node/39031

Το Tesla Model 3 μεταμορφώνεται σε τετράθυρο καμπριολέ!

Το ηλεκτρικό Model 3 απέκτησε ηλεκτρική αναδιπλόυμενη οροφή για εκείνους που δεν χορταίνουν καλοκαίρι!

Η αμερικανική εταιρεία NCE (Newport Convertible Engineering), γνωστή για τις μετατροπές διαφόρων μοντέλων σε καμπριολέ, κουπέ ή θωρακισμένα, παρουσίασε το τελευταίο της project που δεν είναι άλλο από το Tesla Model 3 Convertible!

Το πρώτο ανοιχτό Model 3 διατηρεί το μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος και της καμπίνας του μοντέλου παραγωγής, με την εξαίρεση φυσικά του άνω τμήματος, το οποίο έχει αντικατασταθεί από μια ηλεκτρική αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή!

Μια μπάρα πάνω από τα εμπρός καθίσματα βοηθά στη διατήρηση της στρεπτικής ακαμψίας του ηλεκτρικού σεντάν (το οποίο ούτως η άλλως είχε πολύ άκαμπτο πάτωμα λόγω της θέσης των μπαταριών) αλλά και στη μεγαλύτερη ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση ανατροπής. Επιπλέον, βοηθά την υφασμάτινη οροφή να διατηρήσει ένα σωστό σχήμα σε κλειστή θέση.

Tesla Model 3 Convertible

Με την οροφή κλειστή, η αλήθεια είναι πως το μοντέλο δείχνει λίγο περίεργο, όμως αυτό το γωνιώδες σχήμα προς τα πίσω ήταν απαραίτητο καθώς έπρεπε να ταιριάζει με το σχήμα των παραθύρων και να αφήνει αρκετό χώρο για το κεφάλι των πίσω επιβατών.

Δε γνωρίζουμε πόσο κοστίζει η μετατροπή του Model 3 σε τετράθυρο καμπριολέ, όμως υπολογίζουμε πως θα είναι κοντά στην αντίστοιχη μετατροπή του Model S που κόστιζε περίπου $29.000 (επιπλέον του αυτοκινήτου).

[Πηγή: NCE]

node/39721

Γιατί αυτό το FIAT Uno του 1996 κοστίζει €5.900;

Πωλείται στη Γερμανία και μάλλον δεν θα δυσκολευτεί να βρει νέο ιδιοκτήτη. 

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Γιατί αυτό το FIAT Uno του 1996 κοστίζει €5.900;

Όταν παρουσιάστηκε το FIAT Uno ήταν μια αληθινή επανάσταση στην κατηγορία του! Η FIAT δημιούργησε ένα αυτοκίνητο-χρυσάφι για τα ταμεία της, αφού πούλησε πάνω από 9 εκατ. αντίτυπα στη διάρκεια της ζωής του, όντας το όγδοο πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. 

Από αυτήν την άποψη και μολονότι έχουν περάσει τόσα χρόνια από την παρουσίασή του, το Uno δεν αποτελεί αυτό που θα λέγαμε «συλλεκτικό μοντέλο». Ωστόσο, κάπου στη Γερμανία, ένας έμπορος αυτοκινήτων έχει βγάλει προς πώληση ένα Uno του 1996 αντί του ποσού των €5.900.
Αξίζει τόσα χρήματα για ένα αυτοκίνητο σαν το Uno; 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ FIAT Uno Turbo i.e. 1985-1993: To ιταλικό GTI [video]

Προφανώς ναι, αφού το συγκεκριμένο είναι σαν να βγήκε μόλις τώρα από το εργοστάσιο, έχοντας στο οδόμετρό του μόλις 900 km, καθώς είχε χρησιμοποιηθεί για πολύ λίγο σαν αυτοκίνητο test drive και στη συνέχεια αποσύρθηκε. Είναι σε άψογη κατάσταση, ενώ έχει ακόμη στο πίσω κάθισμα τα εργοστασιακά πλαστικά προστατευτικά. 

Σύμφωνα με τον έμπορο, το συγκεκριμένο Uno ήταν συνεχώς σταθμευμένο σε κλειστό γκαράζ. Ο κινητήρας του είναι ο βασικός τετρακύλινδρος «Fire» με ισχύ μόλις 45 ίππων και ροπή 74 Nm. Το Uno έφτανε την καλή για την εποχή του και τον κινητήρα του τελική ταχύτητα των 145 km/h, αλλά για να την πετύχετε έπρεπε να έχετε μπόλικη υπομονή, καθώς για το τυπικό 0-100 km/h χρειαζόταν σχεδόν μια... αιωνιότητα με τα σημερινά δεδομένα που μεταφράζεται σε 18 ολόκληρα δευτερόλεπτα. 

Αλλοι καιροί, άλλα ήθη... 

node/39717

H Jaguar τιμά τα 60 χρόνια της E-Type με την έκδοση «60 Edition»

Θα κατασκευαστούν συνολικά 12 αυτοκίνητα από το τμήμα Jaguar Classic της εταιρείας. 

Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

H Jaguar τιμά τα 60 χρόνια της E-Type με την έκδοση «60 Edition»

To 1961, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η Jaguar παρουσίασε την εμβληματική E-Type. Δύο αυτοκίνητα, μια κουπέ και μια roadster ήταν εκεί και οδηγηθήκαν από το κοινό. 
Η E-type παρουσιάστηκε το 1961 ως αντικαταστάτρια της XK150, που είχε γεράσει και βαρύνει. Ήταν ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο, που από τον προκάτοχό του διατηρούσε μόνο τον 6κύλινδρο κινητήρα ΧΚ 3,8 λίτρων και προσφερόταν ως διθέσιο κλειστό κουπέ και ανοιχτό ρόουντστερ. Το 1964 ο κινητήρας μεγάλωσε στα 4,2 λίτρα και τοποθετήθηκε νέο κιβώτιο με συγχρονιζέ και στις 4 ταχύτητες.

etype

Σήμερα, εξήντα χρόνια μετά, η Jaguar θέλοντας να τιμήσει αυτήν την επέτειο, θα κατασκευάσει 12 αντίτυπα της E-Type (έξι ζεύγη) με τη συμβολή της aguar Classic.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Jaguar E-type S3 4.2 2+2

Κάθε ζεύγος της «νέας» E-Type 60 Edition θα απαρτίζεται από μία κουπέ (Fixed Head Coupe) και μία ανοικτή (Roadster) έκδοση, που θα παραπέμπουν στις E-Type ‘9600 HP’ και E-Type ‘77RW’ του 1961.

Εκείνη τη χρονιά, μια ‘9600 HP’ χρώματος Opalescent Gunmetal Grey, έφυγε από το το Coventry της Βρετανίας και έχοντας στο τιμόνι τον τότε υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων της εταιρείας, τον Bob Berry, έφτασε οδικώς στη Γενεύη. 
Το αυτοκίνητο συγκέντρωσε αμέσως όλα τα φώτα της δημοσιότητας. Όλοι ήθελαν να την οδηγήσουν και έτσι η Jaguar έστειλε στην Ελβετία, ένα ακόμη αυτοκίνητο, την ανοικτή αυτή τη φορά ’77 RW’ στο θρυλικό χρώμα British Racing Green. Την μεταφορά ανέλαβε ο υπεύθυνος εξέλιξης του μοντέλου, ο Norman Dewis.

e-type

Επιστρέφοντας στο σήμερα, τα αντίτυπα  της νέας E-Type 60 Edition θα κατασκευαστούν στις εγκαταστάσεις της Jaguar Classic στο Warwickshire και θα είναι έτοιμα έως τον Μάρτιο του 2021, οπότε και συμπληρώνονται τα 60 χρόνια από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου. β
Τα κουπέ ακούν στο όνομα Flat Out Grey ‘9600 HP’ και τα roadster στο Drop Everything Green ’77 RW’.