node/39263

Μεταχειρισμένο: Audi Q3, 2011 έως 2018

Το Audi Q3 πρώτης γενιάς παραμένει ανταγωνιστικό, με εκδόσεις που συνδυάζουν δυνατές επιδόσεις με λογική κατανάλωση.

Η λέξη «μετρημένος» χρησιμοποιείται για να περιγράψει κάποιον συνεπή και τακτοποιημένο. Που ξέρει τι θέλει. Η ίδια όμως λέξη μπορεί να περιγράψει και το πολυτάλαντο Audi Q3. Κάποιοι θα πουν σίγουρα ότι οι μεγάλες δόσεις τάξης είναι βαρετές και αφαιρούν το αλατοπίπερο της ζωής. Αλλά για το Audi Q3 απλώς σημαίνει ότι κάνει πολλά πράγματα καλά.

Οδηγικά, η πρώτη γενιά Q3 θυμίζει περισσότερο ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ παρά ένα SUV. Η ρύθμιση της ανάρτησης και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι στον πίσω άξονα εξασφαλίζουν μεγάλο περιθώριο πρόσφυσης και υψηλού επιπέδου άνεση στις απλές εκδόσεις. Η πιο σφιχτή ανάρτηση των εκδόσεων S line περιορίζει την άνεση, αλλά αναδεικνύει ακόμα πιο τα πολύ τα δυναμικά του χαρακτηριστικά.

Στην γκάμα κινητήρων βρίσκουμε μόνο υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, με το βασικό 1.4 TFSI που εμπλούτισε την γκάμα του μοντέλου το 2014, να εξασφαλίζει καλές για την κατηγορία επιδόσεις. Όσοι θέλουν τετρακίνηση θα πρέπει να καταφύγουν σε δίλιτρη έκδοση, είτε με κινητήρα TFSI είτε με TDI. Κύριο όμως χαρακτηριστικό όλων των εκδόσεων κινητήρων είναι ο συνδυασμός δυνατών επιδόσεων με λογική κατανάλωση.

Στο εσωτερικό, τα πράγματα είναι κλασικά για Audi. Τα υλικά που αποτελούν την απλή σχεδιαστικά καμπίνα είναι πολύ καλής ποιότητας και το μοντάρισμα αντίστοιχου επιπέδου. Τα συστήματα πολυμέσων έχουν κατανοητό λογισμικό και τα χειριστήρια αποτελούνται από μεγάλα πλήκτρα στην κεντρική κονσόλα. Το βασικό ηχοσύστημα προσφέρει καλή συνδεσιμότητα, ενώ στην αγορά μεταχειρισμένου θα βρείτε και αυτοκίνητα με σύστημα πλοήγησης με έγχρωμη οθόνη και σκληρό δίσκο για να αποθηκεύετε τη μουσική σας. Οι χώροι θα βολέψουν με άνεση έως και τέσσερις ενηλίκους και το πορτμπαγκάζ των 460 lt θα βολέψει όλες τις αποσκευές. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά καλή ενώ οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και οι μεγάλοι εξωτερικοί καθρέφτες βοηθούν πολύ. Μόνη παραφωνία αποτελεί η ορατότητα προς τα πίσω, λόγω του μικρού τζαμιού.

Από πλευράς πρακτικότητας, το Audi Q3 στέκεται πολύ καλά απέναντι στο ανταγωνισμό, προσφέροντας πολλές και χρηστικές θήκες για τα μικροπράγματά σας.

Audi Q3 Used2Drive 1

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Οι σύγχρονοι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου χαρίζουν λογική κατανάλωση και συγκρατημένες εκπομπές CO2 που δεν επιβαρύνουν με μεγάλο κόστος τον ιδιοκτήτη του γερμανικού SUV. Οι εκδόσεις με τον 1.4 TFSI εξασφαλίζουν και λογικά πάγια έξοδα. Παράλληλα, με €100 για το service λαδιών και €170 για το γεγικό, το κόστος της περιοδικής συντήρησης δεν είναι παράλογο.

Πώς είναι σήμερα;
Το Audi Q3 1.4 TFSI 150 PS που δοκιμάζουμε είναι μοντέλο 2014 με κάτι παραπάνω
από 75.000 km. Αυτό μεταφράζεται σε λογική ετήσια χρήση για μοντέλο της κατηγορίας, αποτελώντας ένα καλό παράδειγμα του μοντέλου. Η χρήση του συγκεκριμένου Q3 δεν γίνεται εύκολα αντιληπτή στο εσωτερικό του. Το μόνο σημείο που μαρτυρά την ηλικία του, πέρα από τον ολικό χιλιομετρητή, είναι τα πλευρικά τμήματα των εμπρός καθισμάτων που έχουν ελαφρώς ξεθωριάσει. Το πίσω κάθισμα, λόγω λιγότερης χρήσης, είναι σαν καινούριο. Κατά τα άλλα, τα πλαστικά που απαρτίζουν την καμπίνα δείχνουν σαν καινούρια και όλοι οι διακόπτες λειτουργούν υποδειγματικά και με ωραία αίσθηση. Στην ίδια πολύ καλή κατάσταση βρίσκεται η επένδυση του ουρανού και οι χειρολαβές των επιβατών, διατηρώντας τη slow motion λειτουργία τους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Οδηγώντας το συγκεκριμένο Audi Q3, θα αντιληφθείς τα χιλιόμετρα που κουβαλά από το αντίσταση του πεντάλ του συμπλέκτη και το μικρό τριγμό που παρουσιάζει ο λεβιές ταχυτήτων στις αλλαγές σχέσεων. Κατά τα άλλα, η ανάρτηση έχει διατηρήσει την πολύ καλή λειτουργία της, ακόμα και σε ταλαιπωρημένο οδόστρωμα ή ελαφρύ χωματόδρομο, ελέγχοντας σωστά το αμάξωμα του Q3. Στο ταξίδι παρουσιάζει ένα πολύ καλό πρόσωπο, σαν καινούριο, με τις τσιμούχες στο πλαίσιο των θυρών να έχουν διατηρήσει τις μονωτικές ιδιότητές τους.

Audi Q3 Used2Drive 2

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Το Audi Q3 είχε καλή εμπορική πορεία στη χώρα μας και όπως είναι ευκόλως κατανοητό, οι πιο περιζήτητες εκδόσεις για αυτούς που δεν θέλουν τετρακίνηση, είναι αυτές με τον 1.4 TFSI.

Υπάρχουν πολλές εκδόσεις εξοπλισμού στην αγορά μεταχειρισμένου και η τιμή ξεκινά από τις €14.500 για ένα από τα πρώτα μοντέλα με δίλιτρο μοτέρ βενζίνης. Η τιμή για τις πιο δημοφιλείς εκδόσεις με τον 1.4 ξεκινούν από τις €17.500.
Τι πρέπει να προσέξω;

Τα στοιχεία που έχουμε μαζέψει για το Audi Q3, και πιο συγκεκριμένα για την έκδοση κινητήρα με τον 1.4 TFSI 150 PS που δοκιμάζουμε, τη συχνότερη βλάβη παρουσιάζει το αυτόματο κιβώτιο S tronic και ακολουθεί η τουρμπίνα. Πέρα όμως από αυτά, το Audi Q3 1.4 TFSI θέλει προσοχή με την κατανάλωση λιπαντικού, καθώς και με το ηλεκτρικό κύκλωμά του.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Όλα τα πλαστικά της καμπίνας δείχνουν σαν καινούρια, στοιχείο που αναδεικνύει την καλή γήρανσή τους και ότι αντιστέκονται σθεναρά και στις γρατζουνιές. Τα μόνα ψεγάδια στο αυτοκίνητο της δοκιμής είναι ένας μικρός τριγμός που ακούγεται από το ταμπλό (στην πλευρά του συνοδηγού) και ένας ακόμα από το πάνελ της πόρτας του συνοδηγού. Και οι δύο εμφανίζονται στις εγκάρσιες ανωμαλίες.
Το αμάξωμα και η βαφή δείχνουν σε πολύ καλή κατάσταση, με το χρώμα να αποδεικνύεται ανθεκτικό στα γδαρσίματα και στο θάμπωμα, ενώ σε παρόμοια καλή κατάσταση είναι και τα πλαστικά των φώτων εμπρός και πίσω.

Audi Q3 Used2Drive 3

Ανάρτηση-Τροχοί
Η ανάρτηση του Audi Q3 που δοκιμάζουμε λειτουργεί πολύ καλά σε συνεχόμενες ανωμαλίες και προσφέρει καλό έλεγχο. Σε κάθε περίπτωση πάντως, καλό θα είναι να ρίξετε μια ματιά στα αμορτισέρ για να βεβαιωθείτε για τη σωστή συνολική κατάστασή τους.

Επιπλέον, αρκετές εκδόσεις του Audi Q3 φορούσαν τροχούς μεγάλων διαστάσεων, οπότε βεβαιωθείτε ότι οι ζάντες δεν έχουν χτυπήματα και τα λάστιχα καρούμπαλα στο –χαμηλό- προφίλ τους.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Το υποβοηθούμενο τιμόνι δεν παρουσιάζει προβλήματα και δεν θα αλλάξει την αίσθησή του με την πάροδο του χρόνου. Η μετάδοση όμως παρουσιάζει ένα μικρό θόρυβο όταν ρολάρεις στον ανοιχτό δρόμο χωρίς γκάζι.

Κινητήρας
Ο χώρος του κινητήρα παρουσιάζει πολύ καλή εικόνα και το αμορτισέρ που το συγκρατεί λειτουργεί υποδειγματικά. Ο 1.4 TSI 150 PS με 75.000+ km δείχνει πρόθυμος να ανεβάσει στροφές και έχει διατηρήσει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της λειτουργίας του. Ακόμα, το σύστημα stop/start της συγκεκριμένης έκδοσης κινητήρα έχει σωστή λειτουργία.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/40001

Επίσημο: Audi Q5 Sportback [video]

Πρεμιέρα για την την coupé-SUV έκδοση του Audi Q5 με το πρόθεμα Sportback.

Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Audi Q5 Sportback [video]

H Audi παρουσίασε σήμερα το Q5 Sportback, την coupé-SUV έκδοση του πρόσφατα ανανεωμένου Q5 η οποία τοποθείται στην αγορά απέναντι από τις BMW X4 και Mercedes-Benz GLC Coupe.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Audi Q5 [video]

Όπως συμβαίνει με τις αντίστοιχες εκδόσεις όλων των SUV, το Q5 Sportback μοιράζεται το αμάξωμα με το Q5 μέχρι τη μεσαία κολώνα, αν εξαιρέσουμε τις ελαφρώς διαφορετικές εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα που απέκτησαν πλαίσιο σε στυλ αλουμινίου, ασορτί με την εξάγωνη γρίλια Singleframe και την ποδιά.

Audi Q5 Sportback

Από τη μέση και πίσω, το Q5 Sportback υιοθετεί πιο δυναμική σχεδίαση με εντονότερη κλίση της οροφής την οποία ακολουθούν και τα πλευρικά παράθυρα με αλουμινένιο πλαίσιο. Το πίσω παρμπρίζ έχει έντονη κλίση όμως παραμένει αρκετά μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγορίας ενώ σκεπάζεται από μια αεροτομή που εκτείνεται και στις δύο πλευρές του.

Οι τονισμένοι ώμοι του Q5 καταλήγουν σε μια ενσωματωμένη αεροτομή ενώ πιο χαμηλά βρίσκουμε τα φώτα του Q5 με γραφικά τεχνολογίας OLED (προαιρετικά). Ανασχεδιασμένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας με μεγάλες εσοχές που περιβάλλονται από αλουμινένιο διακοσμητικό, και ενσωματωμένο διαχύτη.

Audi Q5 Sportback

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη από το Q5. Στο ταμπλό πρωταγωνιστεί η οθόνη αφής 10,1" που φιλοξενεί το αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ΜΙΒ 3 το οποίο πλέον προσφέρει χειρισμό μέσω αφής και φωνητικών εντολών - ο περιστροφικός διακόπτης δεν υπάρχει πλέον δίνοντας τη θέση του σε μια επιπλέον θήκη για μικροαντικείμενα. Υπάρχει επίσης ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο έως 12,3" και το προαιρετικό head-up display. Διαφορετικό από του Q5 είναι το flat-bottom τιμόνι με ενσωματωμένα πλήκτρα που δίνει μια πιο σπορ νότα στην καμπίνα ενώ και εδώ υπάρχει ο ambient εσωτερικός φωτισμός και του προαιρετικό ηχοσύστημα της Bang and Olufsen.

Τα πίσω καθίσματα είναι συρρόμενα και έχουν ανακλινόμενες πλάτες. Η ηλεκτρική πόρτα του χώρου αποσκευών ανοίγει με μια κίνηση του ποδιού όμως δε γνωρίζουμε ακόμη πόσο έχει επηρεαστεί η χωρητικότητα των 550 λίτρων του Q5 λόγω του διαφορετικού σχήματος της ουράς.

Audi Q5 Sportback

Η γκάμα των κινητήρων θα προέρχεται από το συγγενικό Q5 και θα περιλαμβάνει τους ήπια υβριδικούς (12V) κινητήρες 2.0 TFSI (261 PS / 370 Nm) και 2.0 TDI (204 PS / 400 Nm), τον ισχυρότερο 3.0 TFSI V6 (349 PS, / 500 Nm) στο SQ5 ενώ σύντομα θα προστεθούν στη γκάμα και εκδόσεις plug-in hybrid. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων και του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης quattro.

Η ισχυρότερη έκδοση SQ5 Sportback εξοπλίζεται με ενεργές αναρτήσεις ενώ προαιρετικά διατίθεται και με αερανάρτηση. Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός έχει πρόσβαση σε έως και 7 προγράμματα οδήγησης μέσω του Audi drive select

Πλούσιο θα είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού που θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων adaptive cruise control με traffic jam assist, Audi side assist, Audi pre sense rear, lane departure warning και parking system plus.

Το νέο Audi Q5 Sportback θα κυκλοφορήσει μέσα στο πρώτο μισό του 2021. Οι τιμές του αναμένεται να έχουν κάποια επιβάρυνση σε σύγκριση με τις αντίστοιχες εκδόσεις του Audi Q5.

[Πηγή: Audi]

node/39917

Επίσημο: Νέο Audi A3 Sportback 30 g-tron

Η γκάμα του Audi A3 εμπλουτίζεται με την έκδοση g-tron που κινείται με CNG.

Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Audi A3 Sportback 30 g-tron

Η Audi παρουσίασε σήμερα το A3 Sportback 30 g-tron - το νέο μέλος της οικογένειας του premium μικρομεσαίου της με κινητήρα συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG). Το μοντέλο έρχεται να αντικαταστήσει το Audi A3 g-tron προηγούμενης γενιάς που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2014 και αναβαθμίστηκε το 2019.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πρώτη γνωριμία με το νέο Audi A3 Sportback

Το νέο A3 Sportback 30 g-tron φορά τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.5 TFSI με απόδοση 131 PS και 200 Nm που χρησιμοποιεί καύσιμο CNG ή βενζίνη. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,7" και τελική ταχύτητα 211 km/h. 

Σε σύγκριση με τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα 1.5 TFSI 150 PS, το μοτέρ που δέχεται CNG έχει υψηλότερη σχέση συμπίεσης 12,5:1, ενώ η κυλινδροκεφαλή, το σύστημα ψεκασμού, ο υπερσυμπιεστής με στρόβιλο μεταβλητής γεωμετρίας και ο καταλυτικός μετατροπέας έχουν δεχτεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις.

Audi A3 Sportback 30 g-tron

Οι δεξαμενές CNG είναι τρεις και βρίσκονται πίσω μέρος του οχήματος - ένας χαλύβδινος κύλινδρος, χωρητικότητας 4 kg ακριβώς μπρόστα από τη δεξαμενή βενζίνης και δύο μεγάλες δεξαμενές χωρητικότητας 7 kg η καθεμία κατασκευασμένες από συνθετικές ίνες (στρώσεις CFRP και GFRP) κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών ο οποίος έχει μειωθεί στα 280 λίτρα (-100 λίτρα σε σύγκριση με τις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις).

Η μέση κατανάλωση CNG που ανακοινώνει η Audi είναι 3,5 - 3,6 kg/100 km (NEDC) και οι εκπομπές CO2 διαμορφώνονται στα 96 - 99 g/km. Αυτό σημαίνει πως με γεμάτες τις δεξαμενές αερίου, η αυτονομία CNG φτάνει τα 495 km (NEDC) ή  τα 445 km (WLTP) ενώ υπάρχει και ένα μικρό ντεπόζιτο βενζίνης χωρητικότητας 9 λίτρων που χαρίζει επιπλέον αυτονομία μεταξύ των ανεφοδιασμών. Ο κινητήρας εκκινεί πάντα σε λειτουργία CNG, ψεκάζοντας μικρές μόνο ποσότητες βενζίνης σε σπάνιες συνθήκες λειτουργίας, ενώ όταν αδειάσουν τα ντεπόζιτα μεταβαίνει αυτόματα σε λειτουργία βενζίνης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Audi A3 Sportback [video]

Audi A3 Sportback 30 g-tron

Ο βασικός εξοπλισμός του A3 Sportback 30 g-tron περιλαμβάνει προβολείς LED, ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 10,1", πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού Audi pre sense front, lane departure warning, swerve assist and turn assist. Προαιρετικά διατίθενται φώτα matrix LED, τριζωνικό κλιματισμό, head-up display, σπορ καθίσματα, πανοραμική ηλιοροφή και σύστημα υποβοήθησης adaptive cruise assist. Η έκδοση κινητήρα g-tron συνδυάζεται με τρια εξωτερικά και τρια εσωτερικά πακέτα που συνδυάζονται όπως επιθυμεί ο αγοραστής.

Οι πωλήσεις του νέου A3 Sportback 30 g-tron θα ξεκινήσουν από το φθινόπωρο του 2020 στη Γερμανία με τιμή από €30.705,88. Όπως ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Audi, το μοντέλο αναμένεται στη χώρα μας στις αρχές του 2021 ενώ η τιμή του στην ελληνική αγορά θα ανακοινωθεί πιο κοντά στο λανσάρισμα.

[Πηγή: Audi]