VW: Καθυστερήσεις στην παραγωγή άνω των 250.000 αυτοκινήτων λόγω WLTP

Νωρίτερα είχε ανακοινώσει διακοπή της παραγωγής του Golf από το εργοστάσιο του Wolfsburg.

Πριν λίγες ημέρες έγινε γνωστό πως η VW  θα αναγκαστεί να διακόψει την παραγωγή του Golf από το εργοστάσιο του Wolfsburg για μια χρονική περίοδο ανάμεσα Αύγουστο και Σεπτέμβριο.
Ο λόγος είναι πώς πρέπει να προσαρμοστεί στο νέο κύκλο πιστοποίησης WLTP, με βάση τις διατάξεις του οποίου οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει από τον Σεπτέμβριο του 2018 να έχουν πιο αντιπροσωπευτικές και συμβατές με τις πραγματικές τιμές κατανάλωσης και καυσαερίων. Έτσι η VW θα αναγκαστεί να διακόψει προσωρινά την παραγωγή κάποιων μοντέλων ή εκδόσεων αυτών, έως ότου αυτά αποκτήσουν την πιστοποίηση που ορίζουν οι νέες νόρμες.

Τώρα γίνεται γνωστό ότι η διακοπή αυτή της παραγωγής θα κοστίσει στην VW περίπου 250.000 αυτοκίνητα, η παραγωγή των οποίων – όπως ανακοίνωσε η εταιρεία – θα πάει για αργότερα μέσα στη χρονιά.
Ωστόσο αυτό αναμένεται να έχει επιπτώσεις στις παραγγελίες και κατ΄ επέκταση και στις πωλήσεις όπως επισημαίνουν στελέχη της αγοράς. Η VW πάντως ανακοίνωσε ότι στόχος της για το 2018 είναι να παραδώσει περισσότερα από 10,7 εκατ. οχήματα που ήταν η περυσινή της επίδοση.

«Δουλεύουμε κάτω από μεγάλη πίεση για να μπορέσουμε να κρατήσουμε τις επιπτώσεις από τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται, όσο το δυνατό σε χαμηλότερο επίπεδο», δήλωσε υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας.

Παρόλα αυτά, όλα τα στελέχη της εταιρεία που ρωτήθηκαν, αρνήθηκαν να προσδιορίσουν το οικονομικό κόστος που αναμφισβήτητα θα προκύψει από όλη αυτήν την αναταραχή στην παραγωγή, με δημοσιεύματα να το αποτιμούν σε πολλά δισεκατομμύρια ευρώ.
Να θυμίσουμε πως στην ανακοίνωση της προσωρινής διακοπής της παραγωγής, είχαν αντιδράσει οι εργαζόμενοι στο Wolfsburg, οι οποίοι διά του εκπροσώπου τους, του Bernd Osterloh, τόνισαν ότι δεν φέρουν καμία ευθύνη για τις συγκεκριμένες εξελίξεις και κάλεσαν τη διοίκηση να βρει άμεσα λύση. Όπως είπαν, η ευθύνη είναι της εταιρείας που έχει κατασκευάσει λίγες εγκαταστάσεις δοκιμών, οι οποίες υπό τις παρούσες συνθήκες δεν μπορούν να διαχειριστούν τον όγκο δοκιμών που απαιτείται.

Τέλος, να σημειώσουμε πως και η Porsche ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι θα περιορίσει την παραγωγή της για να προσαρμοστεί και αυτή με τη σειρά της στο νέο κύκλο πιστοποίησης WLTP.