node/39149

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

Ο Oliver Blume από την Porsche στο τιμόνι της VW. 

To Group Volkswagen είναι έτοιμο να αλλάξει την ηγεσία σε κάποιες από τις μάρκες του και συγκεκριμένα στις Volkswagen, Porsche και Škoda,όπως αναφέρουν γερμανικά μέσα ενημέρωσης. 

Σύμφωνα με αυτά τα δημοσιεύματα, ο σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche, ο Oliver Blume (φωτό άρθρου) θα αναλάβει το τιμονι της Volkswagen, με το αφεντικό της Skoda, τον Bernhard Maier να παίρνει τη θέση του Blume στην Porsche.

Ο Herbert Diess θα διατηρήσει τον έλεγχο των συνολικών δραστηριοτήτων του Ομίλου Volkswagen, αλλά παραδίδει την καθημερινή διαχείριση της μάρκας Volkswagen στον Blume, ο οποίος καλείται να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που άφησε η πανδημία στην πιο δημοφιλή μάρκα του group αλλά και κάποια άλλα, όπως αυτά που έχουν να κάνουν με το λογισμικό του Golf VIII και του ID. 3 και τα οποία είχαν αντίκτυπο στην παραγωγή τους. 

Οι αλλαγές έρχονται μετά από αυτήν της περασμένης εβδομάδας, κατά την οποία ο «επικεφαλής τεχνολογίας» της Volkswagen, ο Matthias Rabe, μετακόμισε στο Bentley, αντικαθιστώντας τον Werner Tietz, ο οποίος μετακόμισε στη SΕΑΤ για να ηγηθεί του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης.

Τέλος, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο επικαφαλής μάρκετινγκ της VW, ο Jochen Sengpiehl, είναι έτοιμος να δει την πόρτα της εξόδου από την εταιρεία, καθώς σε αυτόν χρεώνεται η ρατσιστική διαφήμιση του Golf η οποία αποσύρθηκε (Δείτε ΕΔΩ το βίντεο), αφού προηγουμένως σήκωσε θύελλα ειδικά στα social media. 

node/39394

Η πρώτη σχεδιάστρια αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, ξεκίνησε από την Nissan

Η ιστορία της Kyoko Shimada, της πρώτης σχεδιάστριας αυτοκινήτων από την Ιαπωνία.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Η πρώτη σχεδιάστρια αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, ξεκίνησε από την Nissan

Το 1967, όταν η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ήταν ανδροκρατούμενη, η Nissan αποφάσισε να σπάσει αυτόν τον κανόνα. Και το έκανε προσλαμβάνοντας την Kyoko Shimada, την πρώτη σχεδιάστρια αυτοκινήτων στην ιστορία της Ιαπωνίας. Η Kyoko εντάχθηκε στην Nissan 19 χρόνια πριν τεθεί σε ισχύ ο νόμος για την παροχή ίσων ευκαιριών μεταξύ των δύο φύλων στην Ιαπωνία και σε μια εποχή που η ενεργός συμμετοχή των γυναικών στο εργατικό δυναμικό και σε τμήματα της κοινωνίας, δεν ήταν ακόμη κάτι το κοινώς αποδεκτό.

«Δεν υπήρχε ούτε μία γυναίκα σχεδιάστρια σε καμία από τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ιαπωνία εκείνη την εποχή, αλλά η Nissan αντιλήφθηκε, σε σχέση με άλλες εταιρείες αυτοκινήτων, ότι ήταν απαραίτητο να έχει την άποψη μιας γυναίκας στη σχεδίαση αυτοκινήτων, καθώς κάθε νοικοκυριό επρόκειτο να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο», η Shimada θυμάται.

Αφού σπούδασε αρχιτεκτονική στο Πανεπιστήμιο Γυναικών της Ιαπωνίας, προσχώρησε στην εταιρεία για να συμμετάσχει σε μια ομάδα περίπου 50 σχεδιαστών, όλοι τους άνδρες, ειδικευμένων στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ήταν μια νεαρή γυναίκα, χωρίς υπόβαθρο στα αυτοκίνητα, αλλά αυτό ήταν και το ατού της. Αυτό το χαρακτηριστικό της την οδήγησε στην επιτυχία καθ' όλη τη διάρκεια των 38 ετών της στη Nissan, προσφέροντας πάντα μια φανταστική και φρέσκια άποψη.

Για παράδειγμα, θεωρούσε τα αυτοκίνητα ως «Χώρο διαβίωσης», όπου οι χρήστες θα μπορούσαν να εκφράσουν τον δικό τους τρόπο ζωής και την ταυτότητά τους, κάτι μοναδικό εκείνη την εποχή. Πίστευε ότι τα αυτοκίνητα ήταν ένας χώρος,

όχι μόνο για τον οδηγό αλλά και για τους επιβάτες, στα μπροστινά και πίσω καθίσματα. Είχε τη δική της καθαρή άποψη και για άλλα στοιχεία σχεδίασης, όπως η αντίθεση και η εναρμόνιση με τον έξω κόσμο.

Η Shimada όλα αυτά τα έκανε πράξη, όταν της ανατέθηκε να εργαστεί με χρώματα και εσωτερικούς χώρους για επιβατικά αυτοκίνητα. Με έναν εντελώς νέο τρόπο εργασίας, περιηγήθηκε σε πολυκαταστήματα για να αντλήσει έμπνευση και για να δει την τελευταία τάση της μόδας για άνδρες και γυναίκες. Παράλληλα, επισκέφθηκε εξελιγμένα καταστήματα επίπλων για να σκεφτεί πώς να μεταδώσει αυτό το συναίσθημα της πολυτέλειας στους εσωτερικούς χώρους των αυτοκινήτων, χρησιμοποιώντας παράλληλα την αρχιτεκτονική ως δομική αναφορά.

Κάπως έτσι οδηγήθηκε στο να προτείνει κομψά μπλε, καφέ και λευκά χρώματα για παλέτες αυτοκινήτων, σε μια εποχή που το εξωτερικό χρώμα των επίσημων πολυτελών οχημάτων ήταν μόνο το μαύρο.

Κοιτάζοντας πίσω σε εκείνη την εποχή, η Shimada είπε: "Το να μην έχει προηγούμενο δεν μπορεί να είναι δικαιολογία για να μην κάνουμε κάτι διαφορετικά. Εάν δεν υπάρχει προηγούμενο, γιατί να μην το κάνουμε; Μόλις υπάρξει ένα νέο δεδομένο, οι άλλοι θα ακολουθήσουν με φυσικό τρόπο."

Στο τέλος των σχεδόν τεσσάρων επιτυχημένων δεκαετιών της στη Nissan, αποσύρθηκε με αμέτρητα επιτεύγματα και «πρωτιές» και διατηρεί τον «μύθο» της, ως το πρώτο πρότυπο ισχυρής γυναικείας ηγεσίας στην Nissan. Η αποφασιστικότητά της να είναι αληθινή, ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από την εξαιρετική καριέρα της, η οποία με τη σειρά της συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη της Nissan σε παγκόσμια εταιρεία.

[Πηγή: Nissan]

node/39392

Volvo: Η μεγαλύτερη ανάκληση στην ιστορία της

Η ανάκληση αφορά 2,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα της Volvo που παρήχθησαν σε περίοδο 13 ετών.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Volvo: Η μεγαλύτερη ανάκληση στην ιστορία της

Η Volvo ανακοίνωσε ανάκληση 2,2 εκατομμυρίων αυτοκινήτων που παρήχθησαν μεταξύ 2006 και 2019 για να διορθώσει πιθανό πρόβλημα με καλώδιο στις ζώνες ασφαλείας των εμπρός καθισμάτων. Αυτή είναι η μεγαλύτερη ανάκληση στην ιστορία της Volvo, η οποία σήμερα ανήκει στον κινεζικό όμιλο Geely.

Η σουηδική φίρμα θα επικοινωνήσει με τους ιδιοκτήτες των οχημάτων που αφορά η ανάκληση, όπως τα μοντέλα V60, V70 και XC60, ζητώντας τους να επισκεφθούν την τοπική αντιπροσωπεία Volvo όπου θα γίνουν οι απαραίτητες επισκευές χωρίς κόστος.

Εκπρόσωπος της Volvo δήλωσε: «Το θέμα αφορά ένα χαλύβδινο καλώδιο που συνδέεται με τις εμπρός ζώνες ασφαλείας. Το καλώδιο αυτό μπορεί, κάτω από ορισμένες συνθήκες και με συγκεκριμένη συμπεριφορά από την πλευρά του χρήστη, να υποστεί κόπωση με την πάροδο του χρόνου. Αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει ζημιά στο καλώδιο, με αποτέλεσμα μειωμένη λειτουργία συγκράτησης από τη ζώνη ασφαλείας.»

Σύμφωνα με την Volvo, δεν υπάρχει κάποια αναφορά ατυχήματος ή τραυματισμού σχετικά με τη ζώνη ασφαλείας, με την ανάκληση να είναι προοληπτικού χαρακτήρα.

[Πηγή: Reuters]