node/38989

Μεταχειρισμένο: FIAT Panda, 2012 έως σήμερα

Ολοκληρωμένο, άνετο και ασφαλές, το FIAT Panda αποτελεί μία από τις καλύτερες προτάσεις στην μίνι κατηγορία.

Ένα από τα αυτοκινητικά κλισέ που ακούγονται με μεγάλη συχνότητα είναι το ότι «κανένας δεν φτιάχνει μικρά αυτοκίνητα όπως η FIAT». Και αυτό διότι στην ιταλική εταιρεία έχουν πιστωθεί μερικά από τα πιο επιτυχημένα μικρά όλων των εποχών.

Η πρώτη γενιά του εμβληματικού Panda ήταν ιδιαίτερα πρωτοποριακή και πρακτική για την εποχή της, ενώ η δεύτερη αναδείχθηκε Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς το 2004. Και η τρίτη γενιά που κυκλοφορεί από το 2012 μέχρι σήμερα είναι προφανώς η πιο ολοκληρωμένη, άνετη και ασφαλής που έγινε ποτέ, με τον ομοιογενή χαρακτήρα να τη χαρακτηρίζει.

Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός, ημιάκαμπτο άξονα πίσω και ελέγχει σωστά το ψηλό αμάξωμα. Η άνεση είναι υψηλού επιπέδου για τα δεδομένα της κατηγορίας και η κλίση στις στροφές παρότι αισθητή, δεν επηρεάζει σε καμία περίπτωση την πορεία του αυτοκινήτου. Επίσης το τιμόνι δεν μεταφέρει πολλή πληροφόρηση από το δρόμο, περισσότερο όμως μετράει ότι είναι πολύ ελαφρύ και κόβει πολύ δίνοντας μεγάλη ευελιξία στην πόλη. Ειδικά η έξτρα υποβοήθηση που συνοδεύει την λειτουργία City, κάνει τους ελιγμούς παιχνιδάκι.

Υπάρχουν μπόλικες επιλογές κινητήρα, καθώς και μια πετρελαίου που δε συνηθίζεται πλέον στην κατηγορία. Οι κινητήρες βενζίνης αποτελούνται από τον 4κύλινδρο 1.2 FIRE με 69 ίππους και τον βραβευμένο δικύλινδρο TwinAir με 60 (ατμοσφαιρικός) ή 85 (τούρμπο) ίππους. Ο TwinAir υπάρχει και σε έκδοση με 80 PS, που καίει φυσικό αέριο (CNG). Η ντίζελ έχει τον 4κύλινδρο 1.3 MultiJet των 75 PS, που στο MY2015 ανέβηκε στους 95 (εκτός των άλλων με νέο τούρμπο). Όλα τα Panda έχουν χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, ενώ ο τούρμπο TwinAir προσφέρεται και με το Dualogic, ένα συμβατικό χειροκίνητο με αυτοματοποιημένη λειτουργία. Πρακτικά πάντως, για τον οδηγό αυτό σημαίνει ότι δεν ασχολείται καθόλου με τις αλλαγές ταχυτήτων.

FIAT Panda Used 1

Το εσωτερικό ξεχωρίζει από τον ευχάριστο διάκοσμο σε όλες τις εκδόσεις. Τέσσερις ενήλικοι θα χωρέσουν μαζί και μπόλικες αποσκευές για τα δεδομένα της κατηγορίας (225 lt), μόνο που οι πίσω ίσως αναζητήσουν λίγο περισσότερο χώρο για τα γόνατα. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και η ψηλή θέση οδήγησης εξασφαλίζουν σωστή ορατότητα, μόνο που το κάθισμα είναι στενό και προσφέρει μέτρια πλευρική στήριξη. Από την άλλη, ο λεβιές ταχυτήτων βρίσκεται στο τέλειο σημείο, ψηλά στην κεντρική κονσόλα.

Τα πλαστικά της καμπίνας είναι καλής ποιότητας και αποδεδειγμένα ανθεκτικά στο γήρας, ενώ για τα καθημερινά μικροπράγματα υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ράφι εμπρός από το συνοδηγό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Οι δοκιμασμένες λύσεις στους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου σημαίνουν χαμηλή κατανάλωση, οπότε λογικό κόστος χρήσης. Όσοι ψάχνετε την απόλυτη οικονομία καυσίμου, εκτός από την πετρελαιοκίνητη αξίζει να κοιτάξετε και την έκδοση Natural Power που χάρη στο φυσικό αέριο έχει ελάχιστον κόστος χρήσης.

Η περιοδικότητα της συντήρησης (μία φορά το χρόνο ή κάθε 20.000 km) και το κόστος των €90 για το service λαδιών και των €170 για το γενικό) είναι πολύ λογικά νούμερα που δεν επιβαρύνουν αλόγιστα τον προϋπολογισμό.

FIAT Panda Used 2

Πώς είναι σήμερα;
Το FIAT Panda 1.3 MTJ των 75 ίππων που δοκιμάζουμε είναι μοντέλο του 2014 και στο κοντέρ του δείχνει κάτι λιγότερο από 60.000 km. Τα χιλιόμετρα που έχει γράψει κρίνονται λογικά για την ηλικία και το χαρακτήρα του, και φαίνονται σε ελάχιστα σημεία.

Αυτά που φαίνονται με το μάτι είναι κυρίως η φθορά στο πλαστικό τιμόνι, το λέρωμα στις ανοιχτόχρωμες ταπετσαρίες και η απουσία φούσκας για το χειριστήριο του καθρέφτη του οδηγού. Από αυτά που φαίνονται στη χρήση, έχουμε να παρατηρήσουμε μόνο την αδυναμία του μηχανισμού συγκράτησης της πόρτας του οδηγού. Οπότε, ακόμα και με την ελάχιστη κλίση η πόρτα κλείνει μόνη της.

Κατά τα άλλα, τα πλαστικά και οι διακόπτες δείχνουν και λειτουργούν σαν καινούρια, ενώ η γυαλιστερή piano black επένδυση του ηχοσυστήματος δεν έχει γρατζουνιές.

Ο 1.3 τουρμποντίζελ κινητήρας των 75 PS δείχνει δυνατός και ορεξάτος, ενώ η ανάρτηση εξακολουθεί να λειτουργεί σωστά και να απορροφά αποτελεσματικά και χωρίς θόρυβο τις λακκούβες της πόλης. Εξίσου καλό πρόσωπο παρουσιάζει ο λεβιές ταχυτήτων, όπως και ο συμπλέκτης που μοιάζει να έχει ακόμα πολύ «ψωμί» και το πεντάλ δεν έχει βαρύνει. Μόνο από ένα ελαφρύ βουητό από τη μετάδοση μπορείς να καταλάβεις ότι το αυτοκίνητο δεν είναι καινούργιο.

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Το FIAT Panda είναι ένα από τα πιο δημοφιλή εμπορικά αυτοκίνητα πόλης, οπότε είναι πολύ λογικό να υπάρχουν μπόλικα στην αγορά μεταχειρισμένου. Το μεγαλύτερο πάντως μερίδιο μεταξύ των εκδόσεων κινητήρα της γκάμας, το καταλαμβάνει η πετρελαιοκίνητη.

Υπάρχει ποικιλία από όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού και η τιμή ξεκινά από τις €4.800 για ένα από τα αυτοκίνητα του 2012. Η τιμή για πετρελαιοκίνητη έκδοση κυμαίνεται γύρω από τις 7.500 ευρώ για ένα καλά εξοπλισμένο μοντέλο 4ετίας με σωστά συμπληρωμένο βιβλίο συντήρησης.

FIAT Panda Used 3

Τι πρέπει να προσέξω;
Όπως και σε κάθε αυτοκίνητο πόλης, είναι πολύ πιθανό το να έχει τις ελαφρές φθορές φανοποιείας από τις αστικές μικροεπαφές. Καλή θα ήταν επίσης μια ματιά στις ταπετσαρίες, καθώς και στη λειτουργία των καθισμάτων και της πόρτας του χώρου αποσκευών. Πέρα όμως από αυτά, το Panda 1.3 MTJ θέλει έλεγχο στα ηλεκτρικά (εξοπλισμός, ηχοσύστημα), στα αμορτισέρ και στο συμπλέκτη. Πολύ βασικός είναι επίσης ο έλεγχος του φίλτρου μικροσωματιδίων (DPF), το οποίο μπορεί να θέλει καθάρισμα στα αυτοκίνητα που κινούνται συνεχώς σε αστικό πεδίο. Εάν είναι βουλωμένο, το αυτοκίνητο δεν λειτουργεί σωστά.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Η βαφή και το αμάξωμα δεν έχουν κόπωση, ενώ σε πολύ καλή κατάσταση βρίσκονται και τα φώτα που δίνουν ουσιαστικά το ίδιο με ένα καινούριο Panda.

Στην ίδια πολύ καλή κατάσταση δείχνει και η καμπίνα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, αποδεικνύοντας το άρτιο της κατασκευής και την «ευγενική» χρήση του πρώτου ιδιοκτήτη. Δεν υπάρχουν γρατζουνιές, το μοντάρισμα παραμένει καλό και δεν ακούγονται τριγμοί παρά τα 60.000 km.

Ανάρτηση-Τροχοί
Δεν υπήρχε κάποια σπορ έκδοση του μοντέλου, οπότε όλα τα Panda τρίτης γενιάς φορούν τροχούς λογικής διάστασης που είναι δύσκολο να πάθουν κάποια ζημιά. Αυτό διευκολύνει και τη σωστή λειτουργία της ανάρτησης, η οποία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο που οδηγούμε διαθέτει άριστη λειτουργία.

FIAT Panda Used 4

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Το σύστημα διεύθυνσης του συγκεκριμένου Panda έχει την αίσθηση και το βάρος ενός καινούριου, χωρίς η κολόνα να τρίζει και να μεταφέρει κραδασμούς στα χέρια του οδηγού. Ο λεβιές ταχυτήτων έχει επίσης καλή αίσθηση, αλλά από την μετάδοση υπάρχει ένα μικρό βουητό. Στις αυτόματες εκδόσεις με το κιβώτιο Dualogic βεβαιωθείτε ότι η λειτουργία είναι ήσυχη και οι αλλαγές στρωτές.

Κινητήρας
Το διαμέρισμα του κινητήρα δείχνει καθαρό και προσεγμένο. Ο 1.3 MultiJet των 75 ίππων δείχνει να έχει «ανοίξει» λίγο μετά από 60.000 km. Η λειτουργία του συστήματος stop/start επίσης δεν έχει αλλοιωθεί καθόλου.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!”

node/40210

Επίσημο: Ηλεκτρικό FIAT 500 3 + 1 με επιπλέον πόρτα! [video]

Η FIAT εμπλουτίζει τη γκάμα του ηλεκτρικού 500 με μια πιο πρακτική έκδοση.

Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Ηλεκτρικό FIAT 500 3 + 1 με επιπλέον πόρτα! [video]

Η FIAT ανακοίνωσε σήμερα το 500 3 + 1, μια νέα και πιο πρακτική έκδοση του ηλεκτρικόυ 500 με τέσσερις πόρτες, η οποία έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα του δίπλα στα αντίστοιχα hatchback και cabrio. Το νέο μοντέλο παρουσίασε ο πρόεδρος της Fiat, Olivier François, στο Lingotto (Τορίνο) μαζί με τις υπόλοιπες εκδόσεις ηλεκτρικού 500 σε μορφή παραγωγής.

Το 500 3 + 1 έχει ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με τα αδερφάκια του εξωτερικά και εσωτερικά, με τη μοναδική διαφορά να εντοπίζεται στην πλευρά του συνοδηγού. Εκεί έχει προστεθεί μια έξτρα πόρτα η οποία ενσωματώνει το B-pillar και ανοίγει προς τα πίσω, δημιουργώντας ένα μεγάλο άνοιγμα για ευκολότερη πρόσβαση των επιβατών στην καμπίνα. Η έξτρα πόρτα προσθέτει μόλις 30 kg βάρους στο όχημα ενώ για να ανοίξει πρέπει να είναι ανοιχτή η πόρτα του συνοδηγού.

Με τη νέα έκδοση 3+1, η FIAT απευθύνεται στους πελάτες που έχουν αυξημένες ανάγκες (π.χ. μια οικογένεια με ένα παιδί) όμως δεν θέλουν να θυσιάσουν τη χαριτωμένη εμφάνιση του 500.

FIAT 500 3 + 1

Όπως συνέβη με τα hatchback και cabrio, έτσι και το 500 3 + 1 θα κυκλοφορήσει αρχικά στην έκδοση λανσαρίσματος "la Prima". Αυτή θα διαθέσιμη σε τρεις εξωτερικές αποχρώσεις (Rose Gold, Glacier Blue και Onyx Black) ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός της θα περιλαβάνει μεταξύ άλλων φώτα full LED, δίχρωμες ζάντες 17", χρωμιωμένο πλαίσιο παραθύρων, infotainment UConnect 5 με οθόνη αφής 10,25" καθώς επενδύσεις Eco-leather στα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα (6 ρυθμίσεις) το ταμπλό και το δίχρωμο τιμόνι.

Επιπλέον, το πλήρες πακέτο συστημάτων ADAS που επιτρέπει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 περιλαβάνει Intelligent Adaptive Cruise Control, Lane Centering,Traffic-sign recognition, Autonomous Emergency Brake με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, Intelligent Speed ​​Assistant, Lane Control, κάμερα οπισθοπορείας υψηλής ανάλυσης, αισθητήρες παρκαρίσματος 360 μοιρών, αυτόματα φώτα, Emergency call και ηλεκτρικό χειρόφρενο. 

FIAT 500 range

Παράλληλα με το 500 3 + 1, η FIAT ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τις επερχόμενες εκδόσεις εξοπλισμού του ηλεκτρικού 500 που είναι οι εξής:

Action: Βασική έκδοση με ηλεκτροκινητήρα 95 PS (70 kW) που προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,5" και τελική ταχύτητα 135 km/h. Η μπαταρία χωρητικότητας 23.8 kWh επιτρέπει αυτονομία 180 km (WLTP) ή 240 km σε αστικό κύκλο. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 7", φώτα αλογόνου, τροχούς 15", επενδύσεις από οικολογικό ύφασμα Seaqual κ.α. Η έκδοση Action θα είναι διαθέσιμη μόνο στα hatchback και cabrio.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η τιμή της βασικής έκδοσης του ηλεκτρικού 500 στην Ιταλία θα ξεκινά από τα €19.900 επωφελούμενη από τα κίνητρα της ιταλικής κυβέρνησης, ενώ μπορεί να πέσει στα €15.900 αν συνδυαστεί με το μέτρο της απόσυρσης. 

Passion: Η μεσαία έκδοση έχει ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 118 PS (87 kW) που προσφέρει επιτάχυνση 0-100km/h σε 9" και τελική ταχύτητα 150 km/h. Η μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 42 kWh επιτρέπει αυτονομία έως 320 km (WLPT) ή 460 km σε αστικό κύκλο. Παράλληλα με τον στάνταρ ταχυφορτιστή 85kW, η μπαταρία χρειάζεται 35 λεπτά για να φτάσει στο 80% της ενέργειάς της, ενώ όπως αναφέρει η FIAT μέσα σε 5 λεπτά έχει προστεθεί αρκετή ενέργεια για αυτονομία 50 km. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δίχρωμες ζάντες 15" και οθόνη αφής 7" για το UConnect 5.

Icon: Η κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικόυ 500 έχει τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 118 PS (87 kW), τη μεγάλη μπαταρία 42 kWh που προσφέρει αυτονομία 320 km και τον ταχυφορτιστή 85kW. Επιπλέον, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ζάντες 16", keyless entry, οθόνη αφής 10,25" υψηλής ανάλυσης για το Uconnect 5 με navigation, αναγνώριση φωνητικών εντολών, ταμπλό βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και επιλογή οικολογικών υλικών για τις επενδύσεις.

Σε όλες τις εκδόσεις του ηλεκτρικού 500, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης. Το Normal αφορά την κανονική λειτουργία, το Range επιτρέπει οδήγηση μόνο με το πεντάλ του γκαζιού για μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας και το Sherpa επιτρέπει τη μέγιστη εξοικονόμησης ενέργειας ώστε να φτάσει το όχημα στον κοντινότερο σταθμό φόρτισης.

Τέλος, η FIAT ανακοίνωσε το νέο πάρκο "Sky Dive" (ο πιο ψηλός κήπος στην Ευρώπη) που θα εγκαινιαστεί στην οροφή του Linguotto στις 4 Ιουλίου 2021 μαζί με το Casa 500 και θα χρησιμοποιείται για λόγους αναψυχής και εκπαίδευσης σε περιβαλλοντολογικά θέματα.

[Πηγή: FCA]

node/40200

Επίσημο: Ανανεωμένο FIAT Panda με νέα έκδοση Sport

Το FIAT Panda αποκτά πλουσιότερη γκάμα εκδόσεων και οθόνη 7" για το infotainment.

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο FIAT Panda με νέα έκδοση Sport

Με αφορμή τη συμπλήρωση 40 ετών από το πρώτο Panda, η FIAT παρουσίασε σήμερα την ανανεωμένη έκδοση του A-Segment μοντέλου που αποκτά ευρύτερη γκάμα εκδόσεων (Panda, City Life, Sport, City Cross και Cross), μικρές αισθητικές επεμβάσεις και περισσότερη τεχνολογία στο εσωτερικό για να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική του πορεία.

Η σημερινή γενιά του Panda που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2011 και έκτοτε έχει δεχθεί μια σειρά από αναβαθμίσεις. Τα τελευταία 8 χρόνια παραμένει το best seller της ιταλικής αγοράς, ενώ είναι και το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο της κατηγορίας A-Segment στην αγορά της Ευρώπης.

FIAT Panda Sport
FIAT Panda Sport

Ξεκινάμε από τη σημαντικότερη είδηση που είναι η προσθήκη της έκδοσης Panda Sport η οποία ξεχωρίζει από την πρώτη ματιά χάρη στις νέες τετράκτινες ζάντες 16" και τα εμβλήματα Sport στα εμπρός φτερά. Οι προφυλακτήρες προέρχονται από το Panda 4x4 όμως έχουν μαύρες ποδιές (αντί για απόχρωση αλουμινίου) κάτι που σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, τα μαρσπιέ, τα σκουρόχρωμα πίσω φώτα και την απουσία πλαστικών προστατευτικών στις πόρτες χαρίζουν στο μοντέλο πιο δυναμική εμφάνιση.

Την εικόνα συμπληρώνει η νέα εξωτερική απόχρωση Matt Gray που συνδυάζεται όμορφα με τις λεπτομέρειες σε μαύρο ή glossy black. Επιπλέον, το προαιρετικό πακέτο Pandemonium Pack (άμεση αναφορά στο FIAT Panda 100 HP που παρουσιάστηκε το 2006) προσθέτει κόκκινες δαγκάνες φρένων και φιμέ παράθυρα.

FIAT Panda Sport
Το ταμπλό του FIAT Panda Sport

Στο εσωτερικό, πρωταγωνιστεί η νέα οθόνη αφής 7" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, η οποία ενσωματώνει infotainment με υποστήριξη DAB radio, Apple CarPlay και Android Auto που ουσιαστικά μεταφέρουν το smartphone σας μέσα σε αυτήν.

To Panda Sport έχει επιπλέον dark gray καθίσματα, eco-leather επενδύσεις στις πόρτες, τιμόνι techno-leather με κόκκινες ραφές (Pandemonium Pack) και ταμπλό σε απόχρωση από τιτάνιο.

Panda City Life
FIAT Panda City Life

Όσον αφορά τις υπόλοιπες εκδόσεις, εκτός της βασικής Panda έχουμε και την πιο πλούσια Panda City Life που ξεχωρίζει από διαφορετικούς προφυλακτήρες, πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, μαύρες ράγες οροφής και δίχρωμες ζάντες Life 15".

Στο εσωτερικό του Panda City Life, βρίσκουμε δίχρωμες υφασμάτινες επενδύσεις καθισμάτων και ανθρακί ταμπλό. Προαιρετικά, το Panda διατίθεται και με το πακέτο D-Fence της Mopar για προστασία από τα βακτήρια και τους ιούς. Αυτό περιλαμβάνει ένα φίλτρο αέρα σον κλιματισμό που μπλοκάρει τα μικροσωματίδια μειώνοντας το σχηματισμό μούχλας και βακτηριδίων κατά 98%, μια συσκευή καθαρισμόυ αέρα στην καμπίνα και ένα υπεριώδες φως (UV) που αποστειρώνει όλες τις επιφάνειες αφής (τιμόνι, λεβιές ταχυτήτων, καθίσματα κτλ).

FIAT Panda Cross
FIAT Panda Cross

Για κάτι ακόμα πιο περιπετειώδες, υπάρχουν οι εκδόσεις City Cross και Cross που διαφοροποιούνται αισθητικά ενώ έχουν ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό.

Το πλήρες bodykit που γνωρίζαμε ήδη από το Panda Cross (2014) περιλαμβάνει off-road προφυλακτήρες και μαρσπιέ, πλαστικά προστατευτικά, ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED, προβολείς ομίχλης δίπλα από τα φανάρια, ποδιές σε στυλ αλουμινίου με κόκκινους γάτζους, χρωμιωμένες ράγες οροφής και επιγραφή Cross στο προφίλ. Όλα αυτά συνδυάζονται με τη νέα εξωτερική απόχρωση Blue Ceramic και τις νέες ζάντες 15" Cross Style

Ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, οθόνη αφής 7", επενδύσεις techno-leather σε καθίσματα και πόρτες με ασημί ραφές, δερμάτινο τιμόνι, αισθητήρες παρκαρίσματος, ταμπλό με επένδυση "woody" από ανακυκλώσιμα υλικά.

FIAT Panda Cross
Η νέα οθόνη αφής 7" υποστηρίζει συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto

Όλες οι εκδόσεις του ανανεωμένου FIAT Panda θα προσφέρονται με τον ήπια υβριδικό τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0 FireFly απόδοσης 70 PS που συνεργάζεται με ηλεκτρομοτέρ BSG (Belt integrated Starter Generator) ισχύος 3,6 kW, μπαταρία ιόντων λιθίου 11 Ah και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Επιπλέον, το Panda θα διατίθεται με κινητήρα βενζίνης, μεθανίου και LPG ενώ θα συνεχίσει να προσφέρεται με κίνηση στους εμπρός (4x2) ή και στους τέσσερις (4x4) τροχούς.

Η εμπορική διάθεση του ανανεωμένου Panda θα ξεκινήσει στην Ιταλία από αύριο (22 Οκτωβρίου) με αρχική τιμή προσφοράς που ξεκινά από τα €8.200 με απόσυρση (Ιταλία).

[Πηγή: FCA]