Volkswagen ID. 6: Ένα ηλεκτρικό SUV για την Κίνα

Volkswagen ID. 6: Ένα ηλεκτρικό SUV για την Κίνα

Η Volkswagen αποκάλυψε το τρίτο ηλεκτρικό όχημα της σειράς ID. To ID. 6 θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδοχές, ενώ έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις ανάγκες της κινέζικης αγοράς.

Εάν περιμένατε να δείτε ένα ηλεκτρικό όχημα από τη Volkswagen, μεγαλύτερο από το ID. 4, αυτό υπάρχει μεν, μόνο που είναι για την Κίνα… Το νέο ID. 6 παρουσιάστηκε σήμερα, στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Σαγκάης, σε δύο εκδοχές, ID. 6 CROZZ και ID. 6 X. Πρόκειται για ένα μοντέλο μεγαλύτερο κατά 30 cm από το ID. 4 (στα 4,88 μέτρα), το οποίο θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Κίνα, για να καλύψει τις ανάγκες της εγχώριας αγοράς. 

Το αυτοκίνητο θα βασίζεται στη γνωστή πλατφόρμα ΜΕΒ του ομίλου Volkswagen και θα προσφέρεται με δύο συσσωρευτές, 58 και 77 kWh. Σύμφωνα με τον κινέζικο κύκλο δοκιμών NEDC, η αυτονομία θα κυμαίνεται μεταξύ 436 και 588 km, νούμερα που μάλλον είναι λιγότερο αυστηρά, με βάση τα ευρωπαϊκά δεδομένα. 

Από άποψης κινητήρων, η βασική έκδοση αποδίδει 180 ίππους. Ακολουθεί μία ισχυρότερη εκδοχή με το γνωστό μοτέρ των 204 PS, ενώ η κορυφαία επιλογή διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν μπροστά και ένα πίσω, συνδυαστικής ισχύος 306 ίππων. Σε κάθε περίπτωση η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 km/h. Όσο για τις επιταχύνσεις, στην πρώτη περίπτωση το 0-100 ολοκληρώνεται σε 9,3 sec, στη δεύτερη σε 9,1 και στην τρίτη, σε μόλις 6,6 sec. 

Στο εσωτερικό συναντάμε το ίδιο, σε γενικές γραμμές, ταμπλό της σειράς ID. Πρωταγωνιστής σε αυτό η οθόνη αφής των 12 ιντσών, που υποστηρίζει over-the-air αναβαθμίσεις, ενώ δέχεται και φωνητικές εντολές. Εξωτερικά, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με τροχούς 19 έως 21 ιντσών, ενώ στην έκδοση CROZZ ντύνεται με πλαστικές ενισχύσεις χαμηλά και φέρει ορισμένες μικροαλλαγές που του δίνουν μία πιο περιπετειώδη νότα. 

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο, που δεν έχει να κάνει απαραίτητα με το αυτοκίνητο, είναι η έμφαση που δίνει η γερμανική εταιρία στην κινέζικη αγορά. Με στόχο να αποτελέσει τη νο. 1 εταιρία σε ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030 (και αναγνωρίζοντας το μέγεθος της Κίνας), φιλοδοξεί μέχρι το 2023 να έχει λανσάρει όχι ένα ή δύο αλλά οκτώ μοντέλα ID εκεί. Αυτό σημαίνει πως πιθανά θα ακολουθήσουν και άλλα ηλεκτρικά οχήματα σύντομα, τα οποία μάλλον δεν θα δει η γηραιά ήπειρος. 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube