Yamaha: Tέλος στα όποια σχέδιά μας η κατασκευή αυτοκινήτων

Yamaha: Tέλος στα όποια σχέδιά μας η κατασκευή αυτοκινήτων

Η εταιρεία αποφάσισε πως δεν μπορεί να είναι τόσο ανταγωνιστική όσο θα ήθελε.

Η Yamaha δεν είναι σίγουρα η πρώτη εταιρεία που έρχεται στο μυαλό maw όταν μιλάμε για αυτοκίνητα. Ο ιαπωνικός πολυεθνικός όμιλος διαθέτει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών, το οποίο περιλαμβάνει μοτοσικλέτες, κινητήρες, εξοπλισμό ήχου και ακόμη και μουσικά όργανα. Κάτι που ίσως δεν γνωρίζουν πολλοί είναι πως η Yamaha είναι  ο μεγαλύτερος κατασκευαστής πιάνων στον κόσμο.

Παλαιότερα η εταιρεία είχε παρουσιάσει διάφορα σπορ πρωτότυπα αυτοκίνητα, σε μια προσπάθεια διερεύνησης της αγοράς για το κατά πόσο είναι εφικτό να μπει σε αυτήν την κατηγορία.
Τώρα η Yamaha από το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Τόκιο ανακοίνωσε ότι εγκαταλείπει τα όποια σχέδιά της για να μπει στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αφού έκρινε πως οι συγκυρίες δεν είναι ευνοϊκές για τα μικρά σπορ αυτοκίνητα.

Ο Naoto Horie, εκπρόσωπος της εταιρείας, δήλωσε σχετικά: «Τα αυτοκίνητα δεν συμπεριλαμβάνονται πλέον στα μακροπρόθεσμα σχέδια μας. Αυτή είναι μια απόφαση του Προέδρου Hidaka για το προσεχές μέλλον, καθώς δεν μπορούσαμε να δούμε έναν τρόπο να αναπτύξουμε ένα αυτοκίνητο το οποίο να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, ο οποίος είναι πολύ ισχυρός».

Το 2013 και το 2015, η εταιρεία είχε παρουσιάσει δύο πρωτότυπα αυτοκίνητα στο Τόκιο - το Motive και το Sports Ride Concept, τα οποία βασίζονταν και στο σύστημα παραγωγής iStream του Gordon Murray. Η Yamaha είπε πως αυτά τα πρωτότυπα θα είναι και  τα μοναδικά δύο οχήματα που θα έχει κατασκευάσει.

Για την ιστορία να πούμε πως το  Sports Ride Concept, είχε κατασκευαστεί εξ΄ολοκλήρου από ανθακονήματα  με το βάρος του να είναι μικρότερα από τα 900 κιλά.
Η Yamaha δεν είχε κάνε ποτέ  επισήμως λόγο για τον κινητήρα που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στο Sports Ride Concept. Θα μπορούσε ωστόσο να συνδυαστεί το σασί του Murray με μια αναβαθμισμένη έκδοση του τρικύλινδρου χιλιάρι που χρησιμοποιούσε το Motiv. Ο κινητήρας εκείνος απέδιδε 70-80 ίππους, αλλά αναβαθμισμένος πάνω από τους 100 ίππους θα έδινε μια αναλογία περίπου 140 ίππους / τόνο. Στην κλάση της Elise, δηλαδή.
Ωστόσο όλα αυτά αποτελούν πλέον ιστορία…

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube