Τέλος εποχής και για το VW Polo;

Τέλος εποχής και για το VW Polo;

Μετά το Fiesta της Ford ένας ακόμη παραδοσιακός εκπρόσωπος των σουπερμίνι οχημάτων, το VW Polo, θα περάσει στην ιστορία ελέω ηλεκτροκίνησης και νόρμας καυσαερίων Euro 7.

H νέα νόρμα Euro 7 που θα τεθεί σε ισχύ επίσημα από την 1η Ιουλίου του 2025 αναμένεται να βάλει την ταφόπλακα στα σουπερμίνι μοντέλα με θερμικό σύστημα κίνησης. Η Ford έχει κάνει γνωστό εδώ και καιρό ότι Fiesta... τέλος από το 2023, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του CEO της VW, Thomas Schäfer για το Polo.

O Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής φίρμας δήλωσε σε συνέντευξη του, στα πλαίσια της έκθεσης αυτοκινήτου στο Λος Άντζελες, ότι η νέα νόρμα Euro 7 αλλάζει τα δεδομένα σε όλα όσα γνωρίζαμε για τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες μέχρι σήμερα.

Παρότι η εκτίμηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κάνει λόγο ότι όλα τα νέα μοντέλα με θερμικό σύστημα κίνησης από δω και στο εξής θα ακριβύνουν από €90 έως €150, ο Thomas Schäfer, έχει εντελώς αντίθετη άποψη. Προειδοποιεί μάλιστα, ότι η πραγματικότητα θα είναι εντελώς διαφορετική.

Πιστεύει ότι ένα αυτοκίνητο της σουπερμίνι κατηγορίας θα είναι από €3.000 έως €5.000 ακριβότερο, γεγονός που θα οδηγήσει στο θάνατο τα αυτοκίνητα αυτής της τεχνολογίας/κατηγορίας, κάνοντάς τα ουσιαστικά απρόσιτα για τους καταναλωτές!

vw polo

Ο ισχυρός άνδρας της VW ανέφερε επίσης ότι πέρα από τη νέα νόρμα Euro 7, οι αυτοκινητοβιομηχανίες καλούνται επίσης να συμμορφωθούν με τους ολοένα αυστηρότερους κανονισμούς ασφαλείας, που σημαίνει νέα και ακριβότερα τεχνολογικά συστήματα στα αυτοκίνητα. 

Συνέχισε επίσης τις δηλώσεις του, τονίζοντας ότι οι μηχανικοί του ομίλου χρειάζονται μερικές εβδομάδες ακόμα για να παραδώσουν τις εκθέσεις τους αναφορικά με το αν αξίζει ή όχι να συνεχίσει η φίρμα να επενδύει σε μικρά αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. 

«Προς το παρόν, έχουμε την ομάδα μας που αξιολογεί αυτά τα δεδομένα. Εάν με ρωτάτε πάντως, πιστεύω ότι δύσκολα θα επενδύσουμε πια σε αυτού του είδους τα αυτοκίνητα. Είναι προτιμότερο τα χρήματα αυτά να επιταχύνουν την εξέλιξη του ηλεκτρικού μας πλάνου» σχολίασε χαρακτηριστικά.

Μετά λοιπόν από το Fiesta, σειρά όπως όλα δείχνουν παίρνει το VW Polo και αν κρίνουμε από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα που επικρατεί στους κόλπους των κατασκευαστών έπειτα και από τις επίσημες ανακοινώσεις της Ε.Ε. για τη νόρμα Euro 7, έως το το 2030, τα παραδοσιακά σουπερμίνι θα περάσουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας... 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube