Σμπαράλια η προσωπική Zonda F Roadster του Horacio Pagani

Σμπαράλια η προσωπική Zonda F Roadster του Horacio Pagani

Η Zonda F Roadster του Horacio Pagani είχε έξοδο από τον δρόμο, χωρίς να γνωρίζουμε ποιος βρισκόταν πίσω από το τιμόνι.

Μία από τις σπανιότερες Pagani Zonda υπέστη ατύχημα, με το γεγονός να αποκτά ιδιαίτερο συμβολισμό. Το σούπερκαρ ανήκει στον ίδιο τον Horacio Pagani και ενεπλάκη σε τροχαίο κατά τη διάρκεια της ετήσιας μάζωξης «Raduno» της μάρκας στην Ιταλία. Παραμένει ασαφές ποιος βρισκόταν πίσω από το τιμόνι εκείνη τη στιγμή.

Σε αντίθεση με πολλά άλλα παραδείγματα που έχουν πλέον αναβαθμιστεί σε μοντέλα της σειράς 760, η συγκεκριμένη F Roadster διατηρείται στην αρχική της μορφή, γεγονός που την καθιστά εξαιρετικά σπάνια.

Πρόκειται για το 4ο αυτοκίνητο από τα μόλις 25 που κατασκευάστηκαν συνολικά από την ιταλική εταιρεία

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Varryx (@varryx_)

Αρχικά είχε αγοραστεί από τον Benny Caiola, πρώτο πελάτη της Pagani και προσωπικό φίλο του Αργεντινού ιδρυτή. Τα αρχικά του μάλιστα κοσμούν και την Huayra BC. Όταν ο Caiola απεβίωσε το 2010, η Zonda F πέρασε στην προσωπική συλλογή του Horacio Pagani.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Horacio Pagani, ούτε ηλεκτρικά ούτε υβριδικά! Bενζίνη μόνο!

Λεπτομέρειες για το ατύχημα παραμένουν περιορισμένες και μόνο ελάχιστες φωτογραφίες έχουν διαρρεύσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η λευκή Roadster φαίνεται να έχει χτυπήσει σε πέτρινο τοίχο σε στενό επαρχιακό δρόμο, με το πίσω μέρος της να έχει υποστεί τις μεγαλύτερες ζημιές. 

Κοντά της εντοπίστηκε ένα μπλε βαν με κατεστραμμένο μπροστινό μέρος, γεγονός που υποδηλώνει πιθανή επαφή των δύο αυτοκινήτων πριν η Pagani καταλήξει στον τοίχο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Pagani Huayra Epitome, μία στον κόσμο και μάλιστα χειροκίνητη

Αυτόπτες μάρτυρες αναφέρουν ότι το προσωπικό της εταιρείας έσπευσε να καλύψει το αυτοκίνητο με μαύρο κάλυμμα. Ωστόσο, πρόλαβαν να τραβηχτούν φωτογραφίες που δείχνουν έναν από τους πίσω τροχούς εντελώς εκτός ευθυγράμμισης, ένδειξη σοβαρής ζημιάς στην ανάρτηση κάτω από το ανθρακονημάτινο αμάξωμα. 

Το καπό του κινητήρα εμφανίζεται επίσης ανασηκωμένο και φθαρμένο, ενώ είναι βέβαιη η ανάγκη αντικατάστασης του πίσω προφυλακτήρα και του κάρμπον διαχύτη.

Εντύπωση προκαλεί ότι ακόμη και το μπροστινό τμήμα φαίνεται να έχει ανασηκωθεί μετά την πρόσκρουση, κάτι που ενδέχεται να σημαίνει πως και αυτό υπέστη ζημιές.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube