Υπερδιπλασιασμός των κερδών για το Volkswagen Group

Υπερδιπλασιασμός των κερδών για το Volkswagen Group

H Volkswagen AG ανακοίνωσε ότι το λειτουργικό κέρδος του Ομίλου υπερδιπλασιάστηκε κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2017, εξαιτίαςτων περικοπών στο κόστος και του υψηλότερου περιθώριου κέρδους που έχουν τα νέα μοντέλα του

Σύμφωνα λοιπόν με ανακοίνωση που εξέδωσε η Volkswagen, τα κέρδη λοιπόν, προ φόρων και τόκων σκαρφάλωσαν στα 4,55 δισεκατομμύρια ευρώ, από 1,9 δισεκατομμύρια που ήταν το αντίστοιχο διάστημα του 2016.

Ωστόσο, η καθαρή ρευστότητα του αυτοκινητικού τμήματος του VW Group έπεσε στο τέλος του Ιουνίου στα 23,7 δισεκατομμύρια ευρώ. Πρόκειται για μείωση κατά 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ σε σχέση με τη ρευστότητα που είχε η εταιρεία στο τέλος του 2016, εξαιτίας των «σημαντικών πληρωμών που έγιναν σε σχέση με την «υπόθεση ντίζελ» όπως αναφέρεται κομψά στην ανακοίνωση της εταιρείας. Αυτή η εξέλιξη θα έθετε σε σοβαρό κίνδυνο τον ισολογισμό της εταιρείας, αλλά η επιτυχημένη πορεία ενός υβριδικού ομολόγου τελικά ενίσχυσε τους κεφαλαιακούς πόρους.

Ο Όμιλος Volkswagen δεν έχει ακόμα κάποια πρόβλεψη για το δεύτερο μισό του 2017, αλλά έδωσε στη δημοσιότητα τα οικονομικά αποτέλεσμα του πρώτου 6μήνου και για τις 12 μάρκες που έχει κάτω από την ομπρέλα του. Σύμφωνα με αυτά η Porsche, η VW, η Škoda, η SEAT και η Bentley συνέβαλαν έτσι ώστε να αυξηθεί το λειτουργικό κέρδος του ομίλου στα 8,9 δις ευρώ για το πρώτο 6μηνο, αντί των 7,5 δις στο αντίστοιχο του προηγούμενου έτους. Η απόδοση των επενδύσεων του Group αυξήθηκε στο 7,7% από 7,0% που ήταν πέρυσι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ 
VW Group: Ρεκόρ με 5,1 εκατ. παραδόσεις για το α’ 6μηνο 2017

Τα κέρδη για τη μάρκα Volkswagen διπλασιάστηκαν σε σχέση με το περασμένο έτος, στα 1,8 δις ευρώ, εξαιτίας της περικοπής κόστους σε συνδυασμό με σαφώς περισσότερες πωλήσεις.

Το λειτουργικό κέρδος της Audi ανήλθε στα 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ, που είναι το ίδιο ακριβώς με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2016. Αυτό οφείλεται στη μικρή μείωση των πωλήσεων και τις μεγάλες επενδύσεις που έγιναν για την εξέλιξη νέων μοντέλων και τεχνολογιών αιχμής.

Το λειτουργικό κέρδος της Porsche αυξήθηκε στα 2,1 δις ευρώ, από 1,8 δις που ήταν το αντίστοιχο πρώτο εξάμηνο του 2016. Η αύξηση αυτή εξηγείται από την «αξιοσημείωτη» αύξηση της ζήτησης για τις Macan και τις Panamera, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση του Group VW.

H Škoda κατάφερε να αυξήσει το λειτουργικό της κέρδος κατά 26%, φτάνοντας στα 860 εκατομμύρια ευρώ, με κύριο μοχλό το νέο SUV Kodiaq. Ακόμα πιο εντυπωσιακή ήταν η αύξηση του ποσοστού της SEAT, η οποία έφτασε στο 41% ή 130 εκατομμύρια ευρώ. Κύριος υπεύθυνος εδώ ήταν το νέο SUV Ateca.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ 
Porsche και Audi ενώνουν τις δυνάμεις τους για να «σώσουν» τη Volkswagen

Τέλος η Bentley κατάφερε να επιστρέψει σε λειτουργικό κέρδος που ανήλθε στα 22 εκατομμύρια, έναντι ζημιών 13 εκατομμυρίων που είχε καταγράψει το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Αυτό, σύμφωνα με την ανακοίνωση, οφείλεται στην ευνοϊκότερη συναλλαγματική ισοτιμία και τα μικρότερα έξοδα για ανάπτυξη.

Το VW Group διατηρεί την πρόβλεψή του για το 2017 που κάνει λόγο για μέσο όρο κέρδους ανά αυτοκίνητο μεταξύ 6 και 7%, έχοντας πετύχει για το 2016 ένα αντίστοιχο νούμερο, στο 6,7%. Υπολογίζει επίσης ότι φέτος θα ξεπεράσει το περυσινό ρεκόρ τζίρου, των 217 δισεκατομμυρίων ευρώ κατά 4%, θα πλησιάσει δηλαδή τα 226 δισεκατομμύρια ευρώ. Επιβεβαίωσε επίσης τον στόχο για μια μικρή αύξηση των συνολικών πωλήσεων για εφέτος.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube