Τέλος ο εξάλιτρος V12 για τις Mercedes-AMG

Τέλος ο εξάλιτρος V12 για τις Mercedes-AMG

Τη θέση του θα πάρει ένας τετράλιτρος twin-turbo V8 με υβριδικό σύστημα.

Μετά τη BMW που ανακοίνωσε ότι η σειρά 8 δεν θα χρησιμοποιεί τον V12 που είχαμε γνωρίσει στην M760Li xDrive, τώρα ήρθε η σειρά της Mercedes να ανακοινώσει ότι και αυτή δεν θα χρησιμοποιεί τον V12 κινητήρα της.
Και αυτό παρά το γεγονός ότι μόλις πριν λίγο καιρό ο πρώην επικεφαλής marketing της εταιρείας είχε διατυπώσει την πεποίθηση ότι ο V12 της Mercedes-AMG θα εξακολουθήσει να υφίσταται.
Έτσι τώρα, ο πρόεδρος της AMG, o Τobias Moers, ανακοίνωσε ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας που απολαύσαμε σε πολλά μοντέλα της μάρκας να ξεδιπλώνει τις αρετές και τη δύναμή του, θα σταματήσει να βρίσκεται κάτω από το καπό τους. Την ίδια στιγμή θα σταματήσει και η παραγωγή της S65.

Tη θέση του απερχόμενου V12 θα πάρει ένας τετράλιτρος V8 με διπλό τούρμπο ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης για ακόμη μεγαλύτερη παρεχόμενη ισχύ.
Ένα από τα πρώτα μοντέλα που θα χρησιμοποιούν αυτή τη διάταξη θα είναι το plug-in υβριδικό GT 4-Door Coupe, το οποίο αναμένεται μέχρι το 2020 με ισχύ πάνω από 800 ίππους. Μια πρώτη ιδέα πήραμε ήδη από το  Mercedes-AMG GT Concept που είδαμε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2017, και ο στόχος του είναι να ανταγωνιστεί ευθέως την Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid.

Συνεχίζοντας ο Tobias Moers είπε ότι το downsized έρχεται σαν πρώτο βήμα για να καλύψει τις αυστηρότερες προδιαγραφές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων του WLTP, και σαν δεύτερο για να ανοίξει την πόρτα της AMG στην ηλεκτροκίνηση. Ειδικά για την τελευταία είπε με νόημα πως η AMG στο μέλλον θα ενταχθεί πλήρως στη λογική της αμιγούς ηλεκτροκίνησης υπογραμμίζοντας πως χωρίς αυτήν (την ηλεκτροκίνηση) δεν θα υπάρχει AMG.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube