Suzuki και Mitsubishi τερματίζουν τις πωλήσεις ντίζελ στην Ευρώπη;

Suzuki και Mitsubishi τερματίζουν τις πωλήσεις ντίζελ στην Ευρώπη;

Σύμφωνα με την ιαπωνική οικονομική εφημερίδα Nikkei Asian Review, η Suzuki και η Mitsubishi αποφασίζουν με τη σειρά τους να εγκαταλείψουν τη διάθεση ντίζελ στη Γηραιά Ήπειρο.

Ενώ η Suzuki αποφάσισε να σταματήσει να διαθέτει μοντέλα ντίζελ στην Ευρώπη πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους, η Mitsubishi σχεδιάζει, σύμφωνα με τη Nikkei, να αφαιρέσει τα ντίζελ από τους καταλόγους της στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές, ξεκινώντας από τη Βρετανία, τη Γερμανία και πιθανώς τη Γαλλία. Μόνο τα pick-up της ιαπωνικής φίρμας θα εξακολουθήσουν να διατίθενται ως τέτοια.

Για την Suzuki αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένου ότι ο κατασκευαστής είχε ήδη σταματήσει από το περασμένο καλοκαίρι την κατασκευή μοντέλων ντίζελ στο εργοστάσιό του Esztergom στην Ουγγαρία. Πρόσφατα, άλλοι Ιάπωνες κατασκευαστές, όπως η Toyota, η Nissan και η Subaru έλαβαν παρόμοιες αποφάσεις, κι έτσι έμεινε η Mazda να είναι η μοναδική γιαπωνέζικη εταιρεία που δεν έχει εγκαταλείψει ακόμα τους κινητήρες ντίζελ στην Ευρώπη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ευρώπη: Ποια μοντέλα διαγράφουν τα ντίζελ από την γκάμα τους;

Η ιαπωνική επιχειρηματική εφημερίδα θεωρεί ότι αυτές οι αποφάσεις έρχονται ως συνέπεια των όλο και αυστηρότερων προτύπων εκπομπών που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Αλλά δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το τσουνάμι που προκλήθηκε από το dieselgate δεν είναι άμοιρο ευθύνης γι’ αυτό το χείμαρρο εγκαταλείψεων. Όλο και περισσότεροι δήμοι μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων ανησυχούν για την ποιότητα του αέρα στο κέντρο τους και ανακοινώνουν τη μεσοπρόθεσμη απαγόρευση της πρόσβασής του σε αυτοκίνητα με κινητήρες ντίζελ, ξεκινώντας από τα παλαιότερα. Λογική και κατανοητή συνέπεια: Η πτώση των πωλήσεων αυτών των μοντέλων που επιταχύνεται παντού. 

Εδώ και πλέον των 100 ετών, ο Rudolf Diesel, ένας ιδιοφυής Γερμανός μηχανικός, σχεδίασε έναν επαναστατικό κινητήρα χωρίς μπουζί. Και σήμερα φτάσαμε στο σημείο να αναρωτιόμαστε αν η εφεύρεσή του προσβλέπει ακόμα σε ένα λαμπρό μέλλον. Πρόκειται για φαρισαϊσμό, βιομηχανική συνομωσία ή για την αλήθεια;

[Πηγή Nikkei Asian Review]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube