Tα πρώτα Škoda Scala βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής

Tα πρώτα Škoda Scala βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής

Η εταιρεία μιλά για το μοντέλο που θα επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα σε μια από τις πλέον δημοφιλείς κατηγορίες της αγοράς.

Το πρώτο Škoda Scala είναι εδώ, καθώς βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στη Mlada Boleslav στην Τσεχία. Είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB Α0 του ομίλου VW.
Το Scala έρχεται να αντικαταστήσει το Rapid και σημαδεύει κατευθείαν στην δημοφιλή κατηγορία C, μπαίνοντας απέναντι από «θηρία» της κατηγορίας όπως τα VW Golf, Ford Focus, Peugeot 308, Renault Megane.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Škoda, Bernhard Maier, δήλωσε: «Με το Škoda Scala ανοίγουμε ένα καινούργιο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας.  Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο που δημιουργεί νέα δεδομένα σε ό, τι αφορά στην τεχνολογία, στην ασφάλεια και το σχεδιασμό. Είμαστε πεπεισμένοι ότι το Scala έχει την ευκαιρία να επαναπροσδιορίσει την προσέγγιση της Škoda σε μια από τις πλέον απαιτητικές κατηγορίες της αγοράς».

sc

Παρά τις compact διαστάσεις η εταιρεία ισχυρίζεται πως οι χώροι θα είναι ανταγωνιστικοί εκείνων του Octavia, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει στα 467 λίτρα. Στο εσωτερικό τα πάντα υπακούουν στις σύγχρονες αντιλήψεις σχεδιασμού. Στο ταμπλό δεσπόζει ανεξάρτητη κεντρική οθόνη με διαγώνιο 9,2” και πίνακας οργάνων Virtual Cockpit με διαγώνιο 10,3”, που είναι και ο μεγαλύτερος συνδυασμός σε οθόνες στην κατηγορία της, την ώρα που η συνδεσιμότητα σε όλες τις μορφές θα είναι παρούσα. Η εταιρεία χαρακτηριστικά αναφέρει ότι το Scala θα προσφέρει «πολυάριθμα καινοτόμα συστήματα υποστήριξης του οδηγού σε αυτή την κατηγορία», θέλοντας να μας προϊδεάσει για το επίπεδο εξοπλισμού τόσο σε ό,τι αφορά στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όσο και για αυτά που άπτονται του infotainment.

scala

Το νέο Scala θα χρησιμοποιήσει μια γκάμα βενζινοκινητήρων και τουρμποντίζελ, περιλαμβανομένου της 3κύλινδρου 1.000άρη βενζινοκινητήρα του VW Group, με ισχύ από 85 έως 110 PS, καθώς και το βενζινοκινητήρα 1.5 TSI Evo που αποδίδει μέχρι και 150 άλογα. Για τη μετάδοση θα υπάρχουν ένα κλασικό χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο, ένα 6άρι επίσης χειροκίνητο και ένα 7τάχυτο DSG, ανάλογα με την έκδοση. Η Škoda δεν έκανε καμία αναφορά σε υβριδικές ή ηλεκτρικές εκδόσεις, κάτι αναμενόμενο μιας και θεωρούνται πολύ ακριβές εφαρμογές σε ένα αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους και τιμής.
Ωστόσο μέσα στη χρονιά θα είναι διαθέσιμη και μια έκδοση CNG με φυσικό αέριο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube