Subaru: Μόνο ηλεκτρικά μοντέλα από το 2035

Η ιαπωνική φίρμα προετοιμάζεται για την εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Η Subaru ανακοίνωσε το πλάνο για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της που περιλαμβάνει πωλήσεις μόνο ηλεκτρικών μοντέλων παγκοσμίως, μέχρι το πρώτο μισό της δεκαετίας του 2030, στα πλαίσια της προστασίας του περιβάλλοντος. Όπως αναφέρει το δελτίο τύπου, μέχρι το 2030, το μείγμα πωλήσεων της θα αποτελείται κατά 40% από ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα στην πορεία για πλήρη εξηλεκτρισμό.

Πάντως οι θαυμαστές της φίρμας δε χρειάζεται να ανησυχούν - τουλάχιστον προς το παρόν - καθώς στο δελτίο τύπου επιβεβαιώνεται η συνέχιση της εξέλιξης των κινητήρων boxer και του συστήματος τετρακίνησης που αποτελούν σημεία κλειδιά για τη Subaru.

 

Ο Tomomi Nakamura, πρόεδρος της Subaru, δήλωσε: «Ακόμα και σε αυτή την περίοδο μεγάλων αλλαγών, η ισχυρή δέσμευση και αφοσίωση της Subaru στην κατασκευή αυτοκινήτων την οποία έχουμε καλλιεργήσει σε όλη την ιστορία μας παραμένει αμετάβλητη. Με στόχο να διαφοροποιήσουμε τη Subaru από τις υπόλοιπες μάρκες, θα τονίσουμε όλα εκείνα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που κάνουν ένα Subaru να είναι Subaru, διατηρώντας τα μοναδικά στοιχεία τα οποία περιμένουν οι πελάτες μας.»

Ο Nakamura μίλησε επίσης για τη συμβολή της Subaru στην προστασία του περιβάλλοντος, στο δρόμο για μηδενικές εκπομπές ρύπων. Στόχος της εταιρείας είναι μέχρι το 2050 να έχει μειώσει κατά 90% τις εκπομπές CO2 των οχημάτων της σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2010. Επιπλέον, μέχρι το 2030 η ιαπωνική φίρμα θα μειώσει κατά 30% τις εκπομπές COαπό τα εργοστάσια και τα γραφεία της σε σχέση με το 2017.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η Subaru στενεύει τους δεσμούς της με την Toyota, με στόχο τη μείωση του κόστους εξέλιξης νέων μοντέλων και τεχνολογιών. Ένα παράδειγμα είναι δύο επερχόμενα μοντέλα - ένα υβριδικό και ένα αμιγώς ηλεκτρικό - που θα χρησιμοποιούν τεχνολογία Toyota και αναμένεται να παρουσιαστούν μέσα στα επόμενα χρόνια συμπληρώνοντας τις υφιστάμενες mild-hybrid προτάσεις της εταιρείας.

Ο Tetsuo Onuki, CTO (Chief Technology Officer) της Subaru, δήλωσε: «Παρόλο που χρησιμοποιούμε τεχνολογία της Toyota, θέλουμε να κατασκευάσουμε υβριδικά που είναι ξεκάθαρα Subaru. Δεν αφορά μόνο τη μείωση των εκπομπών CO2. Πρέπει να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο την ασφάλεια των οχημάτων και την απόδοση του συστήματος τετρακίνησης.»