node/39001

Volkswagen Phaeton W12 σε τιμή βασικού σουπερμίνι

Η κορυφαία έκδοση της λιμουζίνας της Volkswagen έχει γίνει πλέον ιδιαίτερα προσιτή.

Η αγγελία που χαζεύουμε αυτή την εβδομάδα είναι ένα Volkswagen Phaeton W12 του 2004 το οποίο δημοπρατήθηκε στις ΗΠΑ έναντι $13.500 (€12.369)! Προσιτή πολυτέλεια ή μια παγίδα για να καταλήξετε με χρέη;

Το Phaeton - όπως και η Bugatti Veyron - ήταν μια έμπνευση του Ferdinand Piëch που ήθελε να αποδείξει τις δυνατότητες της γερμανικής φίρμας στην κατηγορία των μεγάλων πολυτελών σεντάν. Η λιμουζίνα που παρήχθη μεταξύ 2002 και 2015, είχε όλες τις προδιαγραφές για να ανταγωνιστεί ισχυρά ονόματα του χώρου όπως η Mercedes-Benz S-Class, η BMW 7 Series και το Audi A8, όμως ποτέ δεν κατάφερε να πιάσει τους στόχους παραγωγής με αποτέλεσμα ζημιά $2 δισεκατομμυρίων στον όμιλο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: VW: Τσεκούρι στο Phaeton

Όλη αυτή η ιστορία αλλά και το είδος του αυτοκινήτου έχουν οδηγήσει τις τιμές του σε κατακόρυφη πτώση στην αγορά των μεταχειρισμένων. Ενδεικτικό είναι πως στη Μ.Βρετανία, τα πετρελαιοκίνητα Phaeton V6 ξεκινούν λίγο πάνω από τις  £1.000 (€1.120) ενώ στις ΗΠΑ μπορείς να βρεις βενζινοκίνητο Phaeton V8 με $6.000 (€5.500).

VW Phaeton

Το συγκεκριμένο παράδειγμα που βλέπουμε στην αγγελία αγοράστηκε το 2004 και είναι η κορυφαία έκδοση με τον W12 κινητήρα 6,0 λίτρων που αποδίδει 420 PS και 550 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου Tiptronic DSP 5 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης 4Motion. Σύμφωνα με τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά, η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 6,1" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h.

Στην ευρύχωρη και πολυτελέστατη καμπίνα κυριαρχούν οι δερμάτινες επενδύσεις από Sonnen Beige με λεπτομέρειες από ξύλο καρυδιάς στο ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τις πόρτες. Τα εμπρός καθίσματα είναι κλιματιζόμενα και έχουν έως και 18 ρυθμίσεις με λειτουργία μασάζ. Ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει ενεργή αερανάρτηση (η εμπρός ανάρτηση έχει αντικατασταθεί με Arnott), φώτα xenon με αυτόματο πλύσιμο, αφυγραντήρα, τετραζωνικό κλιματισμό, premium ηχοσύστημα, αυτόματα ρολά στα παράθυρα, δερμάτινο τιμόνι και πολλά άλλα.

VW Phaeton

Το οδόμετρο του Phaeton δείχνει λίγο πάνω από 120.000 km, ενώ όπως αποδεικνύεται από το ιστορικό του, το αυτοκίνητο δεν έχει εμπλακεί ποτέ σε ατύχημα.

Κάπου εδώ πρέπει να σημειώσουμε πως παρόλο που φαινομενικά η λιμουζίνα βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση, είναι σίγουρο πως θα απαιτεί μεγάλα ποσά για την ετήσια συντήρησή της καθώς το κόστος των ανταλλακτικών και τα πολλαπλά ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει δεν φημίζονται για την αξιοπιστία τους - όπως άλλωστε συμβαίνει με σχεδόν όλα τα οχήματα της κατηγορίας εκείνης της εποχής.

[Πηγή: Bring A Trailer]