
Mazda MX-5 δείχνει στην 911 Dakar πώς γίνεται σωστά
Πολύ πριν τα σούπερκαρ αποφασίσουν ότι γουστάρουν τα κατσάβραχα, ένα Mazda MX-5 πρώτης γενιάς έδειξε τον δρόμο.

Το Mazda MX-5 αποτελεί το πιο καλοπουλημένο ρόουντστερ όλων των εποχών, ακριβώς επειδή συνδυάζει απλότητα, χαμηλό κόστος και εύκολα προσβάσιμη οδηγική απόλαυση. Δεν το χαιρόσουν μόνο στο 'Ring ή σε σπάνιες περιστάσεις, αλλά χαμογελούσες ακόμα και αν πήγαινες μέχρι το περίπτερο.
Τώρα, ένα Mazda MX-5 πρώτης γενιάς δημοπρατείται στις ΗΠΑ και αν μας διαβάζεις από εκεί, έχεις την ευκαιρία να κάνεις την κίνησή σου. Ειδικά αν βρίσκεσαι στη μέση ηλικία και αμφιταλαντεύεσαι για το ποιο είναι το σωστό ελιξίριο νεότητας, ένα ξεσκέπαστο ή ένα 4x4, γιατί να μην τα συνδυάσεις σε ένα αυτοκίνητο;
Είσαι και εσύ από αυτούς που δεν μπορούν να αποφασίσουν ανάμεσα σε Miata και Wrangler; Βγες από το δίλημμα με μία κίνηση
Ξεκίνησε τη ζωή του ως ένα ακόμα Mazda MX-5 1.8 του 1994. Αλλά στην πορεία φόρεσε το κιτ Paco Motorsports Offroadster που του προσφέρει διπλάσια απόσταση από το έδαφος σε σχέση με ορισμένα σημερινά SUV.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mazda MX-5 ανεβάζει 13.000 rpm με μοτέρ CBR1000RR [video]
Ελαστικά BF Goodrich 31 ιντσών και coilover ανάρτηση της AFCO Racing. Ένας σκασμός δεσίματα θωρακίζουν το κάτω μέρος, ενώ το roll bar της Track Dog Racing Hard Dog θα σε προστατεύσει αν τουμπάρεις.
Αν και το εργοστασιακό μοντέλο φοράει ρεζέρβα ανάγκης στο δάπεδο του πορτ-μπαγκάζ, το θηριώδες ρόουντστερ έχει μια εφεδρική δεμένη πάνω στο πίσω μέρος.
Αλλά οι τροποποιήσεις δεν σταματούν εκεί. Το επιπλέον βάρος -ειδικά το μη αναρτώμενο- από τα γομάρια ζαντολάστιχα θα έκανε τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 130 ίππων να δείχνει ανεπαρκής. Έτσι, φόρεσε κιτ υπερτροφοδότησης της Flyin' Miata και 6άρι σασμάν από Miata Mk2.5 του 2004.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μερακλής φτιάχνει κλασική Lancia με βάση το Mazda MX-5
Η πραγματική έκπληξη ωστόσο βρίσκεται στο εσωτερικό. Καθώς ο ιδιοκτήτης έχει διατηρήσει τα εργοστασιακά δερμάτινα καθίσματα και μοκέτες σε μπεζ χρώμα. Ενώ θα περίμενε κανείς να δει γυμνά μέταλλα, ξηλωμένες επενδύσεις και μπάκετ καθίσματα.
Αντί λοιπόν να ανησυχείς για την ανηφόρα που έχουν πάρει οι τιμές των μεταχειρισμένων 911 Dakar, δώσε ένα κλάσμα αυτών των χρημάτων και πήγαινε ακόμα πιο μακριά. Η δημοπρασία λήγει αύριο και τη στιγμή της συγγραφής του άρθρου, η ανώτερη προσφορά ανέρχεται σε $10.100, ήτοι €8.850.