Στην Κίνα όλοι μειώνουν τις τιμές τους εκτός από την BMW. Γιατί δεν το κάνει; 

Στην Κίνα όλοι μειώνουν τις τιμές τους εκτός από την BMW. Γιατί δεν το κάνει; 

H Tesla είναι αυτή που ξεκίνησε τον «πόλεμο» της μείωσης τιμών, αλλά η BMW δεν την ακολουθεί στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου.

Η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά της BMW και η εταιρεία είναι πεπεισμένη πως μπορεί να παραμείνει ισχυρή δίχως να μπει στη λογική μείωσης των τιμών, όπως κάνει η Tesla.

Ο CEO της BMW, Oliver Zipse, τόνισε πως η εταιρεία δεν κινδυνεύει να χάσει τη θέση της καθώς ο premium χαρακτήρας της, της επιτρέπει να βρίσκεται σε πλεονεκτικότερη θέση από τους υπόλοιπους κατασκευαστές. 

Οι μάρκες μαζικής παραγωγής έχουν δεχτεί ισχυρές πιέσεις από εγχώριες μάρκες στην κινεζική αγορά τους τελευταίους μήνες. Οι μειώσεις τιμών που ξεκίνησε η Tesla τον Ιανουάριο άσκησαν επίσης πίεση στις πωλήσεις και τα κέρδη τους.

Ο Zipse είπε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες υψηλής ποιότητας όπως η BMW, είναι καλύτερα «μονωμένες» από αυτή την πίεση

«Αρκετοί κατασκευαστές μειώνουν αυτήν τη στιγμή τις τιμές -σε ορισμένες περιπτώσεις δραστικά- για να κερδίσουν μερίδιο αγοράς, αλλά στο BMW Group, έχουμε μια ισχυρή θέση στην Κίνα», δήλωσε ο Zipse.

Η BMW ήταν η Νο.1 γερμανική premium μάρκα σε πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο. Οι πωλήσεις της στην Κίνα μειώθηκαν κατά 6,6% στα 195.100 οχήματα. Οι πωλήσεις της Mercedes-Benz αυξήθηκαν σε περίπου 190.000 από 186.000 το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Οι παραδόσεις της Audi στην Κίνα μειώθηκαν κατά 16% στις 137.315.

Ο Zipse είπε ότι η BMW πούλησε «σημαντικά περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα στην Κίνα» από τους παραδοσιακούς ανταγωνιστές της και «επίσης περισσότερα από πολλούς νέους κατασκευαστές». 

Η Κίνα αντιπροσώπευε το 33% των παγκόσμιων πωλήσεων της BMW με 791.985 μονάδες το 2022, μειωμένες κατά 6,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Στην Κίνα, η BMW κατασκευάζει το ηλεκτρικό i3, καθώς και το iX1 με το μεγάλο μεταξόνιο και το μεσαίο ηλεκτρικό SUV, iX3. Η εταιρεία στοχεύει να διαθέτει 11 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα στην Κίνα μέχρι το τέλος του έτους.

Οι κινεζικές μάρκες πιέζουν ολοένα και περισσότερο στην premium κατηγορία με τα ηλεκτρικά οχήματα να δίνουν μεγάλη έμφαση στην υψηλή τεχνολογία. Μάρκες όπως οι Nio, Xpeng, Aion, HiPhi και Li Auto έχουν δημιουργήσει μια νέα αγορά για τοπικά προϊόντα premium, με αυξανόμενη επιτυχία.

Οι ευρωπαϊκές premium μάρκες, ωστόσο, παραμένουν ισχυρές στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, οι οποίοι εξακολουθούν να είναι δημοφιλείς παρά την αυξανόμενη ώθηση προς τους ηλεκτρικούς.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube