node/38580

Την βοήθεια της κυβέρνησης ζητά η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία

Η μεγαλύτερη απειλή είναι η οικονομική κατάρρευση των προμηθευτών των αυτοκινητοβιομηχανιών. 

Την βοήθεια της κυβέρνησης προκειμένου να υπερβούν την κρίση που πλήττει και τον κλάδο τους ζήτησαν οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες έχουν το τελευταίο διάστημα αναστείλει την λειτουργία τους.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες που επικαλείται η Handelsblatt, χθες το βράδυ πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη μεταξύ της καγκελαρίου Merkel, των υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών, του υπουργού Μεταφορών, του υπουργού Εργασίας, εκπροσώπων συνδικάτων και των επικεφαλής της VW, της Daimler και της BMW. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι προμηθευτές τους έχουν ήδη αναστείλει την λειτουργία τους τουλάχιστον έως τις 20 Απριλίου, ενώ έχουν θέσει δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενους σε καθεστώς εργασίας περιορισμένου χρόνου, προκειμένου να περιοριστεί ο κίνδυνος εξάπλωσης του κορονοϊού, αλλά και λόγω του "παγώματος" των παραγγελιών.

Ο μεγαλύτερος φόβος που εξέφρασαν οι εκπρόσωποι των κατασκευαστών αυτοκινήτων αφορούν, σύμφωνα με την εφημερίδα, τους προμηθευτές εξαρτημάτων, οι οποίοι απειλούνται με κατάρρευση, λόγω των προβλημάτων ρευστότητας των εταιριών, οι οποίες ετοιμάζονται να στηρίξουν οι ίδιοι τους στρατηγικούς προμηθευτές τους. «Τα μπαζούκα του υπουργείου Οικονομικών πρέπει να βγουν γρήγορα», δήλωσε ένας εκ των συμμετεχόντων, τονίζοντας ότι η έκτακτη βοήθεια που σχεδιάζει η κυβέρνηση πρέπει να φτάσει στους αποδέκτες της το συντομότερο δυνατό. Είναι ενδεικτικό ότι η VW συνεργάζεται μόνο στην Ισπανία και στην Ιταλία με 800 προμηθευτές.

Επιπλέον, η αυτοκινητοβιομηχανία ζήτησε βελτιώσεις και προσαρμογές των πακέτων βοήθειας, επισημαίνοντας ότι ο κλάδος δεν απειλείται μόνο από τον κορονοϊό, αλλά αντιμετώπιζε ήδη προβλήματα λόγω της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση. Σε ό,τι αφορά την επαναλειτουργία των εργοστασίων, η κυβέρνηση διευκρίνισε ότι το εάν θα μπορούν πράγματι να ανοίξουν στις 20 Απριλίου ή όχι θα επανεξεταστεί μετά το Πάσχα (12 Απριλίου).

Στο μεταξύ η Volkswagen κατασκευάζει πλέον χειρουργικές μάσκες και αναπνευστήρες στα περισσότερα εργοστάσιά της στην Ευρώπη, με στόχο την υποστήριξη των μεγάλων αναγκών του υγειονομικού προσωπικού, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Είναι χαρακτηριστικό ότι εργοστάσια της Seat, της Skoda, ακόμη και της Lamborghini, κατασκευάζουν εδώ και μέρες μάσκες και αναπνευστήρες, αξιοποιώντας τις υποδομές τους, κυρίως σε ό,τι αφορά την τρισδιάστατη εκτύπωση.

Στην έδρα της Γερμανίας, στο Βόλφσμπουργκ, η εταιρία έχει μετατρέψει ιδιόκτητο ξενοδοχείο της σε νοσοκομείο για έκτακτα περιστατικά ασθενών με κορονοϊό, με 210 κλίνες.

[Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ]

node/39166

Πήγε την Corvette για σέρβις και την βρήκε κατεστραμμένη

Η Chevrolet Corvette έπεσε από το ανυψωτικό μετά από λάθος των υπαλλήλων της αντιπροσωπείας.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Πήγε την Corvette για σέρβις και την βρήκε κατεστραμμένη

O Jake Miller από την Florida των ΗΠΑ, αγόρασε μια ολοκαίνουρια  Chevrolet C8 Corvette Z51 πριν από δύο μήνες. Όταν πήγε στην αντιπροσωπεία να παραλάβει το αυτοκίνητό του μετά από το πρώτο προγραμματισμένο service, αντίκρισε εικόνες καταστροφής.

Οι υπάλληλοι της αντιπροσωπείας είχαν τοποθετήσει με λάθος τρόπο το αυτοκίνητο στο ανυψωτικό, με αποτέλεσμα οι βραχίονες να σπάσουν τα μαρσπιέ και να προξενήσουν σημαντικές φθορές στο αμάξωμα του αυτοκινήτου προτού αυτό χτυπήσει με δύναμη στο έδαφος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μια ολοκαίνουρια Chevrolet C8 Corvette τράκαρε λίγο μετά την παραλαβή της [video]

Ο ιδιοκτήτης έγραψε στο Instagram: «Ναι, αυτό είναι το αυτοκίνητό μου. Δεν ήθελα να το μοιραστώ δημόσια μέχρι η αντιπροσωπεία να διορθώσει αυτή την κατάσταση. Από ότι φαίνεται κάποιοι ηλίθιοι που εργάζονται στο τμήμα service αποφάσισαν να κερδίσουν κάτι από την δική μου ατυχία τραβώντας φωτογραφίες και δημοσιεύοντας τις στο διαδίκτυο χωρίς την δική μου έγκριση. Σε όλους τους ιδιοκτήτες C8, σας παρακαλώ σιγουρευτείτε πως η αντιπροσωπεία σας έχει πρόσβαση στο διάγραμμα που έχω επισυνάψει προτού αφήσετε το αυτοκίνητό σας στα χέρια τους.»

Η αντιπροσωπεία ανέλαβε να πληρώσει για το αυτοκίνητο που προφανώς θα καταλήξει σε κάποια μάντρα δημοπρασιών για επισκευή. Όσο για τον ιδιοκτήτη, αποφάσισε να περιμένει λίγο καιρό ακόμα για να αγοράσει την ισχυρότερη Corvette Z06 που αναμένεται να παρουσιαστεί το 2021.

[Πηγή: jakeam3 μέσω autoevolution]

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Yes, this is my car. I did not want this to to be shared publicly until after the dealer had the opportunity to correct this crappy situation. Apparently some idiots in their service department took it upon themselves to try and get some clout from my misfortune by taking pictures and sharing them with out my consent. To the fellow C8 owners, please ensure your dealer is aware of the diagram in the second picture before you leave your car with them.#LT2 #c8corvette #c8 #chevrolet #mishap #c8mishap #chevroletperformance #chevroletcorvette #stingray #stingraycorvette #jmspedalmax @team_corvette @thec8page @_c8corvette @thecorvettec8 @corvette_ambassador1953 @corvette @maxxperfectiondetailing @premiervinylworks

A post shared by Jake A Miller (@jakeam3) on

node/39165

Ford, Peugeot ή Honda, ποιο αντέχει περισσότερη ώρα χωρίς λάδι; [video]

Μια σκληρή δοκιμασία μέχρι "θανάτου" για τρία ταλαιπωρημένα οχήματα.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Ford, Peugeot ή Honda, ποιο αντέχει περισσότερη ώρα χωρίς λάδι; [video]

Μετά από το βίντεο με τις εκτός δρόμου περιπέτειες προσιτών μεταχειρισμένων που έγινε viral, Matt Watson του βρετανικού Carwow σκέφτηκε ακόμα μια δοκιμασία για τα ταλαιπωρημένα Peugeot 206 (1998-2006), Ford Focus MK2 (2004-2008) και Honda Civic MB Fastback (1997–2001) προτού τα αποχαιρετίσει για τελευταία φορά. Αφαίρεσε όλο το λάδι από τον κινητήρα και στη συνέχεια τα έθεσε σε λειτουργία για να διαπιστώσει ποιο θα αντέξει περισσότερη ώρα προτού "παραδώσει τα όπλα".

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Εκτός δρόμου περιπέτειες με προσιτά μεταχειρισμένα [video]

Για να φτάσει την καταπόνηση του κινητήρα στα άκρα, ο παρουσιαστής έβαλε μια πέτρα στο γκάζι και των τριών αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα όταν τα έβαλε μπροστά να δουλεύουν στα κόκκινα.

Όπως θα δείτε, το Ford Focus είναι το πρώτο που παθαίνει καταστροφική βλάβη μετά από 20" λειτουργίας. Μετά από λίγο ακολουθεί το Peugeot 206 που μας αποχαιρετά στα 47". Η έκπληξη έχει να κάνει με την διάρκεια του αθάνατου Honda Civic την οποία δεν θα σας αποκαλύψουμε ώστε να έχει νόημα να δείτε και το βίντεο.

Για να προλάβουμε τα σχόλια των θεατών για την αναίτια καταστροφή τριών λειτουργικών αυτοκινήτων, πρέπει να σημειώσουμε πως τα μοντέλα αγοράστηκαν έναντι £600 (€688) και για τα τρία μαζί, ενώ μετά από τη συμμετοχή τους στο προηγούμενο βίντεο, προορίζονταν για την πρέσα. 

[Πηγή: Carwow]