Stellantis
node/43960

Stellantis: Μόνο ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη από το 2030

Παρουσιάζοντας το νέο στρατηγικό της πλάνο «Dare Forward 2030» η Stellantis ανακοίνωσε πως από το 2030, όλα τα μοντέλα της στην Ευρώπη θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της στρατηγικής «Dare Forward 2030» η Stellantis δεσμεύτηκε ότι όλες οι μάρκες της που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές από το 2030, θέτοντας παράλληλα στόχο για την επίτευξη ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα σε παγκόσμιο επίπεδο από το 2038.

Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, ο όμιλος σχεδιάζει να ξεπεράσει τις 5 εκατ. ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, διαθέτοντας στην γκάμα του πάνω από 75 ηλεκτρικά μοντέλα. Κάτι που σημαίνει ότι τα τελευταία θα αποτελούν την πλειοψηφία από τα 100 νέα μοντέλα της Stellantis που θα λανσαριστούν από το 2022 μέχρι το 2030. 

Ο κολοσσός θέλει μέχρι το 2030 το 100% των πωλήσεων του στην Ευρώπη και το 50% των πωλήσεων του στις Η.Π.Α. να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Η εταιρία πρόσθεσε πως στόχος της είναι μέχρι το 2030 να έχει μειώσει κατά το ήμισυ τις εκπομπές της σε άνθρακα, πριν φτάσει σε ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα το 2038.

Stellantis

Από τα 75 νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα παρουσιαστούν, πάνω από τα 25 θα προορίζονται για την αγορά των Η.Π.Α , ενώ 26 θα είναι επαγγελματικά οχήματα από όλες τις κατηγορίες.

Μαζί με την ανακοίνωση της στρατηγικής, η παρουσίαση περιλάμβανε και σκίτσα από το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Jeep το οποίο θα λανσαριστεί στις αρχές του 2023.

Η Stellantis στοχεύει να διπλασιάσει τα έσοδα της φτάνοντας τα €300 δισ. μέχρι το 2030, ενώ αναμένει τα έσοδα της από τα πολυτελή και premium αυτοκίνητα να τετραπλασιαστούν.

Stellantis

Στον τομέα των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης, η Stellantis θα εξοπλίσει μέσα στο έτος τα μοντέλα της με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2+, ενώ το 2024 θα τοποθετήσει στα μοντέλα της σε συνεργασία με τη BMW, αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3. Αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 και 5 θα ακολουθήσει αργότερα με τη βοήθεια της Waymo.

Τέλος, μέχρι το 2030, το ένα τρίτο των πωλήσεων της Stellantis, θα πραγματοποιείται διαδικτυακά χάρη σε μια νέα πλατφόρμα αγορών, από την οποία οι αγοραστές θα έχουν πρόσβαση σε όλη την γκάμα του ομίλου.

TAGS