node/37873

Volkswagen Group: Χρονιά-ρεκόρ στις πωλήσεις το 2019

Το dieselgate αποτελεί πλέον μακρινό παρελθόν για τον Όμιλο Volkswagen που είχε ένα πολύ καλό 2019 φτάνοντας τα 11 εκατ. αυτοκίνητα.

Ο Όμιλος Volkswagen θα μπορούσε να έχει ξεπεράσει περάσει το φράγμα των 11 εκατομμυρίων πωληθέντων αυτοκινήτων το 2019, καθώς του έλειπαν σχεδόν 30.000 πωλήσεις για να το κάνει. Οι παγκόσμιες πωλήσεις του έκλεισαν στα 10,97 εκατομμύρια. 

Πρόκειται για μια πολύ αξιόλογη επίδοση καθώς σημείωσε άνοδο 1,3%, σε μια παγκόσμια αγορά που απέκλινε προς τα κάτω κατά 4%. Η επίδοσή του οφείλεται εν πολλοίς στις καλές πωλήσεις στην Κίνα (+0,4%), σε μια χρονιά που η σινική αγορά είχε απώλειες 7,5% σε σχέση με το 2018. Γερμανία και Νότιος Αμερική ήταν επίσης περιοχές ανάπτυξης για τον όμιλο το 2019.

Η αχίλλειος πτέρνα του ομίλου παραμένει η Βόρεια Αμερική, όπου οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 0,5%. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένου ότι το εκεί περιβάλλον είναι πιο περίπλοκο: «Εξάντληση» από το dieselgate που παραμένει πιο ανθεκτικό από ό,τι στην Ευρώπη, κατάλογος λιγότερο προσαρμοσμένος στην τοπική αγορά ειδικά για τη φίρμα της Volkswagen, ενισχυμένος ανταγωνισμός και πιστότητα των Αμερικανών σε τοπικά και ασιατικά εμπορικά σήματα.

Αρνητική πρεμιέρα όμως είχε η Škoda ύστερα από μεγάλο χρονικό διάστημα: Οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 0,9%. Αντίθετα, η SEAT παρουσίασε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, σε ποσοστό μεγαλύτερο του 10%, ακριβώς εμπρός από την Porsche, η οποία φαίνεται να είναι πεισματικά ασταμάτητη. Ένας καλός οιωνός πριν από την άφιξη της Taycan, της οποίας οι υψηλές τιμές θα επιτρέψουν στην Porsche να διατηρήσει παράλληλα το υψηλό επίπεδο κερδοφορίας σε παγκόσμιο επίπεδο, όχι απαραίτητα κάτι εύκολο στις πωλήσεις αυτοκινήτων.

node/39646

To ηλεκτρικό FIAT 500 εγκαινίασε τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα

Στις 14 Αυγούστου 2018 η γέφυρα είχε καταρρεύσει στέλνοντας στο θάνατο 43 ανθρώπους. 

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To ηλεκτρικό FIAT 500 εγκαινίασε τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα

Tο νέο ηλεκτρικό FIAT 500 ήταν το αυτοκίνητο που εγκαινίασε ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο με ιδιαίτερο συμβολισμό για την Ιταλία, τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα, την οποία έχει σχεδιάσει ο διάσημος αρχιτέκτονας Renzo Piano.

Το νέο έργο αντικατέστησε τη γέφυρα Ponte Morandi μετά την τραγική κατάρρευση της τον Αύγουστο του 2018. Το νέο 500, διέσχισε την μήκους 1.067 μέτρων γέφυρα, πριν αυτή δοθεί στην κυκλοφορία.

fiat

Η εικόνα του FIAT 500 la Prima cabrio να φέρει τις σημαίες της Ιταλίας και του Δήμου της Γένοβας περνώντας πάνω από τη γέφυρα αποτελεί ένα σύμβολο της δύναμης που γεννά η συνεργασία των ανθρώπων με στόχο τη δημιουργία νέων δρόμων προς το μέλλον.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Εντυπωσιακή κατεδάφιση της φονικής γέφυρας Morandi στη Γένοβα [video]

Όπως το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της FIAT αντιπροσωπεύει το μέλλον μιας φιλικής προς το περιβάλλον αυτοκίνησης, έτσι και η νέα γέφυρα πάνω από τον ποταμό Polcevera –η οποία κατασκευάστηκε σε χρόνο ρεκόρ- αντιπροσωπεύει μια κορυφαία έκφραση της αρχιτεκτονικής, η οποία δημιούργησε ένα νέα σύμβολο για τη Γένοβα. Για την κατασκευή της San Giorgio απαιτήθηκαν μόλις 596 ημέρες, με τα συνεργεία να εργάζονται πυρετώδης σε 24ωρες βάρδιες για να ολοκληρώσουν αυτό το πολύ σημαντικό έργο. 

[Πηγή: FIAT]

node/39640

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin βγάζει τις SLR του για βόλτα και για μια αναμνηστική φωτογραφία.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin, γνωστός επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στον κλάδο του real estate, τα τελευταία χρόνια αρέσκεται στο να παρουσιάζει μέσω YouTube την πανάκριβη συλλογή υπεραυτοκινήτων που διατηρεί στο γκαράζ του. Ανάμεσα σε σπάνια μοντέλα όπως ειδικές εκδόσεις των Bugatti Veyron, Bugatti Chiron, Pagani Huayra κ.α., είναι και κάτοχος όχι μίας, αλλά πέντε (!) Mercedes-Benz SLR McLaren.

Στο τελευταίο του βίντεο, ο Khoshbin έβγαλε τις πέντε SLR από το γκαράζ με σκοπό να τις τραβήξει μια ομαδική φωτογραφία σε διπλανή αλάνα. Με αφορμή τη φωτογράφιση, κάθε SLR έκανε μια σύντομη βόλτα ώστε να λειτουργήσει ο κινητήρας καθώς από ότι καταλαβαίνουμε τα αυτοκίνητα περνούν το μεγαλύτερο χρόνο της ζωής τους σε ακινησία. Όπως λέει και ο ίδιος «Λοιπόν παιδιά, έχω πέντε από αυτές και πρέπει να τις οδηγώ!».

Να θυμίσουμε πως η Mercedes-Benz SLR McLaren ήταν ο πρώτος καρπός συνεργασίας των δύο εταιρειών που για πολλά χρόνια συμμάχησαν στην Formula 1. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου το 1999 ενώ η έκδοση παραγωγής ακολούθησε το 2003 με ανθρακονημάτινο αμάξωμα. Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ένας supercharged κινητήρας V8 5,4 λίτρων με απόδοση 626 PS και 780 Nm (στην "απλή" έκδοση). Μεταξύ 2003 και 2010, κατασκευάστηκαν συνολικά 2.157 μονάδες της SLR.

SLR

Οι δύο από τις SLR του Kohoshbin είναι εκδόσεις Roadster και οι υπόλοιπες τρεις Coupe, ενώ έχουν διαφοροποιήσεις όσον αφορά το συνδυασμό εξωτερικών και εσωτερικών αποχρώσεων. Αν και έχουν αρκετά χρόνια στην πλάτη τους, τα μοντέλα έχουν διατηρήσει τον εξωτικό τους χαρακτήρα. Το μόνο πρόβλημα που φαίνεται να ισχύει για όλες τις SLR είναι το υδραυλικό σύστημα με το οποίο ανοίγουν οι πόρτες, το οποίο δε λειτουργεί το ίδιο αποδοτικά μετά από 15 χρόνια.

Αν αναρωτιέστε γιατί ο Manny Khoshbin αγόρασε 5 SLR, όπως έχει αποκαλύψει σε παλαιότερο βίντεο λόγος είναι απλός - εκτός του ότι είναι ένα από τα αυτοκίνητα που του αρέσουν πολύ και ήθελε να το έχει σε διαφορετικά χρώματα, πιστεύει πως η αξία του θα ανέβει στο χρηματιστήριο των υπεραυτοκινήτων (όπως έγινε με τις ανταγωνιστικές Porsche Carrera GT και Ferrari Enzo από την ίδια χρονική περίοδο) οπότε βλέπει την αγορά τους ως επένδυση. Πάντως για να ξέρετε, η αγαπημένη του SLR είναι η λευκή Roadster.