Μαγνήτισε τα βλέμματα με το Yes! Roadster των 350 ίππων

Μαγνήτισε τα βλέμματα με το Yes! Roadster των 350 ίππων

Το Yes! Roadster δεν είναι μόνο ένα πολύ ιδιαίτερο και σπάνιο θέαμα, αλλά και πολύ γρήγορο. Με 350 ίππους σε μόλις 920 kg.

Yes! Roadster

Πιθανότατα δεν έχεις ξανακούσει την Funke & Will AG, μια μικρή αυτοκινητοβιομηχανία από τη Γερμανία που κήρυξε πτώχευση το 2009. Το πρώτο της μοντέλο ονομάστηκε Yes! Clubsport, με τα τρία αρχικά να αποτελούν συντομογραφία του «Young Engineers Sportscar». Αλλά το Yes! Roadster είναι η πραγματική είδηση.

Το Yes! Clubsport παρουσιάστηκε το 2001 και κατασκευάζονταν μέχρι το 2006, όταν αντικαταστάθηκε από το Yes! Roadster που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Herbert Funke και τον Philipp Will, ενώ ήταν ακόμα φοιτητές στο πανεπιστήμιο. 

Με μήκος 3,87 μέτρα, σκέψου το ως ένα Mazda MX-5 με κινητήρα Audi και εμφάνιση Renault Sport Spider με πόρτες Lamborghini

Yes! Roadster

Συνολικά η Funke & Will AG κατασκεύασε λιγότερα από 200 αυτοκίνητα και παρά τον μικρό όγκο παραγωγής, το Yes! Roadster κυκλοφόρησε σε τέσσερις εκδόσεις. Όλες φορούσαν τον κινητήρα V6 3,2 λίτρων της Audi, θα τον θυμάσαι από το ΤΤ, το Α3 και άλλα μοντέλα.

Μόνο που εδώ ήταν διαθέσιμος τόσο σε ατμοσφαιρικές, όσο και σε υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις. Με τις τελευταίες να αποδίδουν 350 ίππους και 450 Nm, αρκετά για να δώσουν φτερά στο πανάλαφρο ρόουντστερ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mazda MX-5 δείχνει στην 911 Dakar πώς γίνεται σωστά

Με βάρος μόλις 920 kg, μπορούσε να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,9”, ενώ έπιανε τα 200 σε μόλις 11,8. Σοβαρά νούμερα ακόμα και σήμερα. Πέρα από το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι ταχυτήτων, το λιλιπούτειο γερμανικό μοντέλο μπορούσε να παραγγελθεί και με 5άρι αυτόματο.

Yes! Roadster

Τα μικρά, ελαφριά σπορ αυτοκίνητα αποτελούν είδος προς εξαφάνιση στις μέρες μας. Ακόμα και η Lotus -που μας πρόσφερε τόσες υπέροχες Elise- το έχει ρίξει στα βαριά πολυτελή ηλεκτρικά μοντέλα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα πέντε πιο σπουδαία μοντέλα δρόμου της Renault Sport

Το Yes! Roadster αποτελεί απότοκο μιας άλλης εποχής, τότε που τα βρετανικά μοντέλα -Caterham, Westfield και τα συναφή- κατέκλυζαν την αγορά. Σε σχέση με το Speedster της Opel και το Renault Sport Spider, το ρόουντστερ της Funke & Will AG είναι το πιο σπάνιο να βρεθεί.

Αν σου ανοίξαμε την όρεξη, η μοναδική αγγελία που υφίσταται αυτή τη στιγμή σε ολόκληρο το διαδίκτυο αφορά ένα κομμάτι στην Ιαπωνία. Με τον έμπορο να δηλώνει έτοιμος για εξαγωγή σε όλο τον πλανήτη. Προφανώς θα είναι μια πολύ ακριβή διαδικασία. Αλλά σκέψου ότι θα τραβάς όλα τα βλέμματα, πότε ήταν φθηνό αυτό;

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube