node/31622

Mercedes-Benz X-Class: Και με V8 αν το ζητήσουμε!

Μια X-Class με υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ V8 φαίνεται τεχνικά απολύτως εφικτή, αλλά η μόνη προϋπόθεση για να υπάρξει είναι να το ζητήσουν οι πελάτες.

Μέχρι στιγμής, ο μεγαλύτερος διαθέσιμος κινητήρας κάτω από το καπό της X-Class είναι ντίζελ V6. Αλλά, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι δυνατή η τοπoθέτηση ενός διτούρμπινου V8. Το μόνο που απαιτείται από την πελατεία είναι το «αίτημα».

Η Mercedes-Benz είναι σήμερα ο μοναδικός Γερμανός premium κατασκευαστής με pick-up στην γκάμα του. Η X-Class λανσαρίστηκε σχετικά πρόσφατα στην αγορά και η Mercedes-Benz δεν άργησε να την εμπλουτίσει με μια έκδοση V6 ντίζελ για να κοντράρει το Volkswagen Amarok V6 TDI, η οποία ήταν μέχρι τότε η μόνη πρόταση «high-end» στη Γηραιά Ήπειρο.

Test drive: Mercedes-Benz X 250 d 4MATIC

Η Mercedes-Benz όμως, ως premium φίρμα, έχει τη δυνατότητα να το κάνει ακόμα καλύτερο. Κάτι που παίρνει σάρκα και οστά με την ανακοίνωση του Frank Schumacher, επικεφαλής μηχανολόγου της X-Class, προς τους Αυστραλούς συναδέλφους μας του συνονόματου Drive, όταν λανσαρίστηκε η έκδοση V6.

Mercedes-Benz X 250 d 4MATIC

Μια X-Class με υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ V8 θα φαινόταν τεχνικά απολύτως εφικτή, αλλά η μόνη προϋπόθεση για την ύπαρξή της είναι να το ζητήσουν οι πελάτες. Επομένως, η Mercedes-Benz αφήνει μια πόρτα ανοιχτή σε ένα πιο ισχυρό και προσανατολισμένο στην απόδοση pick-up, όπως αυτά που μπορούμε να βρούμε στην άλλη μεριά του Ατλαντικού. Με μια διαφορά, όμως: Τα σπορτίφ pick-up με V8 στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι τα μεγάλα, τα λεγόμενα «fullsize» στα States. Και όχι του μεγέθους της X-Class που για την Αμερική είναι «compact». Οπότε, σε αυτή την περίπτωση θα ήταν το πρώτο.

Θυμηθείτε ότι η X-Class μοιράζεται τα «κάτω της» με το Nissan Navara. Και αν η πρώτη είναι σε θέση να φιλοξενήσει ένα V8, αυτό σημαίνει ότι είναι και το γιαπωνέζικο pick-up. Θεωρητικά, τουλάχιστον…

Mercedes-Benz X 250 d 4MATIC
 

node/39948

Mercedes-Benz GenH2 με κυψέλες υδρογόνου [video]

To GenH2 της Mercedes-Benz είναι σχεδιασμένο για μεγάλες αποστάσεις με αυτονομία έως 1.000 km.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-Benz GenH2 με κυψέλες υδρογόνου [video]

H Mercedes-Benz παρουσίασε το φορτηγό GenH2 με κυψέλες υδρογόνου και αυτονομία έως και 1.000 km, η παραγωγή του οποίου αναμένεται να ξεκινήσει κάποια στιγμή μεταξύ 2025 και 2030. Όλα τα μελλοντικά φορτηγά της Mercedes-Benz (ηλεκτρικά ή υδρογόνου) θα βασίζονται στη σπονδηλωτή πλατφόρμα ePowertrain. Στόχος της εταιρείας είναι να έχει μηδενικό οικολογικό αποτύπωμα μέχρι το 2039.

Το GenH2 ζυγίζει 40 τόνους και έχει ωφέλιμο φορτίο 25 τόνους. Δύο δεξαμενές από ανοξείδωτο ατσάλι με συνολική χωρητικότητα 80 kg υδρογόνου τροφοδοτούν τις κυψέλες υδρογόνου που μπορούν να παρέχουν έως και 2 x 150 kW ηλεκτρικής ενέργειας. Υπάρχει επίσης μια μπαταρία χωρητικότητας 70 kWh που λειτουργεί υποστηρικτικά όταν χρειαστεί, παρέχοντας έως και 400 kW επιπλέον ενέργειας για μικρό χρονικό διάστημα. Στην έκδοση προπαραγωγής, κάθε ένας από τους δύο ηλεκτροκινητήρες έχει μέγιστη ισχύ 330 kW (449 PS) και μέγιστη ροπή 2.071 Nm.

Mercedes-Benz GenH2

Το φορτηγό έχει φουτουριστικό σχεδιασμό με αεροδυναμική μάσκα και χαμηλά τοποθετημένη φωτιζόμενη γρίλια που ενσωματώνει λεπτά φώτα LED. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε μορφή πρωτοτύπου, όμως οι πρώτες δοκιμές με πελάτες θα πραγματοποιηθούν το 2023 προτού ξεκινήσει η διάθεσή του στην αγορά.

Παράλλλα με το GenH2, η Mercedes-Benz ανακοίνωσε το ηλεκτρικό eActros LongHaul με αυτονομία 500 km που θα κυκλοφορήσει το 2024 και προορίζεται για μεγάλες αποστάσεις. Τέλος, το μικρότερο φορτηγό eActros για αστικό κύκλο με ηλεκτρική αυτονομία 200 km και πιο συμβατική σχεδίαση θα κυκλοφορήσει από το 2021.

[Πηγή: Mercedes-Benz]

node/39857

Mercedes-Benz: Πιστεύουμε ακόμα στα σεντάν

Ο Ola Källenius είναι πεπεισμένος για την κερδοφορία της Mercedes-Benz S-Class.

Δευτέρα, 07 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-Benz: Πιστεύουμε ακόμα στα σεντάν

Μπορεί οι πωλήσεις των SUV να κυριαρχούν σχεδόν σε κάθε κατηγορία, όμως η Mercedes-Benz συνεχίζει να πιστεύει πως υπάρχει ακόμα χώρος για τα τετραθέσια σεντάν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW: Θα συνεχίσουμε να φτιάχνουμε σεντάν

Κατά τη διάρκεια της πρεμιέρας της νέας γενιάς S-Class, ο CEO της Mercedes-Benz, Ola Källenius, δήλωσε στους δημοσιογράφους: «Τα σεντάν τριών όγκων στην πολυτελή κατηγορία παραμένουν ιδιαίτερα επίκαιρα. Είμαι πολύ χαρούμενος που έχουμε την GLS, και που τώρα προσφέρουμε και την GLS Maybach, οπότε έχουμε την απάντηση όσον αφορά τα SUV που πολλοί πελάτες θέλουν.»

«Όμως το σεντάν τριών όγκων, ιδιαίτερα στο άνω τμήμα της πολυτελούς κατηγορίας, φαίνεται πως έχουν μια πάρα πολύ ισχυρή θέση. Και αρκετοί πελάτες, ιδιαίτερα εταιρικοί, θέλουν ακριβώς αυτό. Δεν προβλέπω μια ριζική αλλαγή σε σχέση με τα πολυτελή σεντάν στο προσεχές μέλλον.»

Mercedes-Benz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Επίσημο: Νέα Mercedes-Benz S-Class [video]

Σύμφωνα με τον Ola Källenius, η νέα γενιά S-Class αναμένεται να πουλήσει αρκετά ώστε να δικαιολογήσει το κόστος εξέλιξης της: «Η S-Class πρέπει να αποφέρει κέρδη, όπως κάθε ένα μοντέλο στη γκάμα μας. Παρότι λατρεύουμε τα αυτοκίνητά μας - τα αισθανόμαστε περίπου σαν παιδιά μας - είμαστε επίσης ψυχροί άνθρωποι των επιχειρήσεων και κάνουμε υπολογισμούς. Η νέα S-Class δεν είναι μια άσκηση του marketing που κάναμε ως χόμπι, αλλά είναι πολύ σημαντική για εμάς - από επιχειρηματικής άποψης. Αισθάνομαι σιγουριά για τις πωλήσεις και την κερδοφορία αυτού του μοντέλου.»

Το 2019, η Mercedes-Benz πούλησε 71.700 μονάδες της S-Class, που αφορούν περίπου το 3,1% των συνολικών της πωλήσεων (2.339.562 μονάδες). Σημαντικό μερίδιο από αυτές πωλείται στην αγορά της Κίνας (περίπου 700 S-Class κάθε μήνα) όπου τα σεντάν παραμένουν ιδιαίτερα δημοφιλή.

Όσο για την πλούσια γκάμα των SUV της γερμανικής φίρμας (9 μοντέλα), αυτή καταλαμβάνει περίπου το 1/3 του όγκου πωλήσεων.

[Πηγή: CarsGuide]