node/39263

Μεταχειρισμένο: Audi Q3, 2011 έως 2018

Το Audi Q3 πρώτης γενιάς παραμένει ανταγωνιστικό, με εκδόσεις που συνδυάζουν δυνατές επιδόσεις με λογική κατανάλωση.

Η λέξη «μετρημένος» χρησιμοποιείται για να περιγράψει κάποιον συνεπή και τακτοποιημένο. Που ξέρει τι θέλει. Η ίδια όμως λέξη μπορεί να περιγράψει και το πολυτάλαντο Audi Q3. Κάποιοι θα πουν σίγουρα ότι οι μεγάλες δόσεις τάξης είναι βαρετές και αφαιρούν το αλατοπίπερο της ζωής. Αλλά για το Audi Q3 απλώς σημαίνει ότι κάνει πολλά πράγματα καλά.

Οδηγικά, η πρώτη γενιά Q3 θυμίζει περισσότερο ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ παρά ένα SUV. Η ρύθμιση της ανάρτησης και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι στον πίσω άξονα εξασφαλίζουν μεγάλο περιθώριο πρόσφυσης και υψηλού επιπέδου άνεση στις απλές εκδόσεις. Η πιο σφιχτή ανάρτηση των εκδόσεων S line περιορίζει την άνεση, αλλά αναδεικνύει ακόμα πιο τα πολύ τα δυναμικά του χαρακτηριστικά.

Στην γκάμα κινητήρων βρίσκουμε μόνο υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, με το βασικό 1.4 TFSI που εμπλούτισε την γκάμα του μοντέλου το 2014, να εξασφαλίζει καλές για την κατηγορία επιδόσεις. Όσοι θέλουν τετρακίνηση θα πρέπει να καταφύγουν σε δίλιτρη έκδοση, είτε με κινητήρα TFSI είτε με TDI. Κύριο όμως χαρακτηριστικό όλων των εκδόσεων κινητήρων είναι ο συνδυασμός δυνατών επιδόσεων με λογική κατανάλωση.

Στο εσωτερικό, τα πράγματα είναι κλασικά για Audi. Τα υλικά που αποτελούν την απλή σχεδιαστικά καμπίνα είναι πολύ καλής ποιότητας και το μοντάρισμα αντίστοιχου επιπέδου. Τα συστήματα πολυμέσων έχουν κατανοητό λογισμικό και τα χειριστήρια αποτελούνται από μεγάλα πλήκτρα στην κεντρική κονσόλα. Το βασικό ηχοσύστημα προσφέρει καλή συνδεσιμότητα, ενώ στην αγορά μεταχειρισμένου θα βρείτε και αυτοκίνητα με σύστημα πλοήγησης με έγχρωμη οθόνη και σκληρό δίσκο για να αποθηκεύετε τη μουσική σας. Οι χώροι θα βολέψουν με άνεση έως και τέσσερις ενηλίκους και το πορτμπαγκάζ των 460 lt θα βολέψει όλες τις αποσκευές. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά καλή ενώ οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και οι μεγάλοι εξωτερικοί καθρέφτες βοηθούν πολύ. Μόνη παραφωνία αποτελεί η ορατότητα προς τα πίσω, λόγω του μικρού τζαμιού.

Από πλευράς πρακτικότητας, το Audi Q3 στέκεται πολύ καλά απέναντι στο ανταγωνισμό, προσφέροντας πολλές και χρηστικές θήκες για τα μικροπράγματά σας.

Audi Q3 Used2Drive 1

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Οι σύγχρονοι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου χαρίζουν λογική κατανάλωση και συγκρατημένες εκπομπές CO2 που δεν επιβαρύνουν με μεγάλο κόστος τον ιδιοκτήτη του γερμανικού SUV. Οι εκδόσεις με τον 1.4 TFSI εξασφαλίζουν και λογικά πάγια έξοδα. Παράλληλα, με €100 για το service λαδιών και €170 για το γεγικό, το κόστος της περιοδικής συντήρησης δεν είναι παράλογο.

Πώς είναι σήμερα;
Το Audi Q3 1.4 TFSI 150 PS που δοκιμάζουμε είναι μοντέλο 2014 με κάτι παραπάνω
από 75.000 km. Αυτό μεταφράζεται σε λογική ετήσια χρήση για μοντέλο της κατηγορίας, αποτελώντας ένα καλό παράδειγμα του μοντέλου. Η χρήση του συγκεκριμένου Q3 δεν γίνεται εύκολα αντιληπτή στο εσωτερικό του. Το μόνο σημείο που μαρτυρά την ηλικία του, πέρα από τον ολικό χιλιομετρητή, είναι τα πλευρικά τμήματα των εμπρός καθισμάτων που έχουν ελαφρώς ξεθωριάσει. Το πίσω κάθισμα, λόγω λιγότερης χρήσης, είναι σαν καινούριο. Κατά τα άλλα, τα πλαστικά που απαρτίζουν την καμπίνα δείχνουν σαν καινούρια και όλοι οι διακόπτες λειτουργούν υποδειγματικά και με ωραία αίσθηση. Στην ίδια πολύ καλή κατάσταση βρίσκεται η επένδυση του ουρανού και οι χειρολαβές των επιβατών, διατηρώντας τη slow motion λειτουργία τους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Οδηγώντας το συγκεκριμένο Audi Q3, θα αντιληφθείς τα χιλιόμετρα που κουβαλά από το αντίσταση του πεντάλ του συμπλέκτη και το μικρό τριγμό που παρουσιάζει ο λεβιές ταχυτήτων στις αλλαγές σχέσεων. Κατά τα άλλα, η ανάρτηση έχει διατηρήσει την πολύ καλή λειτουργία της, ακόμα και σε ταλαιπωρημένο οδόστρωμα ή ελαφρύ χωματόδρομο, ελέγχοντας σωστά το αμάξωμα του Q3. Στο ταξίδι παρουσιάζει ένα πολύ καλό πρόσωπο, σαν καινούριο, με τις τσιμούχες στο πλαίσιο των θυρών να έχουν διατηρήσει τις μονωτικές ιδιότητές τους.

Audi Q3 Used2Drive 2

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Το Audi Q3 είχε καλή εμπορική πορεία στη χώρα μας και όπως είναι ευκόλως κατανοητό, οι πιο περιζήτητες εκδόσεις για αυτούς που δεν θέλουν τετρακίνηση, είναι αυτές με τον 1.4 TFSI.

Υπάρχουν πολλές εκδόσεις εξοπλισμού στην αγορά μεταχειρισμένου και η τιμή ξεκινά από τις €14.500 για ένα από τα πρώτα μοντέλα με δίλιτρο μοτέρ βενζίνης. Η τιμή για τις πιο δημοφιλείς εκδόσεις με τον 1.4 ξεκινούν από τις €17.500.
Τι πρέπει να προσέξω;

Τα στοιχεία που έχουμε μαζέψει για το Audi Q3, και πιο συγκεκριμένα για την έκδοση κινητήρα με τον 1.4 TFSI 150 PS που δοκιμάζουμε, τη συχνότερη βλάβη παρουσιάζει το αυτόματο κιβώτιο S tronic και ακολουθεί η τουρμπίνα. Πέρα όμως από αυτά, το Audi Q3 1.4 TFSI θέλει προσοχή με την κατανάλωση λιπαντικού, καθώς και με το ηλεκτρικό κύκλωμά του.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Όλα τα πλαστικά της καμπίνας δείχνουν σαν καινούρια, στοιχείο που αναδεικνύει την καλή γήρανσή τους και ότι αντιστέκονται σθεναρά και στις γρατζουνιές. Τα μόνα ψεγάδια στο αυτοκίνητο της δοκιμής είναι ένας μικρός τριγμός που ακούγεται από το ταμπλό (στην πλευρά του συνοδηγού) και ένας ακόμα από το πάνελ της πόρτας του συνοδηγού. Και οι δύο εμφανίζονται στις εγκάρσιες ανωμαλίες.
Το αμάξωμα και η βαφή δείχνουν σε πολύ καλή κατάσταση, με το χρώμα να αποδεικνύεται ανθεκτικό στα γδαρσίματα και στο θάμπωμα, ενώ σε παρόμοια καλή κατάσταση είναι και τα πλαστικά των φώτων εμπρός και πίσω.

Audi Q3 Used2Drive 3

Ανάρτηση-Τροχοί
Η ανάρτηση του Audi Q3 που δοκιμάζουμε λειτουργεί πολύ καλά σε συνεχόμενες ανωμαλίες και προσφέρει καλό έλεγχο. Σε κάθε περίπτωση πάντως, καλό θα είναι να ρίξετε μια ματιά στα αμορτισέρ για να βεβαιωθείτε για τη σωστή συνολική κατάστασή τους.

Επιπλέον, αρκετές εκδόσεις του Audi Q3 φορούσαν τροχούς μεγάλων διαστάσεων, οπότε βεβαιωθείτε ότι οι ζάντες δεν έχουν χτυπήματα και τα λάστιχα καρούμπαλα στο –χαμηλό- προφίλ τους.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Το υποβοηθούμενο τιμόνι δεν παρουσιάζει προβλήματα και δεν θα αλλάξει την αίσθησή του με την πάροδο του χρόνου. Η μετάδοση όμως παρουσιάζει ένα μικρό θόρυβο όταν ρολάρεις στον ανοιχτό δρόμο χωρίς γκάζι.

Κινητήρας
Ο χώρος του κινητήρα παρουσιάζει πολύ καλή εικόνα και το αμορτισέρ που το συγκρατεί λειτουργεί υποδειγματικά. Ο 1.4 TSI 150 PS με 75.000+ km δείχνει πρόθυμος να ανεβάσει στροφές και έχει διατηρήσει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της λειτουργίας του. Ακόμα, το σύστημα stop/start της συγκεκριμένης έκδοσης κινητήρα έχει σωστή λειτουργία.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/39474
Audi SQ7

Audi: Τα SQ7 και SQ8 εμπλουτίζονται με βενζινοκινητήρα V8

Τα μοτέρ ντίζελ δεν αποτελούν πλέον τη μοναδική επιλογή στις εκδόσεις «S» των μεγάλων SUV της Audi, των Q7 και Q8. Τα SQ7 και SQ8 κάτω από τι καπό μπορούν να επιλέξουν και έναν V8 TFSI με 507 άλογα.

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Audi: Τα SQ7 και SQ8 εμπλουτίζονται με βενζινοκινητήρα V8

Από το 2019, σχεδόν όλα τα μέλη της οικογένειας «S» στην Ευρώπη μετατράπηκαν σε ντίζελ. Αυτό συνέβη λοιπόν και με τα SQ7 και SQ8 που διατέθηκαν στην αγορά αποκλειστικά με V8 TDI με 435 άλογα. Αλλά για όσους ορκίζονται στο όνομα της αμόλυβδης για το σπορ αυτοκίνητό τους, τα νέα είναι καλά: Τα μεγάλα SUV του Ingolstadt επιστρέφουν δριμύτερα με βενζίνη.

Και όχι ό,τι και ό,τι, αλλά με V8. Τα SQ7 και SQ8 κάτω από το καπό διαθέτουν πλέον και έναν διτούρμπινο 4.0 TFSI με 507 PS και 770 Nm. Μοτέρ που είναι ικανό κατά το εργοστάσιο να τους δίνει 4,1” για το σπριντ των 0-100 km/h, χρόνος που είναι κατά επτά δέκατα του δευτερολέπτου καλύτερος από ό,τι με τον TDI . Χρόνο-κανόνι πετυχαίνουν και στις ρεπρίζ, καθώς η Audi διατείνεται ότι τα SQ7 και SQ8 χρειάζονται μόλις 3,8” για να ανέβουν από τα 80 στα 120 km/h.

Audi V8 4.0 TFSI biturbo engine

Φυσικά, και σε αυτή την περίπτωση, μιλάμε για τετρακίνητη μετάδοση που συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι σασμάν τύπου Tiptronic. 

Στάνταρ είναι ακόμη η σπορ προσαρμοζόμενη αερανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και τετραδιεύθυνση. Με αυτή την τελευταία, σε χαμηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρέφουν έως και 5ο προς την αντίθετη κατεύθυνση, προς βελτίωση της ευελιξίας μιας και μειώνεται ο κύκλος στροφής. Σε ταχύτητες άνω των 60 km/h, οι πίσω τροχοί στρέφουν ελαφρώς προς την ίδια κατεύθυνση για μεγαλύτερη σταθερότητα. 

Audi SQ7

Προαιρετικά, η Audi προσφέρει ενεργές αντιστρεπτικές που λειτουργούν με μικρά ηλεκτρομοτέρ. Εξοπλισμός που πάει πακέτο με σπορ διαφορικό, το οποίο κατανέμει τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών.

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας Audi στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

Κατά τα λοιπά, το SQ7 φορά στάνταρ 20άρες αλουμινένιες ζάντες, που στο SQ8 γίνονται 21”. Και για τα δύο, τα φρένα έχουν 400 mm διάμετρο και δαγκάνες βαμμένες μαύρες. Προαιρετικά, τα αυτοκίνητα μπορούν να εξοπλιστούν με κάρμπον κεραμικούς δίσκους.

Audi SQ8

Τα βενζινοκίνητα SQ7 και SQ8 4.0 TFSI αναμένεται να διατεθούν εμπορικά στην Ελλάδα από το προσεχές φθινόπωρο, με την τιμή τους να μην έχει ανακοινωθεί προσώρας από την ελληνική αντιπροσωπεία. Αν θα τολμούσαμε να κάνουμε μια εκτίμηση, υπολογίζουμε γύρω από τις 145 χιλιάδες ευρώ το SQ7 και από τις 140 για το SQ8.

Audi SQ8

node/39457

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi παραμένει πιστή στη μόνιμη τετρακίνηση quattro για τις κορυφαίες εκδόσεις επιδόσεων.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi Sport δεν σκοπεύει να προσφέρει πισωκίνητη λειτουργία στα μελλοντικά μοντέλα RS της γκάμας της, διατηρώντας τη λογική της μόνιμης τετρακίνησης quattro.

Η αλλαγή του ονόματος για το τμήμα σπορ μοντέλων της γερμανικής εταιρείας από Audi Quattro σε Audi Sport το 2016, έδωσε τροφή σε φήμες για πιθανή διεύρυνση της γκάμας. Παράλληλα, η πιθανή διάθεση πισωκίνητων εκδόσεων σε συνδυασμό με τον εξηλεκτρισμό, είναι κάτι που θα βοηθούσε την Audi Sport να μειώσει το μέσο όρο εκπομπών ρύπων.

Παρόλα αυτά, ο Rolf Michl, υπεύθυνος πωλήσεων και marketing της Audi Sport, ήταν ξεκάθαρος όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα: «Έχουμε χρησιμοποιήσει πίσω κίνηση στο τελευταίο R8 V10 RWD. Όμως φυσιολογικά, το quattro είναι μέρος της κληρονομιάς μας. Συμβολίζει ασφάλεια, ευελιξία και ανταγωνιστικές επιδόσεις. Δεν έχω ακούσει διαφορετικές απόψεις πάνω σε αυτό το θέμα, ακόμα και με τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις στο μέλλον. Θα παραμείνουμε πιστοί στη δική μας προσέγγιση -  η τετρακίνηση quattro είναι ένα σημαντικό κομμάτι των εκδόσεων RS.»

Οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές της Audi Sport - BMW M GmbH και Mercedes-AMG - προσφέρουν τα τελευταία χρόνια τετρακίνητα μοντέλα επιδόσεων με δυνατότητα πισωκίνητης λειτουργίας, ένα χαρακτηριστικό που συναρπάζει μια μεγάλη μερίδα του κοινού των petrolheads. Παρόλα αυτά πρέπει να σημειώσουμε πως και οι δύο εταιρείες προέρχονται από ένα πισωκίνητο παρελθόν και μόλις πρόσφατα άρχισαν να χρησιμοποιούν τετρακίνηση, σε αντίθεση με την Audi που από την αρχή έχει ταυτιστεί με το quattro.

[Πηγή: Autocar]