node/38708

Μεταχειρισμένο: BMW Σειρά 1, 2011 έως 2019

Η δεύτερη γενιά της Σειράς 1 ήταν πολύ καλά διαβασμένη με στόχο να εξαλείψει τα μειονεκτήματα της πρώτης.

Η πρώτη γενιά της Σειράς 1 που παρουσιάστηκε το 2004, ήταν ένα εξαιρετικά πετυχημένο εμπορικά αυτοκίνητο, αλλά ταυτόχρονα είχε και τις παραξενιές του. Είχε σχετικά μικρή καμπίνα για μικρό οικογενειακό και παρότι είχε πίσω κίνηση όπως όλες οι BMW της εποχής, δεν ήταν κάτι ξεχωριστό οδηγικά.

Η δεύτερη γενιά που βλέπετε στις φωτογραφίες έκανε το ντεμπούτο της το 2011 και ήταν πολύ καλά διαβασμένη με στόχο να εξαλείψει τα μειονεκτήματα της πρώτης. Ήταν αρκετά πιο ευρύχωρη, διαθέτει τεράστια γκάμα εκδόσεων κινητήρα βενζίνης και πετρελαίου και, χάρη στη μεγαλύτερη ενασχόληση των μηχανικών με την ρύθμιση της ανάρτησης και το τιμονιού, απέκτησε ανώτερα οδικά χαρακτηριστικά.

Ήταν το μόνο μοντέλο στην κατηγορία που είχε πίσω κίνηση και σε ορισμένες εκδόσεις κινητήρα κατάφερνε να χαρίζει και καλές δόσεις οδηγικής ευχαρίστησης. Στον αυτοκινητόδρομο παρουσίαζε ένα πολύ εξευγενισμένο χαρακτήρα, από την βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση των 95 ίππων (114d) μέχρι και την κορυφαία M135i (αργότερα μετονομάστηκε σε M140i) με τον 6κύλινδρο σε σειρά TwinPower Turbo.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Οι μεγαλύτεροι χώροι ευνόησαν το οικογενειακό προφίλ του αυτοκινήτου, με την εργονομία της καμπίνας να είναι πολύ καλή και την ποιότητα να ακολουθεί τα υψηλά στάνταρ των μεγαλύτερων μοντέλων της Βαυαρικής εταιρείας. Ακόμα, το αναθεωρημένο iDrive υποστήριζε με συνέπεια τη χρήση του καλού συστήματος πολυμέσων και πλοήγησης. Σε γενικές γραμμές, η εικόνα και η ποιότητα της καμπίνας χαρίζει την αίσθηση στους επιβάτες ότι βρίσκονται σε ένα premium μικρό οικογενειακό.

BMW 1 Series Used 1

Οι πίσω επιβάτες δεν θα βρουν την δεύτερη γενιά της 1 Series ιδιαίτερα ευρύχωρη, με τα γόνατα ψηλών ενηλίκων να βρίσκουν στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων. Τρεις πίσω δεν θα βολευτούν με ευκολία, με τον μεσαίο να διαμαρτύρεται για τον χώρο που έχει διαθέσιμο για τα πέλματά του, μιας και η πισωκίνητη αρχιτεκτονική φέρνει μαζί της και ένα ογκώδες τούνελ μετάδοσης. Ακόμα, οι πίσω πόρτες δεν διαθέτουν μεγάλο άνοιγμα για την είσοδο και την έξοδο των επιβατών, ενώ το πορτμπαγκάζ των 360 λίτρων βρίσκεται λίγο κάτω από τους άμεσους ανταγωνιστές του.

Κάτω από το καπό της Σειράς 1 (F20 η 5θυρη και F21 η 3θυρη) βρισκόταν μια νέα γενιά κινητήρων της BMW. Οι Βαυαροί ακολουθώντας το πνεύμα του downsizing που επικρατεί την τελευταία 15ετία, εφοδίασαν το αυτοκίνητό τους με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου στα 1,6 και 2,0 λίτρα. Όλοι τους ήταν τεχνολογίας TwinPower Turbo με άμεσο ψεκασμό, ενώ κάποιοι διέθεταν και σύστημα Valvetronic και διπλού Vanos. Όλα τα μοτέρ συνεργάζονταν με χειροκίνητα κιβώτια έξι σχέσεων και προαιρετικά με ένα νέο για την εποχή 8άρι αυτόματο κιβώτιο Steptronic με δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας. Το χαρακτηριστικό αυτό έχρισε αυτομάτως την Σειρά 1 ως το πρώτο πολυτελές μικρό οικογενειακό με 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (κατασκευής ZF).

Τον Μάρτιο του 2015, η BMW παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου, με αισθητικές αλλαγές στους προφυλακτήρες, τα φώτα και τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Το σημαντικότερο όμως νέο ήρθε από την γκάμα κινητήρων, όπου οι 4κύλινδροι 1.6 βενζίνης και πετρελαίου αντικαταστάθηκαν από αντίστοιχους καινούριους 3κύλινδρους 1.5 TwinPower Turbo που εφοδιάζουν ακόμα και σήμερα τις βασικές εκδόσεις της νέας γενιάς.

Στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP (2012), η BMW Σειρά 1 απέσπασε πέντε αστέρια συνολικά, με τον βασικό εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας να περιλαμβάνει έξι αερόσακους και σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.

BMW 1 Series Used 2

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Η δεύτερη γενιά της Σειράς 1 είχε καλή εμπορική πορεία και στην χώρα μας, και η αγορά μεταχειρισμένου έχει αρκετές από αυτές. Η πλειοψηφία των επιλογών αφορούν εκδόσεις με τους μικρού κυβισμού κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, με τις τελευταίες να διακρίνονται όπως είναι λογικό για την μεγαλύτερη οικονομία στη χρήση τους.

Στον τομέα της συντήρησης, η BMW Σειρά 1 απαιτεί service λαδιών μια φορά το χρόνο και γενικό κάθε δύο, με το κόστος να κυμαίνεται σε ανταγωνιστικό για την κατηγορία επίπεδο. Επιπλέον, η BMW διαθέτει ειδικά πακέτα συντήρησης για παλαιότερα μοντέλα με μειωμένο κόστος.

Πώς είναι σήμερα;
Η BMW που οδηγήσαμε ήταν facelift 116d. Είναι 3κύλινδρη 1.5, με ισχύ 116 ίππους και 270 Nm. Είναι κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, με άμεσο ψεκασμό common rail και τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, ενώ συνδυάζεται στην συγκεκριμένη περίπτωση με ένα μακριά κλιμακωμένο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Τα συνολικά διανυθέντα χιλιόμετρα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ήταν κάτι παραπάνω από 80.000, στοιχείο που μεταφράζεται σε περίπου 20.000 km ετησίως (πρώτη άδεια τέλος 2015).

Η συγκεκριμένη έκδοση αποτελεί την βάση της πετρελαιοκίνητης γκάμας για την ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου, μιας και πριν υπήρχε και έκδοση 114d με τον 4κύλινδρο 1.6 και ισχύ 95 ίππων. Το 3κύλινδρο μοτέρ διαθέτει start/stop με σωστή λειτουργία, είναι γραμμικό, ήσυχο και πολιτισμένο με ελάχιστους κραδασμούς, αλλά του λείπει η δύναμη, ειδικά στις χαμηλές rpm. Τα τρία προγράμματα κάνουν αισθητή διαφορά, Eco, Comfort και Sport, αλλά και πάλι θα το ήθελες πιο σπιρτόζικο. Επιπλέον, το χειροκίνητο κιβώτιο έχει λογικές διαδρομές και διαθέτει σύστημα Rev Matching.

Τα φρένα του αυτοκίνητου έδειχναν να ανταποκρίνονται σωστά, αλλά τα αμορτισέρ ζυγώνουν προς το τέλος της ζωής τους.

BMW 1 Series Used 3

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Οι διαθέσιμες επιλογές είναι αρκετές και οι περισσότερες έχουν καλό επίπεδο εξοπλισμού άνεσης, είτε πρόκειται για εκδόσεις βενζίνης είτε αυτές που καταναλώνουν πετρέλαιο.

Στην αγορά μεταχειρισμένου θα βρείτε αυτοκίνητα από €11.500, για εκδόσεις πριν την ανανέωση, με τα ακριβότερα και πιο φρέσκα να φτάνουν έως και τις 28.000. Για μία ανανεωμένη 116d με χειροκίνητο κιβώτιο και με ευλαβικά συμπληρωμένο το βιβλίο συντήρησης όπως το αυτοκίνητο που δοκιμάζουμε, θα πρέπει να γνωρίζεται ότι η τιμή κυμαίνεται γύρω από τις €14.500.

Τι πρέπει να προσέξω;
Σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν η BMW Σειρά 1 κυμαίνεται στον μέσο όρο από πλευρά αξιοπιστίας. Τα σημεία που θα πρέπει να ελέγξετε είναι όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, το σύστημα διεύθυνσης, ο άξονας μετάδοσης και ο κινητήρας. Θα πρέπει όλα να λειτουργούν στην εντέλεια και να μην κάνουν κάποιον περίεργο θόρυβο, ενώ η γνώμη ενός εξουσιοδοτημένου συνεργείου είναι απαραίτητη.

Ακόμα, το μικρό μέγεθος μπορεί να σημαίνει αρκετά χιλιόμετρα στην πόλη, με αποτέλεσμα να υπάρχουν μικροεπαφές στους προφυλακτήρες και τους τροχούς. Ελέγξετε το περιμετρικά.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Το εσωτερικό της 116d που βλέπετε είναι σε καλή κατάσταση, με τα πλαστικά στο ταμπλό και τα πάνελ των θυρών, καθώς και οι επενδύσεις να έχουν διατηρήσει την αρχική τους εικόνα. Το μόνο σημείο που έδειχνε κουρασμένο ήταν οι αεραγωγοί στην κεντρική κονσόλα, μιας και πρέπει να είχε αφαιρεθεί παλαιότερα όλο το πλαστικό τμήμα που τους περιλαμβάνει για να γίνει κάποια εργασία. Πέρα από τους αεραγωγούς της κεντρικής κονσόλας, όλα τα υπόλοιπα πλαστικά είναι πολύ καλά τοποθετημένα, έχουν ωραία υφή και σωστή συναρμογή, εκπέμποντας στιβαρότητα, ενώ όλοι οι διακόπτες στην καμπίνα έχουν ωραία λειτουργία, σαν καινούριοι. Το ίδιο συμβαίνει και με το περιστροφικό χειριστήριο του iDrive που είχε διατηρήσει την στρωτή, σκαλωτή λειτουργία του.

Το αμάξωμα δείχνει σε πολύ καλή κατάσταση, με το μαύρο χρώμα να μην παρουσιάζει «αράχνες» και τα φώτα να μην χάσει την ζωντάνια τους. Το καπό διαθέτει αμορτισέρ που λειτουργεί σωστά και η εικόνα του χώρου κινητήρα ήταν σαν ενός καινούριου.

BMW 1 Series Used 4

Ανάρτηση-Τροχοί
Η 1.500άρα Σειρά 1 που δοκιμάσαμε είχε ζάντες αλουμινίου 16” με ελαστικά Run On Flat και αρκετό προφίλ που μειώνει ελαφρώς τον αντίκτυπο από τις μεγάλες κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων. Σε κάθε περίπτωση, τα συγκεκριμένα ελαστικά υποβαθμίζουν την ποιότητα κύλισης και εάν έχουν «τραυματιστεί», κοστίζουν περισσότερο από τα συμβατικά. Σε αυτοκίνητα με μεγαλύτερους τροχούς, θα πρέπει να επιβεβαιώσετε την καλή τους κατάσταση.

Τα 80.000 km δεν φαίνονται στα περισσότερα σημεία του αυτοκινήτου, αλλά τα αμορτισέρ έχουν αρχίσει να τα μαρτυρούν.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Ο επιλογέας ταχυτήτων έχει σωστή λειτουργία και η αίσθησή του θύμιζε καινούργιο, αλλά όταν θέλεις να επιλέξεις την όπισθεν, ο λεβιές βρίσκει στο πλαστικό πλαίσιό του στην κονσόλα δαπέδου.

Το τιμόνι ρυθμίζεται σε ύψος και απόσταση, έχει διατηρήσει την αίσθησή του και η υποβοηθούμενη κρεμαγέρα λειτουργεί σωστά ανάλογα την ταχύτητα.

Κινητήρας
Ο 3κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων διαθέτει καλή λειτουργία, δεν προκαλεί κραδασμό στα πεντάλ και το τιμόνι και δείχνει πρόθυμος σε όλο το φάσμα των στροφών, παρότι είναι οριακός (προς τα κάτω) για τις δυνατότητες του πλαισίου. Η κατανάλωσή του δεν επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την θέση του πεντάλ γκαζιού και μπορεί να υποβοηθηθεί από το σύστημα Eco Pro.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/39660

Μεταχειρισμένο: Citroën C4 Cactus

Ο διττός χαρακτήρας του Citroën C4 Cactus συνδυάζεται με μπόλικες δόσεις στιλ.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Μεταχειρισμένο: Citroën C4 Cactus

Οι αρχές του αιώνα βρήκαν τη Citroën σε άσχημη θέση με αποτέλεσμα να χάσει μέρος της σχεδιαστικής της ταυτότητας, πράγμα αδιανόητο για τον κόσμο του αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, με την έλευση των ξεχωριστών πολυμορφικών με την διακριτική ονομασία «Picasso» άρχισε να αναδύεται και πάλι η έμπνευση των σχεδιαστών της γαλλικής φίρμας. Και το 2014, οπότε παρουσίασε το C4 Cactus επιβεβαιώθηκε η επιστροφή της στη σχεδιαστική… κανονικότητα.

Το νέο κόμπακτ crossover ακολούθησε τις τάσεις της μόδας, και σε συνδυασμό με τη γαλλική φινέτσα και ορισμένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά όπως τα πατενταρισμένα AirBumps και τις διχρωμίες, κατάφερε να γίνει ένα τρέντι οικογενειακό αυτοκίνητο. Το προφανές για το C4 Cactus θα ήταν να βασίζεται στην πλατφόρμα του C4. Όμως τα πράγματα δεν ήταν τόσο απλά. Στην πραγματικότητα το Cactus είναι περισσότερο ένα πιο μακρύ C3 παρά ένα κοντό C4, παρότι το μήκος των 4,16 m σε οδηγεί στο αντίθετο συμπέρασμα. Το ίδιο ισχύει και για το μεταξόνιο που είναι σαφώς πιο κοντά σε αυτό του C4.

Η γκάμα κινητήρων διαθέτει επιλογές βενζίνης και πετρελαίου, με τις πρώτες να αφορούν τον 3κύλινδρο 1.2 PureTech με 82 ή 110 ίππους και τις άλλες με τον 4κύλινδρο 1.6 e-HDi και BlueHdi με 92 και 100 ίππους αντίστοιχα. Με την ανανέωση του 2018, η βενζινοκίνητη γκάμα απέκτησε και την ισχυρότερη έκδοση του 1.2 PureTech με τους 130 ίππους. Στην πετρελαιοκίνητη γκάμα, ο 1.6 BlueHDi διατέθηκε με 100 και 120 PS, πριν δώσει τη θέση του στον 1.5 BlueHDi, με αντίστοιχες εκδόσεις.

Ακόμα πιο περίεργο είναι το εσωτερικό του ιδιαίτερου σχεδιαστικά C4 Cactus. Περίεργο διότι είναι εντελώς απέριττο, κάτι που δεν έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια. Μπαίνεις, κάθεσαι στα «καναπεδοκαθίσματα» και αμέσως συνειδητοποιείς την έλλειψη των καθιερωμένων οργάνων. Αντ’ αυτών, εμπρός από τον οδηγό βρίσκεται ένας μικρός μακρόστενος ηλεκτρονικός πίνακας χωρίς στροφόμετρο και μια κεντρική οθόνη αφής 7 ιντσών που θυμίζει έντονα τάμπλετ. Και αυτό είναι όλο.

Citroen C4 Cactus Used2Drive 4

Ο οδηγός κοιτάζει τις ψηφιακές ενδείξεις μέσα από το φαλτσοκομμένο πάνω κάτω τιμόνι. Κατά τα άλλα πρόκειται για ένα έξυπνα διαμορφωμένα εσωτερικό. Υπάρχουν αρκετές θήκες περιμετρικά, όμως εντύπωση προξενεί το τεράστιο ντουλάπι εμπρός από τον συνοδηγό. Αυτό οφείλεται στη δεύτερη κατά σειρά πατέντα, βάσει της οποίας ο αερόσακος του συνοδηγού έχει μεταφερθεί στην οροφή. Υπάρχουν όμως δύο εργονομικά σφάλματα: Πρώτον, το τιμόνι δεν ρυθμίζεται τηλεσκοπικά και δεύτερον υπάρχει μόνο μία ποτηροθήκη κι αυτή δύσκολα προσεγγίσιμη.

Συνολικά, οι χώροι για τους επιβάτες είναι παραπάνω από ικανοποιητικοί, παρά το γεγονός ότι σε μήκος είναι από τα πιο μικρά μοντέλα της κατηγορίας. Ικανοποιητικός είναι και ο χώρος αποσκευών (348 lt με ρεζέρβα, 358 lt με κιτ επισκευής) με την υποσημείωση του κάπως μεγάλου σκαλοπατιού και βέβαια την πλάτη του πίσω καθίσματος που στα πρώτα μοντέλα έπεφτε μονοκόμματα και όχι τμηματικά. Ακόμα, η συναρμογή είναι ικανοποιητική, τα υλικά δείχνουν να αντέχουν στο χρόνο, με τη συνολική εικόνα να είναι μοντέρνα και καθαρή.

Από το 2018, η Citroën εξόπλισε το C4 Cactus με τα Progressive Hydraulic Cushions, δηλαδή δύο μικρότερα αμορτισέρ εσωτερικά, στη θέση των bump stops. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που σχεδόν αδιαφορεί για το ανάγλυφο του δρόμου. Στο δρόμο, είναι πρακτικά αδύνατο να τερματίσει η ανάρτηση ή να βρει κάποιο σημείο του αυτοκινήτου στο έδαφος –χάρη στο μεγάλο ύψος. Παράλληλα έχει αρκετά καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση, με αποτέλεσμα να γράφει χιλιόμετρα ξεκούραστα.

Μοιραία, υπό πίεση, το Cactus θα πάρει μεγαλύτερη κλίση απ’ ό,τι τα μοντέλα με πιο σπορ προσανατολισμό. Παραμένει όμως ιδιαίτερα φιλικό, με ακλόνητο πίσω μέρος και ένα πρόγραμμα ευστάθειας που επεμβαίνει πολύ διακριτικά για να επαναφέρει το εμπρός μέρος στην τάξη, αν υπερβάλλεις στην ταχύτητα εισόδου. Σε υψηλή ταχύτητα, το τιμόνι βαραίνει ευχάριστα και η ευθυβολία του Cactus στον αυτοκινητόδρομο θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP (2014), το Citroën C4 Cactus απέσπασε τέσσερα αστέρια συνολικά, με τον βασικό εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας να περιλαμβάνει έξι αερόσακους, προεντατήρες ζωνών εμπρός και πίσω, και σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Η αγορά μεταχειρισμένου έχει αρκετές επιλογές για όλα τα γούστα, από βασικές εκδόσεις μέχρι πλούσιες. Η πλειονότητα των επιλογών αφορούν πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με τον 1.6 BlueHDi των 100 ίππων.

Από πλευράς περιοδικής συντήρησης, το C4 Cactus απαιτεί μία ετήσια επίσκεψη στον επίσημο επισκευαστή για έλεγχο και service. Το κόστος της περιοδικής συντήρησης κυμαίνεται στον μέσο όρο της κατηγορίας.

Citroen C4 Cactus Used2Drive 3

Πώς είναι σήμερα;
Το συγκεκριμένο Citroën C4 Cactus είναι μοντέλο 2015. Πρόκειται για βασική έκδοση εξοπλισμού με τον 1.600άρη τουρμποντίζελ των 100 ίππων και 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το τελευταίο έχει μεγάλες διαδρομές και, παρά τα 85.000 km, δεν έχει αποκτήσει επιπλέον τζόγο. Τα χιλιόμετρα που κουβαλά είναι λογικά για την 5ετία χρήσης.

Η ανάρτηση εξακολουθεί να προσφέρει άνεση υψηλού επιπέδου, αλλά τα αμορτισέρ έχουν αρχίσει να δείχνουν σημάδια κόπωσης.

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Υπάρχουν κάμποσα μεταχειρισμένα Citroën C4 Cactus όλων των εκδόσεων, 5ετίας ή και ανανεωμένα (2018 και ύστερα).

Η τιμή ξεκινά από τις €10.000 για τα πρώτα μοντέλα και φτάνει μέχρι τις €18.500 για τα πιο φρέσκα. Για ένα πετρελαιοκίνητο, με πραγματοποιημένα όλα του service στο επίσημο δίκτυο όπως το δικό μας, υπολογίστε γύρω στις €12.000.

Τι πρέπει να προσέξω;
Σύμφωνα με τις περισσότερες αναφορές αξιοπιστίας, το Citroën C4 Cactus τοποθετείται στον μέσο όρο της κατηγορίας.

Τα σημεία που θα πρέπει να επιβεβαιώσετε την καλή τους λειτουργία είναι το κιβώτιο ταχυτήτων, η ασφάλεια του καπό κινητήρα, το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου για διαρροές, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες και το φίλτρο DPF στα πετρελαιοκίνητα.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Η καμπίνα του C4 Cactus που οδηγούμε ήταν σε καλή κατάσταση, κάτι που δεν θεωρείται δεδομένο για τα χιλιόμετρα που έχει γράψει. Όλοι οι διακόπτες και τα χειριστήρια έχουν την ίδια αίσθηση και λειτουργία με ενός καινούργιου, με τα αφράτα καθίσματα να μην έχουν «κάτσει» και τις όμορφες ταπετσαρίες να μην έχουν σουρώσει.

Μόνο στα πλαϊνά των καθισμάτων δείχνουν σημάδια κόπωσης. Οι χειρολαβές των θυρών που παραπέμπουν σε χερούλια βαλίτσας δεν έχουν κρατήσει την ελαστικότητά τους, αλλά δείχνουν ακόμα ανθεκτικές. Η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων έχει διατηρήσει τη ζωντάνια της και παραμένει αρκετά γρήγορη στις εντολές του οδηγού.

Citroen C4 Cactus Used2Drive 10

Ακόμα, το χρώμα δεν έχει παρουσιάσει αλλοιώσεις και τα πλαστικά AirBumbs έχουν διατηρήσει την ελαστικότητά τους και δεν παρουσιάζουν αποκολλήσεις. Τα ενσωματωμένα στα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων πιτσιλιστήρια λειτουργούν ακόμα απρόσκοπτα. Μόνη παραφωνία αποτελεί ο θόρυβος που κάνει η πόρτα του οδηγού κατά το κλείσιμο, και το δουλεμένο αμορτισέρ του πορτμπαγκάζ που δυσκολεύεται να κρατήσει την πίσω πόρτα ανοιχτή.

Ανάρτηση-Τροχοί
Η ανάρτηση προσφέρει ακόμα αρκετές δόσεις άνεσης, αλλά τα αμορτισέρ θέλουν αντικατάσταση. Οι ατσάλινες ζάντες του βασικού C4 Cactus δεν έχουν πρόβλημα με τους ελληνικούς δρόμους και τα διακοσμητικά τάσια δεν έχουν σημάδια επαφών με πεζοδρόμια.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Το 5άρι κιβώτιο έχει λεβιέ με μεγάλες διαδρομές και η 5ετης χρήση του δεν έχει τον έχει επιβαρύνει με επιπλέον τζόγο. Αυτό που έχει βαρύνει είναι ο συμπλέκτης, δείγμα ότι σύντομα θα χρειαστεί αντικατάσταση.

Το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο ως προς το ύψος και η λειτουργία του δεν έχει διαφοροποιηθεί, με την υποβοήθηση να παραμένει σωστή.

Κινητήρας
Ο 4κύλινδρος 1.6BlueHDi των 100 ίππων έχει στρωτή λειτουργία και δείχνει ορεξάτος για στροφάρισμα. Το σύστημα stop/start λειτουργεί σωστά. Αυτό που χρειάζεται έλεγχο είναι οι βάσεις κινητήρα διότι σε κάθε ξεκίνημα υπάρχει έντονος κραδασμός.

Η μέση κατανάλωση της έκδοσης είναι αρκετά χαμηλή, χάρη στο χαμηλό βάρος και στον εξελιγμένο κινητήρα.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/39633

Στο «κόκκινο» η BMW για πρώτη φορά μετά το 2009

Απώλειες €666 εκατ. στο δεύτερο τρίμηνο - Ελπίδες για ανάκαμψη στο δεύτερο εξάμηνο του 2020. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Στο «κόκκινο» η BMW για πρώτη φορά μετά το 2009

Οι απώλειες του BMW Group έσυραν την εταιρεία στο «κόκκινο» για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία, εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. 

Η BMW έχασε €666 εκατ. από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, εμφανίζοντας αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα για πρώτη φορά μετά την οικονομική κρίση του 2009. Να σημειώσουμε πως την αντίστοιχη περίοδο του 2019 η εταιρεία είχε καταγράψει κέρδη της τάξης των €2,2 δισ.

Παρά τη δύσκολη περίοδο, η BMW δήλωσε ότι αναμένει να παρουσιάσει λειτουργικά κέρδη στο τέλος του έτους.

«Προσβλέπουμε τώρα στο δεύτερο εξάμηνο με συγκρατημένη αισιοδοξία και συνεχίζουμε να στοχεύουμε ένα περιθώριο κέρδους μεταξύ 0% και 3% για την εταιρεία το 2020», δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος Oliver Zipse.

Οι πωλήσεις έχουν αρχίσει να ανακάμπτουν σε ορισμένες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, κάνοντας την BMW να ελπίζει ότι το τέλος της χρονιάς θα αποφέρει κέρδος, αλλά η ανάκαμψη δεν θα είναι αρκετή για να αντισταθμίσει το έλλειμμα των πωλήσεων που χάθηκαν από την πανδημία.

Η BMW θα ξεκινήσει να παράγει το ηλεκτρικό SUV iX3 φέτος στην Κίνα, από όπου και θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του. 

Οι παραδόσεις ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο καθώς χώρες όπως η Γερμανία και η Γαλλία αύξησαν τις επιδοτήσεις για τα οχήματα. Η BMW δήλωσε ότι αναμένει περαιτέρω ανάπτυξη από αυτόν τον τομέα το δεύτερο εξάμηνο του έτους.