VW: Η έλλειψη μηχανικών κάνει δύσκολη την προσαρμογή των κινητήρων στα πρότυπα WLTP

VW: Η έλλειψη μηχανικών κάνει δύσκολη την προσαρμογή των κινητήρων στα πρότυπα WLTP

Η οικονομική ζημιά μπορεί να φτάσει και το 1 δις ευρώ δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής του Ομίλου.

Η VW έχοντας αποψιλώσει το τμήμα των μηχανικών της από τον Σεπτέμβριο του 2015 λόγω του dieselgate, τώρα αντιμετωπίζει μείζον πρόβλημα να προσαρμόσει τα αυτοκίνητά της στα πρότυπα που ορίζει ο νέος κύκλος εκπομπών ρύπων WLTP.

Στην παραδοχή αυτή αναγκάστηκε να προχωρήσει ο ισχυρός άνδρας του γκρουπ, ο Herbert Diess, ο οποίος χαρακτήρισε «πολύ δύσκολη» τη διαδικασία πιστοποίησης των κινητήρων υπό τις υπάρχουσες συνθήκες.
Ο Diess προχώρησε ακόμη περισσότερο λέγοντας πως «η τεχνογνωσία για την εξέλιξη κινητήρων έχει χαθεί» και πως εξαιτίας της αδυναμίας αυτής η παραγωγή του εργοστασίου θα σταματήσει για κάποιες μέρες, θα έχει αντίκτυπο στις πωλήσεις αλλά και στα κέρδη του γκρουπ. Οι οικονομικές επιπτώσεις θα μπορούσαν να φτάσουν και το 1 δισεκατομμύριο ευρώ, τόνισε ο γενικός οικονομικός διευθυντής Frank Witter.

Τον Ιούνιο, η VW προειδοποίησε ότι η παραγωγή μέχρι και 250.000 αυτοκινήτων θα καθυστερήσει λόγω της WLTP, ενώ τον περασμένο μήνα ανακοίνωσε πως θα ενοικιάζει χώρους στάθμευσης για αποθέματα οχημάτων που δεν θα μπορούν να πωληθούν.

Η επίλυση των σημείων συμφόρησης που προκαλούνται από τους κανόνες WLTP θα μπορούσε να κοστίσει η Volkswagen πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ, δήλωσε την Τετάρτη ο γενικός οικονομικός διευθυντής Frank Witter.
Το δεύτερο εξάμηνο του 2018 θα είναι πολύ δύσκολο και θα έχουμε μπροστά μας ένα τιτάνιο έργο, συμπλήρωσε ο Diess.

Μόλις την περασμένη εβδομάδα, η VW ζήτησε τη βοήθεια του Markus Duesmann της BMW για να εξελίξει τους κινητήρες της, αλλά σε κάθε περίπτωση αυτό δεν πρόκειται να κρατήσει την παραγωγή στα σωστά επίπεδα, με τις καθυστερήσεις να είναι αναπόφευκτες, ειδικά στη χρονική περίοδο ανάμεσα στον Αύγουστο και τον Οκτώβριο.

Ο Diess παραδέχτηκε επίσης πως πλέον οι έλεγχοι έχουν γίνει πάρα πολύ αυστηροί. Τσεκάρουν ακόμη και τον τύπο των ελαστικών, είπε, όπως και το γεγονός αν είναι ανοικτός ή κλειστός ο κλιματισμός.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube