Συνεργασία της Honda με τη Yamaha!

Συνεργασία της Honda με τη Yamaha!

Μην ανησυχείτε, οι «αιώνιοι» θα συνεχίσουν να μάχονται στις πίστες, όμως θα συνεργαστούν στην εξέλιξη σκούτερ.

Ακούγεται λίγο σαν συνεργασία του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό, όμως αποτελεί πραγματικό γεγονός.

Σύμφωνα με κοινό ανακοινωθέν των δύο εταιρειών, είναι πιθανό να συνεργαστούν στην εξέλιξη μικρών σκούτερ των 50 κυβικών και ίσως ηλεκτρικών μοντέλων για την ιαπωνική αγορά.

Τίποτε δεν είναι σίγουρο ακόμη, όμως το δελτίο Τύπου λέει ξεκάθαρα ότι «έχουν ξεκινήσει συζητήσεις προς την κατεύθυνση μιας πιθανής επιχειρηματικής συμμαχίας».

Η συνεργασία θα πραγματοποιηθεί μέσω ενός πλάνου πολλών σταδίων, το οποίο θα ξεκινήσει με τη Honda να προμηθεύει στη Yamaha τα 50άρια σκούτερ Tact και Giorno (βλ. φωτογραφίες κάτω) πριν το 2018. Η Yamaha θα τα μετονομάσει σε Jog και Vino αντίστοιχα. Στη συνέχεια, οι δύο εταιρείες θα εξετάσουν μια ενδεχόμενη συνεργασία τους στην εξέλιξη ενός μοντέλου που θα αντικαταστήσει τα Honda Benly (φωτ. επάνω) και Yamaha Gear.  

Τελικά, οι δύο εταιρείες θα αρχίσουν να εξελίσσουν από κοινού ένα ηλεκτρικό σκούτερ, εστιάζοντας στη βελτιστοποίηση της αυτονομίας, του χρόνου φόρτισης, των επιδόσεων και του κόστους. Θα εξετάσουν επίσης το ενδεχόμενο να εμπλακούν στο πρότζεκτ και άλλοι κατασκευαστές μοτοσικλετών.

«Πιστεύουμε ότι οι συνεργατικές μας δράσεις θα ξεπεράσουν το πλαίσιο της απλής προμήθειας προϊόντων και θα καθορίσουν μια μελλοντική μοτοσικλετική κουλτούρα στην Ιαπωνία», δήλωσε ο Katsuaki Watanabe, εκτελεστικός διευθυντής της Yamaha Motor Co.

Και οι δύο εταιρείες βλέπουν την ιαπωνική αγορά μικρών μοτοσικλετών να συρρικνώνεται. Επιπλέον, γίνεται όσο πάει και πιο ακριβή η συμμόρφωση με τις όλο και πιο αυστηρές περιβαλλοντικές προδιαγραφές. «Η Honda και η Yamaha κατέληξαν στο κοινό συμπέρασμα ότι η συνεργασία είναι απαραίτητη για να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις αυτές στο μέλλον», έλεγε οι κοινή ανακοίνωση.

Η όλη αγορά μοτοσικλετών στην Ιαπωνία είναι σήμερα πολύ μικρότερη απ’ ό,τι στο παρελθόν. Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ταξινομήθηκαν 1,2 εκατομμύρια μοτοσικλέτες και σκούτερ το οικονομικό έτος 1995. Πέρσι, ο αριθμός έπεσε στις μόλις 373.000.

Η συμφωνία αυτή δεν αναφέρεται σε χώρες εκτός Ιαπωνίας. Όμως, καθώς οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες θα διαδίδονται, η Honda κι η Yamaha θα ωφεληθούν αν αρχίσουν να κοιτούν και παραέξω.

[Πηγές: Reuters, Honda]

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube