Τέλος οι πισωκίνητες Mercedes-AMG

Τέλος οι πισωκίνητες Mercedes-AMG

Τετρακίνηση για τις επόμενες γενιές όλων των μοντέλων της AMG σύμφωνα με τον Tobias Moers

Όπως δήλωσε ο υπεύθυνος της AMG, Tobias Moers στο Autocar, όλα τα μοντέλα επόμενης γενιάς της Mercedes-AMG θα είναι τετρακίνητα, καθώς αυτό είναι που ζητούν οι περισσότεροι πελάτες της γερμανικής εταιρείας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δοκιμάζουμε Mercedes-AMG GT R & E 63 S 4MATIC+

«Όταν προσφέραμε την Mercedes-AMG E-Class σε πισωκίνητη έκδοση με προεραιτικό σύστημα τετρακίνησης, πάνω από το 90% των πελατών επέλεγαν την τετρακίνητη. Στη νέα Mercedes-AMG E63, στη λειτουργία drift mode, έχεις ένα αληθινό πισωκίνητο όχημα, το οποίο προσφέρει και τη δυνατότητα τετρακίνησης», δήλωσε ο Tobias Moers.

Όσο για την κορυφαία AMG GT, το αφεντικό της εταιρείας είπε: «Όταν συνομιλώ με πελάτες μας για την GT, αυτοί με ρωτούν για τετρακίνηση. Σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αυτό είναι το μειονέκτημα της AMG στο κομμάτι της λειτουργικότητας. Άνθρωπο από το Μόναχο για παράδειγμα, πάντα ζητούν τετρακίνηση - πιστεύω πως έχει να κάνει με την ασφάλεια και τη σταθερότητα».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δοκιμάζουμε τη Mercedes AMG GT S με το πλάι [video]

Mercedes-AMG E63 S

O Tobias Moers επιβεβαίωσε τις φήμες για υβριδικές AMG που θα συνδυάζουν τον κινητήρα V8 με ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, με στόχο την αύξηση της ισχύος πάνω από τους 630 PS που προσφέρονται σήμερα. Αυτή η τεχνολογία θα κάνει πρεμιέρα το 2020 στην υβριδική έκδοση της AMG GT 4-Door η οποία θα ανταγωνιστεί την Porsche Panamera S-E Hybrid. Για να καλύψουν τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, οι τεχνικοί της AMG ίσως χρειαστεί να αντικαταστήσουν τον V8 στα μικρότερα μοντέλα όπως η C63 με έναν υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο κινητήρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG GT C Roadster [video]

Ο Γερμανός επιβεβαίωσε επίσης ότι η Mercedes-AMG S65 Final Edition ήταν το τελευταίο μοντέλο της AMG με τον κινητήρα V12, ο οποίος όμως ίσως χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικές εκδόσεις Maybach της νέας γενιάς S-Class.

Σε σχετική ερώτηση με τα roadster, ο Moers εξήγησε πως δεν θα υπάρξει νέα SLC καθώς τα σπορ μοντέλα με τιμή κοντά στα €40.000 δεν πάνε καλά από πλευράς πωλήσεων. Παρόλα αυτά παραδέχθηκε πως εδώ και δύο χρόνια η AMG έχει επικεντρώσει τους πόρους της στην εξέλιξη μιας έκδοσης επιδόσεων της νέας γενιάς SL η οποία θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με τη νέα γενιά της AMG GT και θα είναι εντελώς διαφορετική από το σημερινό μοντέλο.

Tobias Moyers

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube