Hyundai i10 N Line
node/39407

Λανσάρισμα για το Hyundai i10 N Line

Ξεκίνησε στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές η εμπορική διάθεση του Hyundai i10 N Line με πιο σπορ look και βενζινοκινητήρα τούρμπο 100 PS.

Λίγους μήνες ύστερα από το ντεμπούτο της, η τρίτη γενιά του i10 ολοκληρώνει την γκάμα της με την έκδοση N Line. Η «σκληροπυρηνική» εκδοχή του κορεατικού μίνι διακρίνεται από τα άλλα i10 με την πιο σπορ εμφάνιση και ειδικότερα με ένα μεγάλο «στόμα» στη εμπρός μέρος που ενσωματώνει τις άκρες του τα φώτα ημέρας LED σαν τρεις νυχιές.

Υπάρχει επίσης ένας μικρός διαχύτης πίσω, δίμπουκη εξάτμιση, κόκκινη μπορντούρα στο κάτω μέρος των προφυλακτήρων. και ζάντες 16 ιντσών. Στην καμπίνα, η διαφοροποίηση περιλαμβάνει αλουμινένια πεντάλ αλουμινίου, και κόκκινες ενθέσεις και ραφές.

Hyundai i10 N Line

Η νέα έκδοση N Line όμως κρύβει ακόμη μια καινοτομία στην γκάμα του i10, αυτή τη φορά κάτω από το καπό: Το μπλοκ 1.0 T-GDi των 100 PS. Κινητήρας που φιλοδοξεί να δώσει παραπάνω συγκινήσεις, σε ένα αυτοκίνητο που το βάρος του δεν υπερβαίνει τον τόνο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Hyundai i10 1.2 MPi

Σε σύγκριση με το μεγάλο ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.2 των 84 PS, που θα διατίθεται επίσης σε έκδοση γραμμή N Line, η μέγιστη ροπή απογειώνεται από 118 στα 172 Nm. Όσον αφορά τις επιδόσεις, για το σπριντ των 0-100 km/h το εργοστάσιο δίνει χρόνο 10,5” έναντι 12,6” για 1.2 -12,7” το μετρήσαμε εμείς. Το μοτέρ 1.0 T-GDi θα συνδυάζεται μόνο με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Hyundai i10 N Line

Η έκδοση N Line θα βρεθεί στην κορυφή του γκάμας του i10. Επομένως, ο εξοπλισμός εικάζουμε ότι θα είναι επιπέδου Distinctive και παραπάνω. Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει δημοσιοποιήσει πότε θα το λανσάρει στην Ελλάδα ούτε την τιμή του, αλλά φανταζόμαστε ότι είναι κάτι που θα γίνει πολύ σύντομα. Πάντως για το i10 N Line με τον 1.0 T-GDi να υπολογίζετε τιμή γύρω από τα 17 χιλιάρικα.

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας i10 στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας