node/35549

Toyota και Subaru: Κοινή ηλεκτρική πλατφόρμα, κοινό κόμπακτ SUV

Οι δύο Ιάπωνες κατασκευαστές ανακοίνωσαν νέα συνεργασία για την εξέλιξη μιας αρχιτεκτονικής, αποκλειστικά για EV. Με ένα κόμπακτ SUV να είναι η πρεμιέρας της.

Ύστερα από την Jaguar και την BMW, είναι η σειρά της Toyota και της Subaru να ανακοινώσει μια συνεργασία στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μια σχέση που δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς οι δύο Ιάπωνες κατασκευαστές είναι ήδη πολύ κοντά ο ένας στον άλλον, χώρια που η Toyota είναι επίσης μεγαλομέτοχος της Subaru. Τα δύο μέρη έχουν ήδη ενώσει τις δυνάμεις τους, όπως για παράδειγμα στα κουπέ GT86 και BRZ.

Η Toyota και η Subaru έχουν πλέον επισημοποιήσει ένα κοινό πρότζεκτ μιας πλατφόρμας για αποκλειστική χρήση από 100% ηλεκτρικά μοντέλα. Μια αρχιτεκτονική που θα είναι σπονδυλωτή και θα υποστηρίζει τόσο κόμπακτ όσο και οικογενειακά μοντέλα. Ένα C-SUV C που σχεδιάζεται από κοινού και θα πωλείται και από τις δύο φίρμες είναι ήδη προγραμματισμένο. Σε δήλωσή τους, οι εταιρείες υπογραμμίζουν ότι θα εισφέρουν στο κοινό πρότζεκτ η καθεμία με την τεχνογνωσία της: Τον εξηλεκτρισμό η Toyota, την τετρακίνηση η Subaru.

Η Toyota, βασίλισσα των υβριδικών, δείχνει με αυτόν τον τρόπο ότι δεν είναι «αλεξίσφαιρη» στην ιδέα 100% ηλεκτρικών μοντέλων. Παρόλο που στη διαφήμισή της για τη νέα Corolla τα κοροϊδεύει –τη φόρτισή τους. Και δεν θα μπορούσε να αδιαφορεί για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, προκειμένου να δώσει τη δική της εναλλακτική σε αυτού του είδους την πελατεία, αλλά και να αντιμετωπίσει τα ολοένα και αυστηρότερα αντιρρυπαντικά πρότυπα. Ωστόσο, η ηλεκτρική τεχνολογία απαιτεί μεγάλες επενδύσεις και είναι δύσκολο για έναν κατασκευαστή, ακόμα κι αν είναι ο πλουσιότερος όπως η Toyota, να προχωρήσει μόνος του. 

Ως εκ τούτου, Toyota και Subaru θα μοιραστούν το κόστος εξέλιξης και κατασκευής. Προσώρας, δεν έχει γίνει καμία ανακοίνωση για το χρόνο του εμπορικού λανσαρίσματος για το κοινό τους μοντέλο.

node/39181

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Πώς μπορεί ένα μεταχειρισμένο Honda Civic Si εικοσαετίας να κοστίζει περισσότερο από το αντίστοιχο καινούριο;

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Οι δημοπρασίες του Bring a Trailer αρκετές φορές μας κάνουν εντύπωση με τα αψυχολόγητα αποτελέσματά τους, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Μια τέτοια αγγελία αφορά το εικονιζόμενο Honda Civic Si (EM1) του 2000, το οποίο άλλαξε χέρια έναντι $50.000 (€44.281)! Η εξωφρενική αυτή τιμή παραπέμπει περισσότερο σε ένα καινούριο Civic Type R και λιγότερο σε ένα όχημα εικοσαετίας το οποίο μάλιστα δεν ήταν περιορισμένης παραγωγής.

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο το 2000 έναντι $17.985 από την αντιπροσωπεία Pompano Honda στη Florida, και άλλαξε χέρια το 2004 όταν το αγόρασε ο δεύτερος ιδιοκτήτης του από την Washington. Μέσα σε 20 χρόνια, οι δύο ιδιοκτήτες έχουν καλύψει λίγο πάνω από 9.000 km όπως αποκαλύπτει το οδόμετρο. 

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο αθάνατος τετρακύλινδρος κινητήρας VTEC 1,6 λίτρων με απόδοση 160 PS, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων στέλνοντας τη δύναμη στον εμπρός άξονα. Όπως αναφέρει το ιστορικό του μοντέλου, δεν ενεπλάκη ποτέ σε ατύχημα ενώ το πιο πρόσφατο σέρβις έγινε το 2017.

 Honda Civic Si

Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε απόχρωση Electron Blue και όπως βλέπετε από τις φωτογραφίες βρίσκεται σε κατάσταση βιτρίνας. Η δίπορτη έκδοση Si διαθέτει ζάντες αλουμινίου 15" (ελαστικά Michelin XGT V4), τέσσερα δισκόφρενα, σπορ ανάρτηση, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης, ηλιοροφή και αεροδυναμικές προεκτάσεις του εμπρός προφυλακτήρα και των μαρσπιέ. Στο εσωτερικό βρίσκουμε γκρι υφασμάτινες επενδύσεις με μοτίβα της εποχής, air condition, cruise control και ένα aftermarket ηχοσύστημα της Pioneer με έξι ηχεία.

Αν ακόμα απορείτε για την τιμή, ο λόγος είναι η εργοστασιακή κατάσταση του μοντέλου σε συνδυασμό με τα ελάχιστα χιλιόμετρα στο οδόμετρο - δύο στοιχεία που το καθιστούν πραγματικά σπάνιο στην εποχή μας. Ο αγοραστής προφανώς το βλέπει σαν επένδυση, και ποντάρει στο ότι η τιμή του θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο με την πάροδο των χρόνων. Μένει να δούμε αν οι εκτιμήσεις του βγουν αληθινές.

[Πηγή: Bring a Trailer]

node/39180

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Δυο γερμανικά σπορ σεντάν με επιδόσεις που παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα!

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Λίγο πριν παρουσιαστούν οι κορυφαίες εκδόσεις των ανανεωμένων premium E-Segment μοντέλων της Mercedes-Benz και της BMW, το κανάλι Full Throttle World οργάνωσε ένα Drag Race μεταξύ των απερχόμενων Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ και BMW M5 Competition.

Η BMW M5 Competition φορά twin-turbo V8 4,4 λίτρων με απόδοση 625 PS και 750 Nm ενώ ζυγίζει 1.865 kg. Αντίστοιχα, η Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ φορά twin-turbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 620 PS και 850 Nm, και ζυγίζει 1.880 kg. Και τα δύο μοντέλα έχουν τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στα χαρτιά, η M5 επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,3" έναντι 3,4" της E 63. 

Όπως αποδεικνύει το βίντεο, οι μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες είναι ακόμα καλύτερες, με την BMW να ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 2,95" και η Mercedes-AMG να χρειάζεται 3,25". Τα δύο γερμανικά σπορ σεντάν εντυπωσιάζουν με τους χρόνους στο 1/4 του μιλίου, οι οποίοι παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα: 10,76" για την BMW και 11,2" για την Mercedes-AMG (!)

Περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τις αντίστοιχες εκδόσεις επιδόσεων των ανανεωμένων Mercedes-Benz E-Class και BMW 5 Series που πιθανότατα θα παρουσιαστούν μέσα στο 2020.

[Πηγή: Full Throttle World μέσω Motor1]