Tesla customisation dpt.
node/39686

Tesla: Επίσημη υπηρεσία εξατομίκευσης

Για να δώσει στους πελάτες μεγαλύτερο περιθώριο στην εξατομίκευση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου τους, η Tesla λανσάρει τη δική της υπηρεσία εξατομίκευσης.

Αντίθετα με ό,τι επιτάσσει η σύγχρονη βιομηχανική αποδοτικότητα, η Tesla δεν ήταν η φίρμα που θα μπορούσες να προσαρμόσεις το αυτοκίνητό σου μέσα από έναν ατελείωτο κατάλογο χρωμάτων και άλλων στιλιστικών στοιχείων που θα το έκαναν ξεχωριστό, μοναδικό σε σχέση με τα άλλα..

Ωστόσο, έχοντας επίγνωση της ζήτησης πολλών πελατών που ανάγκα περιορίζονταν από τα πέντε χρώματα της στάνταρ, αυτόματης επιλογής, η καλιφορνέζικη εταιρεία αποφάσισε να δημιουργήσει τη δική της υπηρεσία εξατομίκευσης, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο του wrapping. Μια τεχνική που περιλαμβάνει την εφαρμογή μιας μεμβράνης σε ολόκληρο το αμάξωμα και που είναι λιγότερο δαπανηρή από την κλασική βαφή. Aν λοιπόν θα ήθελες ένα κίτρινο Model 3 με λαχανί φλούο ρίγες και μπορντοροδοκόκκινους καθρέφτες τώρα γίνεται εργοστασιακά.

Αυτή η τεχνική εξατομίκευσης επεκτείνεται σε δυνατότητες που υπερβαίνουν αυτές του εργοστασίου. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από 16 εκατομμύρια χρώματα και πολλαπλά επίπεδα εξοπλισμού, με στοιχεία γυαλιστερά, ματ, σατινέ ή ακόμη και νικελένια. Το μόνο όριο εδώ είναι η φαντασία ή η προτίμησή σου.

Tesla customisation dpt.

Η νέα υπηρεσία της Tesla εγκαινιάστηκε αρχικά στην Κίνα (όπου η ζήτηση εξατομίκευσης είναι πολύ υψηλή), στο Πεκίνο, στη Σαγκάη, στην Guangzhou, στη Shenzen και στη Suzhou. Αναμένεται να ακολουθήσουν οι περισσότερες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η Tesla, αλλά προσώρας η φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει το χρονοδιάγραμμα.

Το άνοιγμα αυτής της υπηρεσίας φέρνει την Tesla ένα βήμα πιο κοντά στον κόσμο της εξατομίκευσης. Ένα τομέας που θα κρίνεται απαραίτητος για το Tesla Cybertruck, καθώς θα αφήνει πίσω του τη γραμμή παραγωγής με ένα και μοναδικό χρώμα. 

Πάντως εάν η Tesla θέλει να το τερματίσει, εκείνο που απομένει είναι μια επίσημη συνεργασία με την Unplugged Performance για να διαλέγεις και bodykit… επισήμως!

node/39944
Volkswagen ID.4 concept

VW: Πρόβλεψη πώλησης 500.000 ID.4 μέχρι το 2025

Επικεφαλής της παγκόσμιας ηλεκτρικής επίθεσης του γερμανικού ομίλου, το VW ID.4, το επερχόμενο ηλεκτρικό SUV, αναμένεται να αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο του όγκου παραγωγής του κατασκευαστή.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

VW: Πρόβλεψη πώλησης 500.000 ID.4 μέχρι το 2025

Το ID.3 μόλις ντεμπουτάρισε στις εκθέσεις των αντιπροσωπειών, αλλά η Volkswagen βρίσκεται ήδη στο επόμενο βήμα. Σχεδιασμένο πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το κόμπακτ EV της φίρμας, το Volkswagen ID.4 έρχεται να τοποθετηθεί σε μια πολύ πιο δημοφιλή κατηγορία, αυτή των κόμπακτ SUV. Ένα μοντέλο που το Wolfsburg τοποθετεί ως την ναυαρχίδα της παγκόσμιας επίθεσης όλου του ομίλου.

Πρέπει να ειπωθεί ότι το ID.4 θα είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα σε πολλές ηπείρους. Ενώ λοιπόν το Volkswagen ID.3 περιορίζεται μόνο στην ευρωπαϊκή αγορά, το ID.4 θα είναι επίσης διαθέσιμο στην Κίνα και στις Ηνωμένες Πολιτείες.

«Η Volkswagen θέλει να γίνει ηγέτης στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικής κινητικότητας -αλλά αυτό είναι κάτι που δεν θα συμβεί από μόνο του. Η Volkswagen θα επενδύσει περίπου 11 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2024. Και ως ένα κόμπακτ SUV, το ID.4 έχει τις καλύτερες προϋποθέσεις για μεγάλη επιτυχία σε όλες τις σημαντικές αγορές», δήλωσε ο Ralf Brandstätter, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της φίρμας.

Volkswagen ID.4

Μέχρι το 2025, η Volkswagen έχει θέσει στόχο την παραγωγή 1,5 εκατ. ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάθε χρόνο. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της VW, το ID.4 θα αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο του παραπάνω όγκου παραγωγής ή 500.000 αυτοκίνητα ετησίως.

Με λανσάρισμα το 2021, το ηλεκτρικό SUV της Volkswagen θα υιοθετήσει τη φιλοσοφία άλλων EV που έχουν σχεδιαστεί με βάση την σπονδυλωτή πλατφόρμα MEB, προσφέροντας διαφορετικά ηλεκτρομοτέρ και διαμορφώσεις μπαταρίας. Η επίσημη παρουσίαση του ID.4 θα πραγματοποιηθεί στις 23 Σεπτεμβρίου.

node/39933

VW Group: Πουλάει την Bugatti;

Η Bugatti ίσως αλλάξει χέρια πολύ σύντομα σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

VW Group: Πουλάει την Bugatti;

Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Car, το Volkswagen Group ετοιμάζεται να πουλήσει την Bugatti και πιθανότερος αγοραστής φαίνεται πως είναι η Rimac Automobili από την Κροατία (εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών υπεραυτοκινήτων και προμηθευτής εξαρτημάτων σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες). Πηγές του περιοδικού αναφέρουν πως η συμφωνία έχει κλέισει από την προηγούμενη εβδομάδα, και μένει η επικύρωσή της από το διοικητικό συμβούλιο. Αν η είδηση επιβεβαιωθεί, ο Stephan Winkelmann είναι πολύ πιθανό πως θα εγκαταλείψει τη θέση του CEO της Bugatti.

Στόχος του Volkswagen Group είναι να ανταλλάξει τη Bugatti με μεγαλύτερο μερίδιο μετοχών στη Rimac η οποία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παίχτες όσον αφορά την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης στην αυτοκινητοβιομηχανία. Με αυτό τον τρόπο, η VW θα εξοικονομήσει χρήματα από την κοστοβόρα Bugatti και θα τα επενδύσει στους τομείς της ηλεκτροκίνησης, της ψηφιακής τεχνολογίας και της αυτόνομης οδήγησης.

Η αναγέννηση της Bugatti ήταν μια πρωτοβούλία του Ferdinand Piëch ο οποίος διετέλεσε CEO του Volkswagen Group από το 1993 μέχρι το 2002 και παρέμεινε ενεργό μέλος του διοικητικού συμβουλίου μέχρι την οριστική συνταξιοδότησή του το 2015, εν μέσω σκανδάλου dieselgate, πριν φύγει από τη ζωή το 2019. Ο Piëch πέτυχε το όνειρό του που ήταν να κατασκευάσει το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου - την Buggati Veyron (2005-2015) - όμως για να γίνει αυτό χρειάστηκε να επενδυθούν υπέρογκα ποσά σε έρευνα και εξέλιξη επιβαρύνοντας τον προυπολογισμό του ομίλου.

Bugatti and Rimac
Αριστερά η Bugatti Chiron και δεξιά το Rimac C_Two

Η πώληση της Bugatti στη Rimac Automobili φαίνεται πως θα γίνει μέσω της Porsche. Εξάλλου, η εταιρεία από τη Στουτγάρδη εξαγόρασε το 10% της Rimac Automobili το 2018, ενώ αύξησε το ποσοστό της σε 15,5% το 2019. Ως αντάλλαγμα για την Bugatti (εμπορικό σήμα και κεντρικές εγκαταστάσεις στο Molsheim), η Porsche θα πάρει σημαντικά μεγαλύτερο μερίδιο της Rimac που μπορεί να φτάσει ακόμα και το 49% - αν το επτρέψει φυσικά ο Mate Rimac που διατηρεί το 51% της εταιρείας του και οι υπόλοιπες εταιρείες που έχουν επενδύσει σε αυτή (ανάμεσά τους οι Hyundai, Jaguar, Koenigsegg, και Magna Steyr).

Εκτός από την Bugatti, το Volkswagen Group εξετάζει το ενδεχόμενο να πουλήσει και άλλες μάρκες όπως οι Lamborghini, SEAT, Cupra, Italdesign, Bentley και Ducati.

[Πηγή: CarMagazine.co.uk]