Volkswagen: Νέο αυτόματο κιβώτιο DSG με 10 ταχύτητες

Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 10 ταχύτητες είναι μία μεταξύ των τεχνολογιών που εξελίσσει η VW, αποκάλυψε το πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του γκρουπ, Μάρτιν Βίντερκορν.

Ένα 10άρι σασμάν διπλού συμπλέκτη εξελίσσεται ήδη από τo VW γκρουπ, αποκάλυψε στο Αυτοκινητικό Συμπόσιο της Βιέννης ο PGD του γερμανικού ομίλου, Μάρτιν Βίντερκορν, ο οποίος επίσης επιβεβαίωσε ότι ένας κινητήρας ντίζελ υψηλής απόδοσης με 135 PS/λίτρο είναι ήδη στα σκαριά.  
 
Το 10άρι κιβώτιο DSG αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ προκειμένου να πιάσει η εταιρεία τα αυστηρά αντιρρυπαντικά όρια στο CO2, που επιβάλλει στους κατασκευαστές να κατεβάσουν τις συνολικές εκπομπές του στόλου τους στα 95 g/kh μέχρι το 2020. Το μοτέρ ντίζελ υψηλής απόδοσης θα χρησιμοποιεί, όπως δήλωσε ο Βίντερκορν, «μεταβλητό σύστημα βαλβίδων, ψεκασμό υψηλής πίεσης μέχρι 3.000 bar, συνδυασμένο με το νέας τεχνολογίας ηλεκτρικό τούρμπο.» 
 
Ο Βίντερκορν είπε ότι πιστεύει ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, ντίζελ και βενζινοκίνητοι, θα μπορούσαν να γίνουν 15% πιο αποδοτικοί μέσω βελτιώσεων στη διαδικασία ανάφλεξης, με πιο ελαφριά κατασκευή, βελτίωση του επιπέδου των τριβών και καλύτερη θερμική διαχείριση. Δήλωσε επίσης ότι, η VW θα συνεχίσει να υποστηρίζει την τεχνολογία φυσικού αερίου, καθώς πιστεύει ότι «είναι φιλική προς το περιβάλλον, οικονομική και συμβατή με την καθημερινή χρήση.

Και πρόσθεσε: «Η τεχνολογία είναι ήδη πλήρως εξελιγμένη και τα αυτοκίνητα μπορούν να διατεθούν άμεσα στην αγορά. Χρειάζεται να κάνουμε ακόμα πιο γνωστά τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη των κινητήρων που καίνε φυσικό αέριο. Καθένας από εμάς χρειάζεται να παίξει το ρόλο του: Κατασκευαστές, πολιτικοί και βιομηχανία καυσίμων.» Και κατέληξε: « βέβαια, η ηλεκτρική τεχνολογία παραμένει μεσοπρόθεσμα ο πιο αποδοτικός τρόπος κίνησης.»

TAGS