Με 1.2 Turbo το νέο Toyota Auris στην Ιαπωνία

Με 1.2 Turbo το νέο Toyota Auris στην Ιαπωνία

Στην ιαπωνική αγορά το λένε Corolla, αλλά αυτό που κρατάμε είναι το 1200άρι τούρμπο μοτέρ το οποίο διατηρείται και στη νέα γενιά, όπως όλα δείχνουν.

Οι πρώτες παρουσιάσεις σε δημοσιογράφους είναι στα τέλη Ιουνίου, αλλά λίγοι εκλεκτοί οδήγησαν ήδη τη νέα Toyota Corolla στην πίστα Fuki Speedway. Ναι, στην Ιαπωνία δεν χρησιμοποιούν το όνομα Auris, επενδύοντας στην ιστορία 50 χρόνων της Corolla.

Τα αυτοκίνητα που βλέπουμε στις φωτογραφίες έχουν ειδικό σήμα Corolla στη μάσκα, αντί του κλασικού της Toyota. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο δεν έχει ουσιαστικές διαφορές από το ευρωπαϊκών και αμερικανικών προδιαγραφών. Το μήκος είναι 4.375 mm, το πλάτος 1.790 και το ύψος 1.460 mm, πατώντας σε μεταξόνιο 2.640 mm. Δύο εκδόσεις κινητήρα θα είναι διαθέσιμες: Με κωδικό 2 ZR-FXE αναφέρεται το υβριδικό σύστημα με βάση τον κινητήρα 1.8, διαθέσιμο μόνο με κίνηση εμπρός και κιβώτιο CVT. Ωστόσο θα συνεχίσει να υπάρχει και το μοτέρ 1.2 τούρμπο, με περισσότερο σπορ χαρακτήρα.

Η απόδοση θα είναι ίδια με του C-HR που χρησιμοποιεί το ίδιο σύνολο, 116 PS στις 5.200 rpm και 18,8 kgm ροπή στις 1.500-4.000 rpm. Αλλά ο κόφτης έχει μετατοπιστεί 500 rpm ψηλότερα. Θα χρησιμοποιεί για πρώτη φορά το κιβώτιο iMT, τα αρχικά που σημαίνουν Intelligent Manual Transmission. Πρόκειται για ένα εξάρι με σύστημα launch control και αυτόματο συγχρονισμό στροφών στα κατεβάσματα. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου θα διατίθεται και στην Ευρώπη. Αλλά η 4κίνηση, την οποία προαιρετικά μπορεί κανείς να αγοράσει στην Ιαπωνία, δεν θα φτάσει στην δική μας ήπειρο. Και με αυτόν τον κινητήρα θα είναι διαθέσιμο το κιβώτιο CVT.

Άλλες τεχνολογίες που ενσωματώνει η Corolla είναι η ενεργή ανάρτηση και το σύστημα ACA (Active Cornering Assist), δηλαδή το torque vectoring με τη χρήση των φρένων που δημιουργεί ένα φαινόμενο περιστροφής για να βοηθήσει το αυτοκίνητο να στρίψει.

Η σχεδίαση του εμπρός μέρους είναι επιθετική, με την μάσκα “Keen Look” της Toyota, τα υπό γωνία φώτα να του δίνουν συνοφρυωμένη όψη και τον κεντρικό αεραγωγό να χάσκει σαν ανοιχτό στόμα έτοιμο να καταπιεί… τον ανταγωνισμό. Στο εσωτερικό, η κεντρική οθόνη 4,3” στο κέντρο του ταμπλό μπορεί να αντικατασταθεί από μια μεγαλύτερη 7 ιντσών, δίνοντας στο εσωτερικό περισσότερο ψηφιακή αίσθηση.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube