VW: Μείωση του δικτύου, λανσάρισμα πωλήσεων online

VW: Μείωση του δικτύου, λανσάρισμα πωλήσεων online

Μείωση δικτύου και πωλήσεις online στοχεύουν στην αύξηση της κερδοφορίας και της αποδοτικότητας στο ευρωπαϊκό δίκτυο διανομής.

Η VW προγραμματίζει να συρρικνώσει το δίκτυο της αντιπροσώπευσής της στην Ευρώπη και να εισάγει σύστημα πωλήσεων online, προσαρμοζόμενη στην αλλαγή των συνηθειών των καταναλωτών.

Η VW πιέζει για να μειώσει το κόστος και στις 12 μάρκες της, ύστερα από το σκάνδαλο χειραγώγησης των μετρήσεων στις των εκπομπές, καθώς αντιμετωπίζει την ανάγκη να επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στη στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Στην τελευταία κίνησή της, στοχεύει στην αύξηση της κερδοφορίας και της αποδοτικότητας στο ευρωπαϊκό δίκτυο διανομής των 3.000 αντιπροσώπων κατά μέσο όρο 10% και θέλει να μειώσει το κόστος του δικτύου για να βοηθήσει να διπλασιαστεί η μέση απόδοση ανά διανομέα στο 2% από το 1%.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Υπερδιπλασιασμός των κερδών για το Volkswagen Group

«Βρισκόμαστε εδώ και χρόνια σε κατάσταση ενοποίησης σε όλες τις αγορές του κόσμου», δήλωσε ο επικεφαλής πωλήσεων της VW, Juergen Stackmann, σε δημοσιογράφους την Τρίτη που μας πέρασε. «Αυτό σαφώς θα επιταχυνθεί κατά τι τα επόμενα δύο χρόνια, επίσης και στη Γερμανία».

Ο Stackmann δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με το μέγεθος των προβλεπόμενων μειώσεων του κόστους και τον αριθμό των αντιπροσωπειών που πρέπει να καταργηθούν βάσει του «μελλοντικού μοντέλου πωλήσεων» της VW.

Οι πελάτες αυτοκινήτων μαζικής αγοράς, όπως η VW, κάνουν ήδη μεγαλύτερη χρήση των online αγορών, που τους επιτρέπουν τους να συγκρίνουν καλύτερα τις διάφορες προσφορές. Η VW και οι έμποροι αναπτύσσουν τώρα μια κοινή ψηφιακή πύλη, δήλωσε ο Stackmann, χωρίς να δώσει λεπτομέρειες.

Το μειωμένο κόστος θα προέλθει και από τη μεγαλύτερη χρήση νέων τεχνολογιών πληροφορικής, επιτρέποντας στις αντιπροσωπείες να μειώσουν το χρόνο που απαιτείται για την εξυπηρέτηση των αυτοκινήτων έως και κατά 70%, σύμφωνα με τη VW.

Ένας διανομέας της VW στην Ευρώπη απασχολεί κατά μέσο όρο 35 άτομα προσωπικό και το εργατικό δυναμικό μπορεί να μειωθεί περίπου κατά τέσσερις ανθρώπους με την πάροδο του χρόνου ή το προσωπικό που επηρεάζεται μπορεί να μετατεθεί αλλού, δήλωσε ο Stackmann.

Σύμφωνα με τους όρους των νέων συμβάσεων με τους αντιπροσώπους της αυτοκινητοβιομηχανίας, οι οποίες θα ολοκληρωθούν στις αρχές του επόμενου έτους, η VW θέλει να παραιτηθεί από το δικαίωμά της να υπαγορεύει το μέγεθος του εργατικού δυναμικού, ανέφερε ο Stackmann, επιτρέποντας στους αντιπροσώπους να περιορίζουν το προσωπικό.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube