node/38500

Valentino Balboni: Πώς κρύφτηκε από την αστυνομία στο εργοστάσιο της Lamborghini

Μια περιπέτεια του αρχιδοκιμαστή της Lamborghini όπως την περιγράφει ο Matteo Ortenzi.

Είναι γνωστό, πως ο Valentino Balboni, ένας από τους δημοφιλέστερους οδηγούς δοκιμών εξέλιξης στον κόσμο με θητεία 40 ετών στη Lamborghini, οδηγούσε οριακά γρήγορα στους επαρχιακούς δρόμους της Sant'Agata. Δεν είναι λίγα άλλωστε τα βίντεο και οι μαρτυρίες που τον παρουσιάζουν να αναπτύσσει ιλιγγιώδεις ταχύτητες με πρωτότυπα της Lamborghini μέσα στους στενούς επαρχιακούς δρόμους της γύρω περιοχής. Αυτό που δε γνωρίζαμε όμως είναι το πώς κατάφερνε να γλιτώσει από τους αστυνομικούς της τροχαίας οι οποίοι ναι μεν έδειχναν επιείκεια λόγω της φύσεως του επαγγέλματος του δράστη, αλλά δεν ήταν δυνατό να κάνουν πάντα τα στραβά μάτια!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Valentino Balboni: Συνέντευξη με το ζωντανό θρύλο της Lamborghini

Ένα ενδιαφέρον περιστατικό συνάντησης του Balboni με την αστυνομία, έλαβε χώρα πριν από αρκετά χρόνια, όταν ο Matteo Ortenzi, που σήμερα εργάζεται ως CEO της Lamborghini για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC), ήταν υπεύθυνος των οικονομικών του εργοστασίου στη Sant'Agata. Όπως περιέγραψε στο αυστραλέζικο περιοδικό Wheels: «Ήμουν στη δουλειά όταν ο Balboni εμφανίστηκε μπροστά από το εργοστάσιο, πήγαινε πολύ γρήγορα. Πήρε το αυτοκίνητο και το οδήγησε στο πίσω μέρος των εγκαταστάσεων.»

Στη συνέχεια, ένα περιπολικό της αστυνομίας έφτασε στην πύλη, και ένας εξαγριωμένος αστυνομικός ζήτησε να δει τον Balboni. Ο Ortenzi του είπε πως ο Valentino δεν είχε πάει στη δουλειά εκείνη την ημέρα, και τότε έλαβε μια αποστομωτική απάντηση: «Ο αστυνομικός μου είπε πως ήταν πρώτος σε μια ουρά από αυτοκίνητα όταν είδε τον Balboni να προσπερνά ολόκληρο το κομβόι με πάνω από 200 km/h.»

Παρόλο που το όργανο της τάξης δήλωνε με σιγουριά πως είδε τον Balboni, ο Ortenzi επέμεινε πως πρέπει να έγινε κάποιο λάθος, καλύπτοντας το συνάδελφό του. Μετά από λίγη ώρα και αφού δεν έβγαζε άκρη, ο αστυνομικός συνέχισε το δρόμο του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η θρυλική Lamborghini Countach, στα χέρια του θρύλου Valentino Balboni [video]

Όπως παραδέχεται ο Ortenzi: «Φυσικά, στις μέρες μας δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι τέτοιο και να τη γλιτώσουμε. Όλα πρέπει να γίνονται με το νόμο». Να θυμίσουμε πως ο Valentino Balboni συνταξιοδοτήθηκε το 2008 μετά από 40 χρόνια στη Lamborghini ως προσωπική επιλογή του Ferruccio Lamborghini.

[Πηγή: WhichCar.com.au]

node/39457

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi παραμένει πιστή στη μόνιμη τετρακίνηση quattro για τις κορυφαίες εκδόσεις επιδόσεων.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi Sport δεν σκοπεύει να προσφέρει πισωκίνητη λειτουργία στα μελλοντικά μοντέλα RS της γκάμας της, διατηρώντας τη λογική της μόνιμης τετρακίνησης quattro.

Η αλλαγή του ονόματος για το τμήμα σπορ μοντέλων της γερμανικής εταιρείας από Audi Quattro σε Audi Sport το 2016, έδωσε τροφή σε φήμες για πιθανή διεύρυνση της γκάμας. Παράλληλα, η πιθανή διάθεση πισωκίνητων εκδόσεων σε συνδυασμό με τον εξηλεκτρισμό, είναι κάτι που θα βοηθούσε την Audi Sport να μειώσει το μέσο όρο εκπομπών ρύπων.

Παρόλα αυτά, ο Rolf Michl, υπεύθυνος πωλήσεων και marketing της Audi Sport, ήταν ξεκάθαρος όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα: «Έχουμε χρησιμοποιήσει πίσω κίνηση στο τελευταίο R8 V10 RWD. Όμως φυσιολογικά, το quattro είναι μέρος της κληρονομιάς μας. Συμβολίζει ασφάλεια, ευελιξία και ανταγωνιστικές επιδόσεις. Δεν έχω ακούσει διαφορετικές απόψεις πάνω σε αυτό το θέμα, ακόμα και με τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις στο μέλλον. Θα παραμείνουμε πιστοί στη δική μας προσέγγιση -  η τετρακίνηση quattro είναι ένα σημαντικό κομμάτι των εκδόσεων RS.»

Οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές της Audi Sport - BMW M GmbH και Mercedes-AMG - προσφέρουν τα τελευταία χρόνια τετρακίνητα μοντέλα επιδόσεων με δυνατότητα πισωκίνητης λειτουργίας, ένα χαρακτηριστικό που συναρπάζει μια μεγάλη μερίδα του κοινού των petrolheads. Παρόλα αυτά πρέπει να σημειώσουμε πως και οι δύο εταιρείες προέρχονται από ένα πισωκίνητο παρελθόν και μόλις πρόσφατα άρχισαν να χρησιμοποιούν τετρακίνηση, σε αντίθεση με την Audi που από την αρχή έχει ταυτιστεί με το quattro.

[Πηγή: Autocar]

node/39456

Drag Race: Η μάχη των ταχύτερων SUV του VW Group [video]

Porsche Cayenne Turbo S e-Hybrid, Lamborghini Urus, Audi RS Q8 και Bentley Bentayga.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Drag Race: Η μάχη των ταχύτερων SUV του VW Group [video]

Το Carwow κατάφερε να μαζέψει σε ένα αεροδιάδρομο τις ταχύτερες εκδόσεις των πολυτελών SUV του Volkswagen Group με στόχο να διαπιστώσει ποιο από αυτά είναι το ταχύτερο. Στην ευθεία παρατάχθηκαν τα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid, Lamborghini Urus, Audi RS Q8 και Bentley Bentayga W12, με συνολική ισχύ PS!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Top 5: Τα ταχύτερα SUV στον κόσμο

Όλα τα μοντέλα βασίζονται σε διαφορετικές εκδόσεις της πλατφόρμας MLB του VW Group, όμως παρότι αποτελούν πολυτελή SUV επιδόσεων, έχουν διαφορετικό προσανατολισμό. Πριν δούμε την κόντρα, ας εξετάσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους:

  • Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: Υβριδικό σύστημα κίνησης που αποτελείται από κινητήρα twin-turbo V8 4,0 λίτρων (550 PS) και ηλεκτροκινητήρα (136 PS), με συνδυαστική απόδοση 680 PS και τα 900 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,8" και τελική ταχύτητα 295 km/h. Βάρος 2.565 kg.
  • Lamborghini Urus: Κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 650 PS και 850 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,6” και τελική ταχύτητα 305 km/h. Βάρος 2.199 kg.
  • Audi RS Q8: Κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων, με ήπιο υβριδικό σύστημα, που αποδίδει 600 PS και 800 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,8" και τελική ταχύτητα 305 km/h. Βάρος 2.315 kg.
  • Bentley Bentayga W12: Κινητήρας twin-turbo W12 6,0 λίτρων με απόδοση 608 PS (635 PS για την έκδοση Speed) και 900 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,1" (3,9") και η τελική ταχύτητα 301 km/h (306 km/h). Βάρος 2.440 kg

Εσείς σε ποιο θα ποντάρατε;