node/37871

Μεταχειρισμένο: Nissan Juke, 2010 έως 2020

Αρέσει - δεν αρέσει, η πρώτη γενιά του Nissan Juke κατάφερε να πραγματοποιήσει μεγάλη εμπορική επιτυχία και να δημιουργήσει τάση.

Το Nissan Juke παρουσιάστηκε το 2010, με την ιστορία για την ιαπωνική φίρμα να επαναλαμβάνεται με χαρακτηριστικό τρόπο. Δεν είχαν περάσει καλά καλά τρία χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου Qashqai και έχοντας γλυκαθεί από την επιτυχία του συγκεκριμένου μοντέλου, παρουσίασε το μικρότερο Juke που βασίζεται σε σουπερμίνι πλατφόρμα. Με αυτό τον τρόπο, διαβλέποντας τις τάσεις της αυτοκίνησης, η Nissan φρόντισε να καθορίσει τις εξελίξεις με το νέο μικρό crossover.

Το Juke είναι σχεδιασμένο επί ευρωπαϊκού εδάφους, με το δικίνητο να κατασκευάζεται στην Ευρώπη και το τετρακίνητο στην Ιαπωνία. Αναμφίβολα, η εξωτερική εμφάνιση του μικρού Nissan προκάλεσε αίσθηση, μιας και δεν είχαμε ξαναδεί κάποιο παρόμοια σιλουέτα. Και είναι από αυτά τα αυτοκίνητα που λες, ότι σχεδιάστηκε χωρίς συμβιβασμούς. Παρά το γεγονός ότι αισθητικά είναι επηρεασμένο από το πολυμορφικό Cube και το σπορ κουπέ 370Z της εποχής, το Juke καταφέρνει να έχει τον δικό του χαρακτήρα.

Η ίδια σχεδιαστική προσέγγιση έχει ακολουθηθεί και στο εσωτερικό. Ο πίνακας οργάνων έχει δύο μεγάλα κυκλικά καντράν, ενώ στην κεντρική κονσόλα την παράσταση κλέβει το σύστημα D-Mode. Πρόκειται για ένα σύστημα μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα από τα προγράμματα οδήγησης: Normal, Sport και Eco. Το εντυπωσιακότερο όμως είναι πως οι διακόπτες του είναι οι ίδιοι με αυτούς του κλιματισμού, αφού αλλάζουν σήμανση αναλόγως λειτουργίας (κλιματισμός, D-Mode). Μειονέκτημά του όμως είναι η τοποθέτησή του χαμηλά που δυσχεραίνει την ανάγνωση.

Nissan Juke 2017 1

Όλα τα πλαστικά είναι σκληρά και κάποια, στα χαμηλά σημεία είναι μέτριας ποιότητας, ενώ υπήρχε και η επιλογή έγχρωμου γυαλιστερού πλαστικού για την κονσόλα δαπέδου, που θυμίζει ρεζερβουάρ μοτοσυκλέτας, και τα πάνελ των θυρών. Οι χώροι δεν είναι το δυνατό του σημείο και δύο ψηλοί πίσω θα πρέπει να γνωρίζουν ότι θα βρουν στον ουρανό της οπισθοκλινούς οροφής. Ούτε το πλάτος ενθουσιάζει, με τρεις πίσω να μην βολεύονται. Ο χώρος αποσκευών, μαζί με τον κρυφό χώρο, φτάνει τα 354 λίτρα και θα χωρέσει αρκετά μπαγκάζια.

Η γκάμα κινητήρων του Nissan Juke ξεκίνησε με δύο εκδόσεις κινητήρα βενζίνης και μία πετρελαίου. Η βασική έκδοση κινητήρα βενζίνης αφορά τον 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό των 1,6 λίτρων με απόδοση 117 ίππους και ακολουθεί ο υπερτροφοδοτούμενος 1.6 DIG-T των 190 ίππων που μπορεί να εφοδιαστεί και με σύστημα τετρακίνησης, αλλά πάντα σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο CVT. Στην πετρελαιοκίνητη γκάμα έχουμε τον 1.5 dCi με απόδοση 110 ίππους. Με το facelift του 2014, η γκάμα απέκτησε τον 1.2 DIG-T με τους 115 ίππους, ενώ προστέθηκε και η έκδοση NISMO με τον 1.6 DIG-T των 218 ίππων στην δικίνητη έκδοση και 214 ίππους στην αυτόματη και τετρακίνητη βερσιόν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Οδηγώντας το μικρό ιαπωνικό crossover, η πρώτη εντύπωση είναι ιδιαίτερα θετική. Η ανάρτηση ελέγχει πειθαρχημένα το ελαφρώς σηκωμένο αμάξωμα και δεν επιτρέπει μεγάλη κλίση στις στροφές. Η άνεση που προσφέρει είναι απλώς καλή, με τα αμορτισέρ να μην ακούγονται στην πλειονότητα των περιπτώσεων. Σε γενικές γραμμές, το Nissan Juke είναι ένα ευχάριστο στην οδήγηση αυτοκίνητο, με εποπτική και άνετη θέση οδήγησης. Μόνη παραφωνία αποτελεί η ορατότητα προς τα πίσω και διαγώνια, γι’ αυτό θα ήταν προτιμότερο να επιλέξετε ένα με αισθητήρες παρκαρίσματος.

Nissan Juke 2017 2

Στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP (2011), το Nissan Juke απέσπασε πέντε αστέρια συνολικά, με τον βασικό εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας να περιλαμβάνει έξι αερόσακους και σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Η αγορά μεταχειρισμένου έχει αρκετές επιλογές από Nissan Juke και οπωσδήποτε θα βρείτε αυτό που σας ταιριάζει. Τα περισσότερα από αυτά είναι εφοδιασμένα με τον 1.5 dCi και ακολουθούν οι εκδόσεις με τους βασικούς βενζινοκινητήρες, 1.2 και 1.6. Όπως είναι λογικό, οι συγκεκριμένες εκδόσεις επιβαρύνονται με λογικά ετήσια πάγια έξοδα, με την πετρελαιοκίνητη έκδοση να καταναλώνει πραγματικά λίγο.

Τα διαστήματα service (μία φορά το χρόνο ή 20.000 km για το μικρό service και κάθε δύο χρόνια ή 40.000 km για το μεγάλο service) έχουν λογική συχνότητα και δεν ξεφεύγουν σε κόστος για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Nissan Juke 2017 3

Πώς είναι σήμερα;
Το Nissan Juke που οδηγήσαμε ήταν πετρελαιοκίνητο με τον 1.5 dCi των 110 ίππων και τα 260 Nm, και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η άδεια αναφέρει πρώτη αγορά τον Φεβρουάριο του 2017, πράγμα που σημαίνει ότι πρόκειται για την ανανεωμένη έκδοση με τα σκουρόχρωμα πίσω φώτα και το βελτιωμένο μοντάρισμα των υλικών στην καμπίνα. Ο συνολικός χιλιομετρητής έγραφε κάτι λιγότερο από 25.000 km, που σημαίνει ότι ο πρώτος ιδιοκτήτης διήνυε κατά μέσο όρο 10.000 km το χρόνο.

Ο 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας καταγωγής Renault ταιριάζει αρκετά στον χαρακτήρα και στο μέγεθος του Juke, δείχνοντας ρωμαλέος. Συνδυάζεται με σύστημα stop/start που λειτουργεί υποδειγματικά, δεν καταναλώνει πολύ πετρέλαιο και όταν κυνηγάς τις επιδόσεις δεν κάνει έντονο θόρυβο. Ο λεβιές ταχυτήτων διαθέτει ακόμα την «εργοστασιακή» λειτουργία και το πεντάλ του συμπλέκτη είναι ακόμα αρκετά μαλακό. Παρόμοια, πολύ καλή αίσθηση είχε και το μεσαίο πεντάλ των φρένων. Τέλος, τα αμορτισέρ λειτουργούσαν σαν καινούρια, ήσυχα και αποτελεσματικά.

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Η αγορά μεταχειρισμένου έχει αρκετές επιλογές σε Nissan Juke, τόσο από πλευράς επιπέδου εξοπλισμού όσο και από πλευράς έκδοσης κινητήρα. Όπως είναι λογικό, τα πρώτα αυτοκίνητα του 2010 είναι τα πιο προσιτά, με την τιμή να ξεκινά από τις 7.500 ευρώ. Όσοι όμως ψάχνεις κάτι πιο φρέσκο, με καλό εξοπλισμό και ενημερωμένο το βιβλίο συντήρησης, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι τιμή φτάνει τις € 15.000.

Nissan Juke 2017 4

Τι πρέπει να προσέξω;
Οι αναφορές που υπάρχουν για την αξιοπιστία του Nissan Juke δεν είναι κορυφαίες, μιας και υπάρχουν κάμποσα σημεία που θα πρέπει να προσέξεις. Σε περίπτωση αγοράς κάποιου Juke με αυτόματο κιβώτιο CVT θα πρέπει να γνωρίζεις ότι το συγκεκριμένο κιβώτιο δεν είναι και το πιο αξιόπιστο, απαιτώντας σε περίπτωση δυσλειτουργίας ολική αντικατάσταση. Στα πετρελαιοκίνητα θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι το φίλτρο DPF είναι ακόμα σε καλή κατάσταση.

Τα άλλα σημεία που θα πρέπει να προσέξει ο αγοραστής είναι το σύστημα κλιματισμού και η σωστή λειτουργία όλων των διακοπτών. Ακόμα, να βεβαιωθεί για τη σωστή απόδοση των αμορτισέρ και των φρένων, καθώς και για την αθόρυβη λειτουργία τους. Τέλος, χρειάζεται να ελέγξει τις ταπετσαρίες σε όλες τις θέσεις, καθώς και τις χειρολαβές μέσα έξω για τυχόν ξεμονταρίσματα.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Τα πλαστικά της καμπίνας του Nissan Juke είναι μέτριας ποιότητας και τα προ-ανανέωσης μοντέλα είχαν και αντίστοιχου επιπέδου συναρμογή. Αυτό μεταφράζεται σε τριγμούς από το ταμπλό ή και ξεκούμπωμα κάποιων διακοπτών ή χειρολαβών. Η συναρμογή βελτιώθηκε σε μεγάλο βαθμό με την ανανέωση του 2014, αναβαθμίζοντας αρκετά την εικόνα του.

Το αυτοκίνητο που δοκιμάζουμε με τα περίπου 25.000 km ήταν σαν καινούριο, με τη δερμάτινη επένδυση του τιμονιού να μην παρουσιάζει ακόμα γυαλάδες. Σε αντίστοιχη κατάσταση ήταν όλο το σαλόνι, με το piano black διακοσμητικό πλαστικό στην κεντρική κονσόλα να μην έχει ούτε μία γρατζουνιά. Οι επενδύσεις ήταν καθαρές, με την κατάσταση του πίσω καθίσματος να μαρτυρά ότι ο πρώτος ιδιοκτήτης δεν είχε οικογενειακές υποχρεώσεις.

Nissan Juke 2017 5

Το ηχοσύστημα είναι παλιομοδίτικο, αλλά διαθέτει κάποιες βασικές λειτουργίες συνδεσιμότητας και η μικρή οθόνη δεν παρουσιάζει κάποιο ελάττωμα.

Το σκούρο χρώμα του αμαξώματος έχει διατηρήσει τη στιλπνότητά του και οι μεγάλοι βαμμένοι προφυλακτήρες δεν είχαν σημάδια από επαφές. Όλοι οι μεντεσέδες λειτουργούσαν σωστά και οι εξωτερικές χειρολαβές, ειδικά οι κρυφές πίσω, έχουν την ίδια λειτουργία με ενός καινούργιου. Ακόμα, επειδή πρόκειται για crossover χρειάζεται έλεγχος στα χαμηλά σημεία για χτυπήματα από πέτρες ή γδαρσίματα από θάμνους και κοντά δέντρα.

Ανάρτηση-Τροχοί
Το Nissan Juke που δοκιμάζουμε είχε τροχούς αλουμινίου 16” σε άριστη κατάσταση. Αυτό μεταφράζεται ως ένδειξη προσοχής από τον πρώτο του ιδιοκτήτη, τόσο στις μεγάλες λακκούβες όσο και στο παρκάρισμα. Και πάλι όμως θα πρέπει να βεβαιωθείτε για την καλή κατάσταση των ελαστικών.

Τα λίγα χιλιόμετρα που είχε το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε δεν έχουν επιβαρύνει τα αμορτισέρ. Και πάλι όμως θα πρέπει να επιβεβαιώσεις τη σωστή και αθόρυβη λειτουργία τους διότι μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να είχε γράψει κάμποσα εκτός δρόμου χιλιόμετρα.

Nissan Juke 2017 6

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Το τιμόνι, που ρυθμίζεται μόνο ως προς το ύψος, έχει διατηρήσει την αίσθησή του, είναι ελαφρύ για την πόλη και το βάρος του αυξάνεται ανάλογα με την ταχύτητα, με την υποβοήθησή του να μην ακούγεται.

Ο μοχλός ταχυτήτων έχει διατηρήσει τη μηχανική αίσθησή του, αλλά όσο είναι κρύες οι βαλβολίνες του κιβωτίου απαιτεί λίγη παραπάνω δύναμη. Ο συμπλέκτης με τη σειρά του, δείχνει να έχει μπόλικο ψωμί, με το πεντάλ να θυμίζει καινούριο.

Κινητήρας
Ο 4κύλινδρος τουρμποντίζελ των 1,5 λίτρων έχει στρωτή λειτουργία, δεν παρουσιάζει έντονους κραδασμούς και παράλληλα δεν καταναλώνει μεγάλη ποσότητα καυσίμου. Ακόμα, όταν κυνηγάς τις επιδόσεις δεν ανεβάζει αρκετά την κατανάλωση και δεν δυσανασχετεί στις υψηλές στροφές.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/39436

Η Nissan πούλησε το πρώτο αυτοκίνητο μέσω WhatsApp! [video]

Η αντιπροσωπεία της Nissan στην Ισπανία πρωτοπορεί για μια ακόμα φορά και μετά την πρώτη πώληση αυτοκινήτου μέσω Twitter, πριν από τέσσερα χρόνια, έκανε και την πρώτη μέσω της εφαρμογής WhatsApp.

Πέμπτη, 09 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Η Nissan πούλησε το πρώτο αυτοκίνητο μέσω WhatsApp! [video]

Με τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, ειδικά κατά την περίοδο της έξαρσης του Covid-19, η Nissan έκανε για μια ακόμα φορά τη διαφορά. Συγκεκριμένα, η Antamotor, αντιπροσωπεία της Nissan στη Λα Κορούνια της Ισπανίας, υλοποίησε, κατά τη διάρκεια του lockdown, μια διαδικτυακή διαδικασία πώλησης, όπου με επτά κλικ και σε επτά ημέρες, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής μπορεί να έχει το μοντέλο Nissan που επιθυμεί να αποκτήσει, στο σπίτι του! 

Η όλη επικοινωνία μεταξύ της ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan και του πελάτη Manuel Nuez, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω του WhatsApp, όπου ο τελευταίος αγόρασε ένα Juke, το πιο συνδεδεμένο μοντέλο στην ιστορία της Nissan. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια αντιπροσωπεία, ήταν η πρώτη που πούλησε ένα X-TRAIL μέσω του Twitter, πριν από τέσσερα χρόνια! 

Σε δηλώσεις του ο Miguel Galván, διευθυντής της Antamotor είπε: «Οι νέες συνθήκες μας ωθούν στην υιοθέτηση νέων, σύγχρονων διαδικασιών, με γνώμονα την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών. Είμαστε πολύ περήφανοι που πρωτοπορούμε στις διαδικτυακές τεχνικές πωλήσεων και με αυτή την πρώτη πώληση αυτοκινήτου μέσω του WhatsApp».

Ο αγοραστής του Juke, Manuel Nuez, επεσήμανε ότι «είναι πολύ ευχάριστο να βλέπουμε ότι μάρκες όπως η Nissan είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις ανάγκες που θέτουμε ως πελάτες. Η αλήθεια είναι ότι η όλη διαδικασία ήταν εύκολη και ευέλικτη και με εκπληκτική διαφάνεια. Τώρα το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να απολαύσω το νέο μου Nissan Juke, ένα αυτοκίνητο φορτωμένο με τεχνολογία που ανυπομονώ να οδηγήσω».

Στο πνεύμα της παραπάνω πραγματικά πρωτοποριακής διαδικασίας αγοράς, η Nissan παρέδωσε το Juke απευθείας στο σημείο επιλογής του Manuel με φορτηγό, ολοκληρώνοντας έτσι την online αγορά. 

[Πηγή: Nissan]

TAGS
node/39424

To Nissan LEAF θα «φωτίσει» την Αυστραλία με την πρωτοποριακή τεχνολογία V2G

Η τεχνολογία V2G μετατρέπει το Nissan LEAF σε μια συνολική ενεργειακή λύση, διασφαλίζοντας ότι οι μπαταρίες δεν αποθηκεύουν απλώς ενέργεια για κίνηση, αλλά μπορούν παράλληλα να προσφέρουν την αποθηκευμένη ενέργεια σε μια οικιακή ή εμπορική εγκατάσταση.

Τετάρτη, 08 Ιουλίου 2020 | Χρήστος Παπαχριστόπουλος Επικοινωνία

To Nissan LEAF θα «φωτίσει» την Αυστραλία με την πρωτοποριακή τεχνολογία V2G

Η πρωτοποριακή τεχνολογία οχήματος–δικτύου (V2G) της Nissan πραγματοποιεί το ντεμπούτο της στην Αυστραλία. Με ένα νέο, μεγάλο κυβερνητικό πλάνο, που έρχεται για να αναδείξει την ικανότητα του Nissan LEAF στην παροχή ενεργειακών λύσεων, χάρη στην μεταφορά ισχύος πίσω στο δίκτυο, μέσω της ικανότητας αμφίδρομης φόρτισης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Η τεχνολογία V2G μετατρέπει το Nissan LEAF σε μια συνολική ενεργειακή λύση, διασφαλίζοντας ότι οι μπαταρίες δεν αποθηκεύουν απλώς ενέργεια για κίνηση, αλλά μπορούν παράλληλα να προσφέρουν την αποθηκευμένη ενέργεια σε μια οικιακή ή εμπορική εγκατάσταση, ή ακόμα και να την επιστρέψουν πίσω στο δίκτυο. Το Nissan LEAF είναι σήμερα το μόνο ηλεκτρικό όχημα στην αγορά με εργοστασιακές ρυθμίσεις και σχετικές εγγυήσεις για λειτουργία V2G.

Η τεχνολογία V2G θα γίνει διαθέσιμη στην αυστραλιανή αγορά μέσω της υποστήριξης που παρέχει η Nissan στο Realising Electric Vehicle Services (REVS). Ενός εγχειρήματος που υποστηρίχθηκε από τον Αυστραλιανό Οργανισμό Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ARENA), ως μέρος του Προγράμματος Προώθησης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.

Η νέα δοκιμαστική φάση, που λειτουργεί ως «πρόδρομος» για την παρουσίαση της τεχνολογίας V2G του LEAF στην Αυστραλία φέτος, προβλέπει την ένταξη 51 Nissan LEAF, σε ολόκληρη την Επικράτεια της Αυστραλιανής Πρωτεύουσας (ACT). Τα συγκεκριμένα LEAF, θα αποτελέσουν μέρος του κρατικού στόλου της κυβέρνησης ACT και θα παρέχουν υποστηρικτικές υπηρεσίες ελέγχου συχνότητας (FCAS), στην Εθνική Αγορά Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Το σύστημα FCAS αναφέρεται στην ενέργεια που χρησιμοποιείται για τη διατήρηση ενός δικτύου ισχύος στο βέλτιστο επίπεδο, σε περιόδους κυμαινόμενης ζήτησης. Η αυξομείωση της ισχύος αποτρέπει την αστάθεια στο δίκτυο που μπορεί να οδηγήσει σε διακοπή ρεύματος. Η δοκιμή θα επικεντρωθεί στην ικανότητα του Nissan LEAF να παρέχει ενέργεια στο δίκτυο, συνεισφέροντας στη σταθεροποίηση του φορτίου σε περιόδους αιχμής αλλά και χαμηλής ζήτησης.

«Ως η αυτοκινητοβιομηχανία με το μοναδικό όχημα με εργοστασιακή δυνατότητα V2G στην αυστραλιανή αγορά σήμερα, είμαστε εξαιρετικά περήφανοι που υποστηρίζουμε αυτό το έργο, διαθέτοντας αυτή την τεχνολογία στην Αυστραλία», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan Australia, Stephen Lester.

«Το Nissan LEAF όχι μόνο προσφέρει τη συναρπαστική εμπειρία οδήγησης ενός EV, αλλά προχωρά ακόμη περισσότερο με την «ενσωμάτωσή» του στο ενεργειακό σύστημα. Η Nissan κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως στον τομέα αυτό, με αρκετές επιτυχημένες δοκιμές που διεξήχθησαν σε αγορές της Υφηλίου και η Αυστραλία είναι ένα σημαντικό ορόσημο».

Η δοκιμή μας προϊδεάζει για αυτό που θα επακολουθήσει στο εγγύς μέλλον, όπου τα αυστραλιανά νοικοκυριά θα μπορούν ουσιαστικά να είναι εκτός δικτύου, μετατρέποντας τα ηλεκτρικά οχήματά τους σε κινητές ενεργειακές λύσεις. Για όσους διαθέτουν ηλιακούς συλλέκτες, η μπαταρία 40kWh του LEAF είναι σε θέση να αποθηκεύει ηλιακή ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας και, στη συνέχεια, να χρησιμοποιεί αυτήν την ενέργεια για να τροφοδοτεί τις ενεργειακές ανάγκες ενός σπιτιού τη νύχτα, «ξεκλειδώνοντας» τόσο τα πλεονεκτήματα που άπτονται της κινητικότητας μηδενικού κόστους όσο και αυτά της οικιακής ενέργειας μηδενικού κόστους. 

Εναλλακτικά, οι κάτοχοι των LEAF που χρησιμοποιούν τον χώρο εργασίας ή μια δημόσια εγκατάσταση για τη φόρτιση των οχημάτων τους, μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν αυτή την ενέργεια για την τροφοδοσία των σπιτιών τους. Ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο θα μπορούσε ακόμη και να γίνει μια πηγή εισοδήματος για τον ιδιοκτήτη του, επιστρέφοντας ενέργεια πίσω στο δίκτυο, σε περιόδους υψηλής ζήτησης. 

Στην Ελλάδα, η Nissan προσφέρει τα αμιγώς ηλεκτρικά Nissan LEAF, e-NV200 και e-EVALIA που τώρα μπορούν αποκτηθούν από ιδιώτες και επαγγελματίες (ταξί, αστικές διανομές κ.α.) με σημαντικά κίνητρα και οφέλη, στο πλαίσιο των μέτρων που προωθεί η Κυβέρνηση για την Ηλεκτροκίνηση. 

Περισσότερες πληροφορίες για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Nissan είναι διαθέσιμες ΕΔΩ.

[Πηγή: Nissan]