node/35848

Υδρογόνο: Η (μισή;) αιτία της έκρηξης στη Νορβηγία

Πρατήριο που διένειμε υδρογόνο στη Νορβηγία και είχε εκραγεί πριν από λίγες ημέρες, βρίσκεται στο επίκεντρο μιας έρευνας που δίνει τα πρώτα συμπεράσματά της.

Η πρόσφατη εντυπωσιακή έκρηξη σε ένα πρατήριο διανομής υδρογόνου στη Νορβηγία έχει εγείρει πολλά ερωτήματα σχετικά με την ασφάλεια των εγκαταστάσεων.

Στην πραγματικότητα, ας θυμηθούμε, το υδρογόνο είναι ένα από τα ελαφρύτερα αέρια και για να έχουμε επαρκή ποσότητα (σε κιλά) του αερίου στα αυτοκίνητα και στις δεξαμενές αποθήκευσης, είναι αναπόφευκτα απαραίτητο να το συμπιέσουμε σε πολύ υψηλές πιέσεις. Αυτό κάνει τον σχεδιασμό των δεξαμενών και των συστημάτων καυσίμων ιδιαίτερα ευαίσθητο.

Ο σταθμός Kjørbo απετέλεσε αντικείμενο έρευνας που παρέχει τις πρώτες πληροφορίες: «Η προκαταρκτική έρευνα της Gexco δείχνει ότι το περιστατικό ξεκίνησε με διαρροή υδρογόνου σε βαλβίδα δεξαμενής αποθήκευσης υψηλής πίεσης. Η διαρροή προκάλεσε ένα μίγμα αέρα/υδρογόνου που ανεφλέγη». 

norway

Η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για την έρευνα εξηγεί ότι οι έρευνες για να βρεθεί η πηγή της ανάφλεξης συνεχίζονται, παρόλο που το υδρογόνο είναι ένα αέριο που ανεβάζει τη θερμοκρασία του στην εκτόνωση, σε αντίθεση με τα αέρια του κλιματισμού, για παράδειγμα.

Η Gexco εξηγεί ότι το πρόβλημα στη βαλβίδα προέρχεται από σφάλμα εργοστασιακής συναρμολόγησης και ότι οι άλλες δεξαμενές δεν επηρεάστηκαν. Αυτό αποδεικνύει, εν πάση περιπτώσει, την εξαιρετική προσοχή που πρέπει να δοθεί από τους κατασκευαστές στην κατασκευή δεξαμενών, οι οποίες πρέπει να αντέχουν σε τεράστιες πιέσεις.

node/39150
Koenigsegg  & Polestar

Koenigsegg και Polestar: Μια συνεργασία-γρίφος

Στην ιστορία της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας υπήρξαν ελάχιστες στενές σχέσεις μεταξύ εταιρειών. Η ανακοινωθείσα συνεργασία μεταξύ Polestar και Koenigsegg ανοίγει νέο κεφάλαιο στη Σουηδία.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Koenigsegg και Polestar: Μια συνεργασία-γρίφος

Εκτός από ένα κοινό πρότζεκτ για επαναφορτιζόμενα υβριδικά στα τέλη της δεκαετίας του ’00, που ένωσε τη Volvo, τη SAAB και την προμηθεύτρια μπαταριών Vattenfall, τα παραδείγματα συνεργασιών μεταξύ μεγάλων σουηδών κατασκευαστών με αντικείμενο τις μεταφορές παντός είδους τα ψάχνεις με το τουφέκι. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές σουηδικές φίρμες που έχουν συνιστώσες δυνατότητες.

Ξεκινώντας με τη Volvo και την Koenigsegg, τις δύο εναπομείνασες και εξαιρετικές οντότητες στο σουηδικό τοπίο αυτοκινήτων. Για την ακρίβεια, η αντίκλητος της Volvo, η θυγατρική Polestar (πρώην σπορ βραχίονας της Volvo και νέα πλέον φίρμα) που ανακοινώνει μια αναδυόμενη συνεργασία με την Koenigsegg. Ανακοίνωση που δεν υπεισέρχεται σε λεπτομέρειες, αφήνοντάς μας να μαντέψουμε με μια φωτογραφία-γρίφο που δείχνει το σούπερκαρ Gemera από την Koenigsegg και το πολύ πρόσφατο πρωτότυπο Precept από την Polestar.

Koenigsegg  & Polestar

Και ο γρίφος, όσον κι αν προσπαθούμε να αναλύσουμε και να συνθέσουμε πράγματα, παραμένει. Προσώρας δεν έχουμε καταλάβει ποιο θα είναι το αντικείμενο και τελικά ο καρπός αυτής της συνεργασίας. Θα μπορούσε λοιπόν να έχει εύρος από μια κοινή γκάμα πιο μαζικών μοντέλων μέχρι μια κοινή, σπέσιαλ δημιουργία περιορισμένης παραγωγής…

node/39149

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

Ο Oliver Blume από την Porsche στο τιμόνι της VW. 

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

To Group Volkswagen είναι έτοιμο να αλλάξει την ηγεσία σε κάποιες από τις μάρκες του και συγκεκριμένα στις Volkswagen, Porsche και Škoda,όπως αναφέρουν γερμανικά μέσα ενημέρωσης. 

Σύμφωνα με αυτά τα δημοσιεύματα, ο σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche, ο Oliver Blume (φωτό άρθρου) θα αναλάβει το τιμονι της Volkswagen, με το αφεντικό της Skoda, τον Bernhard Maier να παίρνει τη θέση του Blume στην Porsche.

Ο Herbert Diess θα διατηρήσει τον έλεγχο των συνολικών δραστηριοτήτων του Ομίλου Volkswagen, αλλά παραδίδει την καθημερινή διαχείριση της μάρκας Volkswagen στον Blume, ο οποίος καλείται να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που άφησε η πανδημία στην πιο δημοφιλή μάρκα του group αλλά και κάποια άλλα, όπως αυτά που έχουν να κάνουν με το λογισμικό του Golf VIII και του ID. 3 και τα οποία είχαν αντίκτυπο στην παραγωγή τους. 

Οι αλλαγές έρχονται μετά από αυτήν της περασμένης εβδομάδας, κατά την οποία ο «επικεφαλής τεχνολογίας» της Volkswagen, ο Matthias Rabe, μετακόμισε στο Bentley, αντικαθιστώντας τον Werner Tietz, ο οποίος μετακόμισε στη SΕΑΤ για να ηγηθεί του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης.

Τέλος, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο επικαφαλής μάρκετινγκ της VW, ο Jochen Sengpiehl, είναι έτοιμος να δει την πόρτα της εξόδου από την εταιρεία, καθώς σε αυτόν χρεώνεται η ρατσιστική διαφήμιση του Golf η οποία αποσύρθηκε (Δείτε ΕΔΩ το βίντεο), αφού προηγουμένως σήκωσε θύελλα ειδικά στα social media.