικες δόσεις στιλ.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Μεταχειρισμένο: Citroën C4 Cactus

Οι αρχές του αιώνα βρήκαν τη Citroën σε άσχημη θέση με αποτέλεσμα να χάσει μέρος της σχεδιαστικής της ταυτότητας, πράγμα αδιανόητο για τον κόσμο του αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, με την έλευση των ξεχωριστών πολυμορφικών με την διακριτική ονομασία «Picasso» άρχισε να αναδύεται και πάλι η έμπνευση των σχεδιαστών της γαλλικής φίρμας. Και το 2014, οπότε παρουσίασε το C4 Cactus επιβεβαιώθηκε η επιστροφή της στη σχεδιαστική… κανονικότητα.

Το νέο κόμπακτ crossover ακολούθησε τις τάσεις της μόδας, και σε συνδυασμό με τη γαλλική φινέτσα και ορισμένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά όπως τα πατενταρισμένα AirBumps και τις διχρωμίες, κατάφερε να γίνει ένα τρέντι οικογενειακό αυτοκίνητο. Το προφανές για το C4 Cactus θα ήταν να βασίζεται στην πλατφόρμα του C4. Όμως τα πράγματα δεν ήταν τόσο απλά. Στην πραγματικότητα το Cactus είναι περισσότερο ένα πιο μακρύ C3 παρά ένα κοντό C4, παρότι το μήκος των 4,16 m σε οδηγεί στο αντίθετο συμπέρασμα. Το ίδιο ισχύει και για το μεταξόνιο που είναι σαφώς πιο κοντά σε αυτό του C4.

Η γκάμα κινητήρων διαθέτει επιλογές βενζίνης και πετρελαίου, με τις πρώτες να αφορούν τον 3κύλινδρο 1.2 PureTech με 82 ή 110 ίππους και τις άλλες με τον 4κύλινδρο 1.6 e-HDi και BlueHdi με 92 και 100 ίππους αντίστοιχα. Με την ανανέωση του 2018, η βενζινοκίνητη γκάμα απέκτησε και την ισχυρότερη έκδοση του 1.2 PureTech με τους 130 ίππους. Στην πετρελαιοκίνητη γκάμα, ο 1.6 BlueHDi διατέθηκε με 100 και 120 PS, πριν δώσει τη θέση του στον 1.5 BlueHDi, με αντίστοιχες εκδόσεις.

Ακόμα πιο περίεργο είναι το εσωτερικό του ιδιαίτερου σχεδιαστικά C4 Cactus. Περίεργο διότι είναι εντελώς απέριττο, κάτι που δεν έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια. Μπαίνεις, κάθεσαι στα «καναπεδοκαθίσματα» και αμέσως συνειδητοποιείς την έλλειψη των καθιερωμένων οργάνων. Αντ’ αυτών, εμπρός από τον οδηγό βρίσκεται ένας μικρός μακρόστενος ηλεκτρονικός πίνακας χωρίς στροφόμετρο και μια κεντρική οθόνη αφής 7 ιντσών που θυμίζει έντονα τάμπλετ. Και αυτό είναι όλο.

Citroen C4 Cactus Used2Drive 4

Ο οδηγός κοιτάζει τις ψηφιακές ενδείξεις μέσα από το φαλτσοκομμένο πάνω κάτω τιμόνι. Κατά τα άλλα πρόκειται για ένα έξυπνα διαμορφωμένα εσωτερικό. Υπάρχουν αρκετές θήκες περιμετρικά, όμως εντύπωση προξενεί το τεράστιο ντουλάπι εμπρός από τον συνοδηγό. Αυτό οφείλεται στη δεύτερη κατά σειρά πατέντα, βάσει της οποίας ο αερόσακος του συνοδηγού έχει μεταφερθεί στην οροφή. Υπάρχουν όμως δύο εργονομικά σφάλματα: Πρώτον, το τιμόνι δεν ρυθμίζεται τηλεσκοπικά και δεύτερον υπάρχει μόνο μία ποτηροθήκη κι αυτή δύσκολα προσεγγίσιμη.

Συνολικά, οι χώροι για τους επιβάτες είναι παραπάνω από ικανοποιητικοί, παρά το γεγονός ότι σε μήκος είναι από τα πιο μικρά μοντέλα της κατηγορίας. Ικανοποιητικός είναι και ο χώρος αποσκευών (348 lt με ρεζέρβα, 358 lt με κιτ επισκευής) με την υποσημείωση του κάπως μεγάλου σκαλοπατιού και βέβαια την πλάτη του πίσω καθίσματος που στα πρώτα μοντέλα έπεφτε μονοκόμματα και όχι τμηματικά. Ακόμα, η συναρμογή είναι ικανοποιητική, τα υλικά δείχνουν να αντέχουν στο χρόνο, με τη συνολική εικόνα να είναι μοντέρνα και καθαρή.

Από το 2018, η Citroën εξόπλισε το C4 Cactus με τα Progressive Hydraulic Cushions, δηλαδή δύο μικρότερα αμορτισέρ εσωτερικά, στη θέση των bump stops. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που σχεδόν αδιαφορεί για το ανάγλυφο του δρόμου. Στο δρόμο, είναι πρακτικά αδύνατο να τερματίσει η ανάρτηση ή να βρει κάποιο σημείο του αυτοκινήτου στο έδαφος –χάρη στο μεγάλο ύψος. Παράλληλα έχει αρκετά καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση, με αποτέλεσμα να γράφει χιλιόμετρα ξεκούραστα.

Μοιραία, υπό πίεση, το Cactus θα πάρει μεγαλύτερη κλίση απ’ ό,τι τα μοντέλα με πιο σπορ προσανατολισμό. Παραμένει όμως ιδιαίτερα φιλικό, με ακλόνητο πίσω μέρος και ένα πρόγραμμα ευστάθειας που επεμβαίνει πολύ διακριτικά για να επαναφέρει το εμπρός μέρος στην τάξη, αν υπερβάλλεις στην ταχύτητα εισόδου. Σε υψηλή ταχύτητα, το τιμόνι βαραίνει ευχάριστα και η ευθυβολία του Cactus στον αυτοκινητόδρομο θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP (2014), το Citroën C4 Cactus απέσπασε τέσσερα αστέρια συνολικά, με τον βασικό εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας να περιλαμβάνει έξι αερόσακους, προεντατήρες ζωνών εμπρός και πίσω, και σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Η αγορά μεταχειρισμένου έχει αρκετές επιλογές για όλα τα γούστα, από βασικές εκδόσεις μέχρι πλούσιες. Η πλειονότητα των επιλογών αφορούν πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με τον 1.6 BlueHDi των 100 ίππων.

Από πλευράς περιοδικής συντήρησης, το C4 Cactus απαιτεί μία ετήσια επίσκεψη στον επίσημο επισκευαστή για έλεγχο και service. Το κόστος της περιοδικής συντήρησης κυμαίνεται στον μέσο όρο της κατηγορίας.

Citroen C4 Cactus Used2Drive 3

Πώς είναι σήμερα;
Το συγκεκριμένο Citroën C4 Cactus είναι μοντέλο 2015. Πρόκειται για βασική έκδοση εξοπλισμού με τον 1.600άρη τουρμποντίζελ των 100 ίππων και 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το τελευταίο έχει μεγάλες διαδρομές και, παρά τα 85.000 km, δεν έχει αποκτήσει επιπλέον τζόγο. Τα χιλιόμετρα που κουβαλά είναι λογικά για την 5ετία χρήσης.

Η ανάρτηση εξακολουθεί να προσφέρει άνεση υψηλού επιπέδου, αλλά τα αμορτισέρ έχουν αρχίσει να δείχνουν σημάδια κόπωσης.

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Υπάρχουν κάμποσα μεταχειρισμένα Citroën C4 Cactus όλων των εκδόσεων, 5ετίας ή και ανανεωμένα (2018 και ύστερα).

Η τιμή ξεκινά από τις €10.000 για τα πρώτα μοντέλα και φτάνει μέχρι τις €18.500 για τα πιο φρέσκα. Για ένα πετρελαιοκίνητο, με πραγματοποιημένα όλα του service στο επίσημο δίκτυο όπως το δικό μας, υπολογίστε γύρω στις €12.000.

Τι πρέπει να προσέξω;
Σύμφωνα με τις περισσότερες αναφορές αξιοπιστίας, το Citroën C4 Cactus τοποθετείται στον μέσο όρο της κατηγορίας.

Τα σημεία που θα πρέπει να επιβεβαιώσετε την καλή τους λειτουργία είναι το κιβώτιο ταχυτήτων, η ασφάλεια του καπό κινητήρα, το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου για διαρροές, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες και το φίλτρο DPF στα πετρελαιοκίνητα.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Η καμπίνα του C4 Cactus που οδηγούμε ήταν σε καλή κατάσταση, κάτι που δεν θεωρείται δεδομένο για τα χιλιόμετρα που έχει γράψει. Όλοι οι διακόπτες και τα χειριστήρια έχουν την ίδια αίσθηση και λειτουργία με ενός καινούργιου, με τα αφράτα καθίσματα να μην έχουν «κάτσει» και τις όμορφες ταπετσαρίες να μην έχουν σουρώσει.

Μόνο στα πλαϊνά των καθισμάτων δείχνουν σημάδια κόπωσης. Οι χειρολαβές των θυρών που παραπέμπουν σε χερούλια βαλίτσας δεν έχουν κρατήσει την ελαστικότητά τους, αλλά δείχνουν ακόμα ανθεκτικές. Η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων έχει διατηρήσει τη ζωντάνια της και παραμένει αρκετά γρήγορη στις εντολές του οδηγού.

Citroen C4 Cactus Used2Drive 10

Ακόμα, το χρώμα δεν έχει παρουσιάσει αλλοιώσεις και τα πλαστικά AirBumbs έχουν διατηρήσει την ελαστικότητά τους και δεν παρουσιάζουν αποκολλήσεις. Τα ενσωματωμένα στα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων πιτσιλιστήρια λειτουργούν ακόμα απρόσκοπτα. Μόνη παραφωνία αποτελεί ο θόρυβος που κάνει η πόρτα του οδηγού κατά το κλείσιμο, και το δουλεμένο αμορτισέρ του πορτμπαγκάζ που δυσκολεύεται να κρατήσει την πίσω πόρτα ανοιχτή.

Ανάρτηση-Τροχοί
Η ανάρτηση προσφέρει ακόμα αρκετές δόσεις άνεσης, αλλά τα αμορτισέρ θέλουν αντικατάσταση. Οι ατσάλινες ζάντες του βασικού C4 Cactus δεν έχουν πρόβλημα με τους ελληνικούς δρόμους και τα διακοσμητικά τάσια δεν έχουν σημάδια επαφών με πεζοδρόμια.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Το 5άρι κιβώτιο έχει λεβιέ με μεγάλες διαδρομές και η 5ετης χρήση του δεν έχει τον έχει επιβαρύνει με επιπλέον τζόγο. Αυτό που έχει βαρύνει είναι ο συμπλέκτης, δείγμα ότι σύντομα θα χρειαστεί αντικατάσταση.

Το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο ως προς το ύψος και η λειτουργία του δεν έχει διαφοροποιηθεί, με την υποβοήθηση να παραμένει σωστή.

Κινητήρας
Ο 4κύλινδρος 1.6BlueHDi των 100 ίππων έχει στρωτή λειτουργία και δείχνει ορεξάτος για στροφάρισμα. Το σύστημα stop/start λειτουργεί σωστά. Αυτό που χρειάζεται έλεγχο είναι οι βάσεις κινητήρα διότι σε κάθε ξεκίνημα υπάρχει έντονος κραδασμός.

Η μέση κατανάλωση της έκδοσης είναι αρκετά χαμηλή, χάρη στο χαμηλό βάρος και στον εξελιγμένο κινητήρα.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/39539

Για μεταχειρισμένο FIAT Panda, στο δίκτυο Σφακιανάκης Επιλογές

Η αναζήτηση για ένα σύγχρονο, πρακτικό και οικονομικό στην αγορά και τη χρήση μικρό μεταχειρισμένο, εύκολα καταλήγει στο FIAT Panda.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Για μεταχειρισμένο FIAT Panda, στο δίκτυο Σφακιανάκης Επιλογές

Η μακρά παράδοση της ιταλικής φίρμας στα αυτοκίνητα πόλης έχει οδηγήσει αρκετούς να παραδεχτούν πως «κανένας δεν φτιάχνει μικρά αυτοκίνητα όπως η FIAT». Ανεξάρτητα από το αν αυτός ο ισχυρισμός ισχύει καθολικά ή όχι, το τελευταίο FIAT Panda σίγουρα αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση για όσους ψάχνουν ένα μικρό και οικονομικό, αλλά πολύ ικανό μεταχειρισμένο.

Το ξεχωριστό αμάξωμα του FIAT Panda, που συνδυάζει το πρακτικό σχήμα με τις στιλάτες λεπτομέρειες, κρύβει μια προσεγμένη καμπίνα, με ανθεκτικά υλικά καλής ποιότητας και πολύ πρακτικές λύσεις, όπως το ράφι εμπρός από το συνοδηγό. Ο οδηγός κάθεται ψηλά, κι έχει καλή ορατότητα και το λεβιέ ταχυτήτων σε ιδανική θέση. Τέσσερις ενήλικοι θα χωρέσουν μαζί με μπόλικες αποσκευές για τα δεδομένα της κατηγορίας (225 lt), μόνο που οι πίσω ίσως αναζητήσουν λίγο περισσότερο χώρο για τα γόνατα.

Ωστόσο, το στοιχείο που διαφοροποιεί το FIAT Panda σε σχέση με κάθε άλλο μίνι, είναι η ιδιαίτερα πληθωρική γκάμα του, αφού περιλαμβάνει εκδόσεις με τρεις διαφορετικούς τύπους καυσίμου: Βενζίνη, ντίζελ και CNG. Τη βάση της γκάμας ορίζει ένας 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1.200 cc με 69 PS, ενώ περισσότερη δύναμη προσφέρει ο δικύλινδρος 0.9 TwinAir, που χάρη στο τούρμπο και την προηγμένη τεχνολογία του αποδίδει 85 PS.

Αυτό το μοτέρ δέχτηκε και τις κατάλληλες επεμβάσεις για να μπορεί να καταναλώνει φυσικό αέριο, οπότε εφοδιάζει το Panda CNG. Σε αυτή την περίπτωση η απόδοση φτάνει τους 80 PS και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 97 g/km, ενώ το κόστος κίνησης πλησιάζει τα €3/100 km. Όσοι προτιμούν τη λύση του ντίζελ, θα ικανοποιηθούν απόλυτα από το Panda 1.3 MultiJet, το οποίο χαρακτηρίζεται από την άφθονη ροπή, ανεξάρτητα αν πρόκειται για την έκδοση των 75 ή των 95 PS.

Τα περισσότερα FIAT Panda έχουν χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, όμως ο κινητήρας TwinAir προσφέρεται και σε συνδυασμό με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο Dualogic, για αυξημένη ευκολία οδήγησης. Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στην αγορά υπάρχουν και πολλά Panda 4x4, με κινητήρα MultiJet ή TwinAir, τα οποία στα προτερήματα του μοντέλου προσθέτουν την πιο άνετη ανάρτηση και την ικανότητα να φτάσει αρκετά μακρύτερα από εκεί που τελειώνει η άσφαλτος.

FIAT Panda

Αυτό που μένει είναι να αποφασίσει ο αγοραστής ποιο μεταχειρισμένο Panda είναι το πιο κατάλληλο για εκείνον, μέσα από αυτή την τεράστια γκάμα εκδόσεων. Έχει μεγαλύτερη σημασία η ασυναγώνιστη οικονομία ενός Panda CNG, το ξεκούραστο και οικονομικό ταξίδι ενός Panda MultiJet, το οδηγικό νεύρο ενός Panda TwinAir, η ικανότητα κίνησης εκτός δρόμου ενός Panda 4x4 ή η χαμηλότερη τιμή αγοράς ενός Panda 1.2;

Χάρη στη μεγάλη απήχηση που είχαν όλες οι εκδόσεις του FIAT Panda, μπορούν να βρεθούν σε ικανή ποσότητα στην αγορά μεταχειρισμένου. Όπως διαπιστώνουμε με μια επίσκεψη στη σελίδα Σφακιανάκης Επιλογές, υπάρχουν FIAT Panda ενός έτους, με τιμή που ξεκινά από τις €8.450 και με πολλά προνόμια.

Στην κατηγορία Almost New μπορούμε να βρούμε ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, με ημερομηνία έκδοσης 1ης άδειας κάτω των 18 μηνών. Αυτά αποτελούν σημαντικές ευκαιρίες αγοράς, αφού στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν χρησιμοποιηθεί για 6-18 μήνες, έχουν ελάχιστα χιλιόμετρα, η τιμή τους είναι ιδιαίτερα ελκυστική σε σχέση με την αγορά καινούριου και –το σημαντικότερο όλων– έχουν πρόγραμμα εργοστασιακής εγγύησης εν ισχύ, που ανάλογα με την μάρκα μπορεί να έχει διάρκεια 2-5 χρόνια.

Αξίζει να αναφερθεί πως το δίκτυο Σφακιανάκης Επιλογές αποτελεί το μεγαλύτερο και πλέον οργανωμένο δίκτυο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη Ελλάδα, με 17 συνολικά σημεία πώλησης. Ποτέ άλλοτε η απόκτηση ενός πρακτικά καινούργιου, σύγχρονου μικρού μεταχειρισμένου, δεν ήταν τόσο εύκολη.

FIAT Panda