Το Toyota iQ καταργείται;

Το Toyota iQ καταργείται;

Το αφεντικό της Aston Martin διατείνεται ότι η παραγωγή του Cygnet διεκόπη διότι και το Toyota iQ θα καταργηθεί από την γκάμα της εταιρείας το 2014.

Ο λόγος για τον οποίο η Aston Martin προχώρησε στην κατάργηση του Cygnet ήταν επειδή το Toyota iQ, στο οποίο και βασίζεται, θα καταργείτο την επόμενη χρονιά, αναφέρει ο επικεφαλής της Aston Martin, Ulrich Bez.

«Σταματήσαμε το Cygnet, καθώς και η ίδια η Toyota θα σταματήσει την παραγωγή του iQ το 2014, οπότε δεν θέλουμε να επενδύσουμε άλλο πια σε αυτό το πρότζεκτ», είπε ο Bez.

O Ulrich Bez δεν δίστασε να αποκαλύψει την απογοήτευση και τον εκνευρισμό του για το ότι το Cygnet δεν τροποποιήθηκε όπως ήταν προγραμματισμένο και συμφωνημένο με την Toyota για να ενταχθεί στην γκάμα της Aston Martin, αλλά ενσωμάτωσε μόνο κάποιες από τις εξελίξεις που η Aston είχε ζητήσει από τους Ιάπωνες.

«Ήθελα να το πάω στις ΗΠΑ, αλλά εκεί δεν υπήρχε υποστήριξη για κάτι τέτοιο,» λέει. «Ήθελα ένα κινητήρα τούρμπο, αλλά και εκεί δεν υπήρχε υποστήριξη».

«Είχαμε ένα φανταστικό ξεκίνημα με τον Akio Toyoda [το αφεντικό της Toyota], με τον οποίο εξακολουθώ και έχω εξαιρετική σχέση», αποκαλύπτει ο Bez. «Αλλά η Toyota δεν μας παρείχε την απαραίτητη υποστήριξη, όπως κάνει με την Tesla ή την προώθηση άλλων προϊόντων.

«Θεωρώ ότι η Aston Martin είχε ένα καλό εργαλείο στα χέρια της με το Cygnet και απογοητεύομαι που δεν δούλεψε. Είναι ένα σπουδαίο μικρό αυτοκίνητο, ειδικά για μέσα στο Λονδίνο. Θα μπορούσε να είναι το cult μοντέλο του μέλλοντος και θα φροντίζαμε εμείς γι’ αυτό».

Η Toyota, από τη μεριά της, υποστηρίζει ότι δεν υπάρχουν σχέδια για τον τερματισμό της παραγωγής του iQ και αρνήθηκε να σχολιάσει επί της ουσίας τους ισχυρισμούς του Ulrich Bez.

Εν τω μεταξύ, η ολλανδική έκδοση De Telegraaf αναφέρει μεταξύ άλλων, ότι ο εισαγωγέας της Toyota στην Ολλανδία σταμάτησε να εισάγει το iQ και ότι θα πουλήσει μόνο όσα μοντέλα διαθέτει σε στοκ. Και αυτό διότι πληροφορήθηκε από την Toyota στην Ιαπωνία ότι η παραγωγή για την Ευρώπη θα σταματήσει το 2014.

[Πηγή Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube