Renault AutoJujuy, San Salvador de Jujuy, Argentina, Pablo Fabián Aramayo family
node/42575

Renault Clio του 2011 πουλήθηκε με 0 km!

Στην Αργεντινή, ένα Renault Clio ΙΙ που βγήκε από το εργοστάσιο το 2011 πουλήθηκε πρόσφατα χωρίς να έχει διανύσει ούτε ένα χιλιόμετρο. Ο πρώτος ιδιοκτήτης του πέθανε πριν του παραδοθεί το αυτοκίνητο.

Αυτό το Renault Clio ΙΙ ήταν παρκαρισμένο στο πίσω μέρος του γκαράζ της αντιπροσωπείας Renault AutoJujuy στο San Salvador de Jujuy στην Αργεντινή εδώ και δέκα χρόνια. Το μοντέλο, ταξινομημένο με πινακίδα «KSE 220» το 2011, δεν κατέστη δυνατόν να παραδοθεί ποτέ στον ιδιοκτήτη του. Κι αυτό, διότι πέθανε αιφνιδιαστικά λίγο πριν παραλάβει το αυτοκίνητό του. Έτσι το Clio ΙΙ δεν διήνυσε ούτε ένα χιλιόμετρο. Ύστερα από μια δεκαετία, η Renault AutoJujuy παρέδωσε τελικά το Clio στον νέο ιδιοκτήτη του.

Ερωτηθείς από τους Αργεντινούς συναδέλφους μας του Autoblog, ο διευθυντής πωλήσεων της αντιπροσωπείας Ariel Sánchez εξήγησε ότι το Clio ήταν στην αποθήκη και περίμενε να έρθει κάποιος και να το παραλάβει, κάτι που η οικογένεια του νεκρού δεν θέλησε ποτέ να κάνει. Το γαλλικό σουπερμίνι πουλήθηκε επομένως σε δικαστικό πλειστηριασμό με πλειοδότη τον ίδιο τον έμπορο.

Renault Clio II
To Clio II έκανε καριέρα στην Ευρώπη από το 1998 μέχρι το 2012 (μέχρι το '15 στη Σλοβενία -Clio Storia), περνώντας μέσα από τέσσερις Φάσεις. Εν τω μεταξύ να σημειώσουμε ότι είχε λανσαριστεί ήδη το Clio III από το 2005 -Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2006. 


Η αντιπροσωπεία πρότεινε να το αγοράσει κάποιος υπάλληλός της που θα ενδιαφερόταν έναντι 800.000 πέσος -περίπου 7.000 ευρώ. Κι επειδή οι ενδιαφερόμενοι ήταν κάμποσοι, τελικά το αυτοκίνητο κληρώθηκε. Ο Pablo Fabián Aramayo κέρδισε και παρέλαβε το «ολοκαίνουργιο» Clio ΙΙ πριν από λίγες μέρες. Διοργανώθηκε δε μια μικρή τελετή στον χώρο παράδοσης της αντιπροσωπείας, με φωτογραφίες και δώρα.

Renault Clio Mio
Το Clio II συνέχισε την εμπορική καριέρα του στην Αργεντινή από το 2012 έως το 2016/2017 ως Clio Mio με οπτική αναβάθμιση σε Clio IV και στην Κολομβία ως ταξί.


Φυσικά, ο Pablo δεν το παρέλαβε όπως ήταν. Υγρά, μαρκούτσια, παρεμβύσματα, ηλεκτρονικά εξαρτήματα, μπαταρία και ό,τι άλλο έπρεπε πέρασαν από έλεγχο για να γίνει το αυτοκίνητο «ετοιμοπόλεμο». Με την Renault AutoJujuy να προσφέρει στον νέο ιδιοκτήτη εγγύηση ενός έτους, παρόλο που η εργοστασιακή εγγύηση έχει λήξει εδώ και πολλά χρόνια!

[Πηγή autoblog.com.ar]