node/37564

Το Συμβούλιο της Renault θέλει τον Luca de Meo ως πρόεδρο της εταιρείας

Ο Ιταλός CEO της SEAT κέρδισε και την προτίμηση της γαλλικής κυβέρνησης.

Το διοικητικό συμβούλιο της Renault θέλει ο Luca de Meo να γίνει ο επόμενος CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας, σύμφωνα με τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης.

Το διοικητικό συμβούλιο επέλεξε τον de Meo ως τον πλέον προτιμώμενο υποψήφιο για τη θέση, στη συνεδρίασή του την Τρίτη.

Ο 52χρονος De Meo κέρδισε την υποστήριξη και της γαλλικής κυβέρνησης, του μεγαλύτερου μετόχου της Renault με ποσοστό 15%.

Ωστόσο, όπως αναφέρει η εφημερίδα «Les Echos», ένα μεγάλο εμπόδιο στη μεταγραφή  του de Meo θα μπορούσε να είναι μια ρήτρα μη ανταγωνισμού που έχει με τον όμιλο VW. Η ρήτρα αυτή μπαίνει σε όλα τα υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών και τους απαγορεύει να δουλέψουν σε ανταγωνιστική εταιρεία για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα από την αποχώρησή τους από τη θέση που κατέχουν.

Ο De Meo, προκρίθηκε για τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Renault λόγω της επιτυχίας του να καταστήσει τη SEAT κερδοφόρα. Μιλά γαλλικά και έχει ξεκινήσει την καριέρα του από τη Renault πριν δουλέψει για την Toyota, τη Fiat και το VW Group.

Ο έτερος υποψήφιος Clotilde Delbos, ο οικονομικός διευθυντής της αυτοκινητοβιομηχανίας, δεν θεωρήθηκε ικανός για  τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου επειδή είναι σχετικά νέος στη βιομηχανία και έχει μόνον οικονομικό υπόβαθρο.

Η Renault αναζητά έναν νέο διευθύνοντα σύμβουλο από τότε που το διοικητικό της συμβούλιο απέλυσε τον Thierry Bollore στα μέσα Οκτωβρίου, καθώς η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία και η Nissan, δεν ήθελαν να έχουν στις τάξεις  της Συμμαχίας στελέχη που συνδέονται στενά με την εποχή του Carlos Ghosn.

node/40235

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

Παραποίησε και χρησιμοποίησε χωρίς την άδεια της Ferrari, αυτοκίνητά της σε επίδειξη μόδας. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

O Ελβετός σχεδιαστής μόδας, Philipp Plein, καλείται με δικαστική απόφαση να πληρώσει αποζημίωση ύψους €300.000 στη Ferrari, αλλά και €25.000 για αμοιβή δικηγόρων, καθώς δικαστήριο του Μιλάνο έκρινε ότι παρατύπως χρησιμοποίησε αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας σε επίδειξη μόδας. 

Ο Philipp Plein πραγματοποίησε το 2017 μια επίδειξη μόδας στα... εφέ της οποίας συμπεριέλαβε αρκετά supercars και μοτοσικλέτες, στα οποία για να τα κάνει πιο εντυπωσιακά τοποθέτησε φώτα LED, αλλοιώνοντας ουσιαστικά την εικόνα των οχημάτων.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην αγωγή της Ferrari, ο σχεδιαστής μόδας χρησιμοποίησε τα αυτοκίνητα της εταιρείας χωρίς την άδειά της για διαφημιστικούς λόγους και για να προμοτάρει τις δημιουργίες του. 

Με βάση την απόφαση ο Plein υποχρεούται να αφαιρέσει από τον ιστότοπό του αλλά και από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο στα οποία μπορεί να εμφανίζεται αυτοκίνητο ή το σήμα της Ferrari του, απειλούμενος με πρόστιμο €10.000 για κάθε φωτογραφία ή βίντεο που θα εμφανίζεται μετά την έκδοση της απόφασης. 

Η απόφαση για τις φωτογραφίες και τα βίντεο είναι άμεσα εκτελεστή, παρόλο που ο Plein άσκησε έφεση η οποία θα εκδικαστεί την άνοιξη του 2021. 

node/40232

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η κοινή εταιρεία Stellantis που θα δημιουργηθεί θα είναι η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η Fiat Chrysler και η PSA αναμένεται να πάρουν την οριστική έγκριση της ΕΕ για τη συγχώνευσή τους ύψους €38 δις, μια κίνηση που θα δημιουργήσει την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. 

Το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επισημοποιήσει τη δημιουργία της Stellantis, ενός ομίλου που προβλέπεται να αποκομήσει τεράστια κέρδη από κοινά δίκτυα πωλήσεων σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ενώ τα σχέδια προβλέπουν και ευρεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Κϊνα και στη Γηραία Ήπειρο. 

Η συγχώνευση ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου έτους και θα ενώσει μάρκες όπως οι FΙΑΤ, Jeep, Dodge, Ram και Maserati με τις Peugeot, Opel και DS - ενώ στοχεύει σε ετήσιες περικοπές κόστους € 5 δις χωρίς να κλείσει εργοστάσια.

Για να μετριάσει τις αντιμονοπωλιακές ανησυχίες της ΕΕ, η PSA προσφέρθηκε να ενισχύσει την ιαπωνική αντίπαλη Toyota Motor Corp, με την οποία έχει μια κοινή επιχείρηση van, αυξάνοντας την παραγωγή και πωλώντας τα φορτηγά σε τιμή κόστους.

Η FCA και η PSA θα επιτρέψουν επίσης στους αντιπροσώπους τους σε ορισμένες πόλεις να επισκευάσουν ανταγωνιστικές μάρκες.

FCA και PSA δήλωσαν ότι ελπίζουν να ολοκληρώσουν τη συγχώνευση το πρώτο τρίμηνο του 2021. Μόλις τον περασμένο μήνα, η FCA και η PSA αναδιάρθρωσαν τους όρους της συμφωνίας τους για να εξοικονομήσουν χρήματα και αύξησαν τη στοχευμένη εξοικονόμηση κόστους λόγω της οικονομικής κρίσης λόγω του κορωνοϊού.

Οι εταιρείες δήλωσαν ότι περίπου το 40% της εξοικονόμησης θα προέλθει από έξοδα που σχετίζονται με προϊόντα, 40% από αγορές και 20% από άλλους τομείς, όπως μάρκετινγκ, πληροφορική και logistics.