node/35972

PSA: Μείωση πωλήσεων 13% το πρώτο εξάμηνο του 2019

Αύξηση στην Ευρώπη αλλά πτώση σε Κίνα, Νότιο Αμερική και Μέση Ανατολή.

Μπορεί στην ευρωπαϊκή αγορά ο όμιλος PSA να σημειώνει αύξηση πωλήσεων, αλλά η πτώση σε Κίνα, Νότια Αμερική και Μέση Ανατολή ήταν μεγαλύτερη με αποτέλεσμα οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου να παρουσιάσουν μια υστέρηση της τάξης του 13% το πρώτο εξάμηνο του 2019 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018.
Συγκεκριμένα πουλήθηκαν 1,9 εκατ. αυτοκίνητα έναντι  2,18 εκατ. του προηγουμένου έτους.

Στην Ευρώπη, που είναι η μεγαλύτερη αγορά της, η PSA κέρδισε 0,3% γεγονός που αύξησε το μερίδιό της στο 17,4% σε μια αγορά που παρουσιάζει συνολική μείωση 2,5%.

Η αύξηση στην Ευρώπη προήλθε από την επιτυχία των νέων μοντέλων Citroën C5 Aircross και C3 Aircross, ανέφερε η PSA.

Την ίδια στιγμή, η επιχειρηματική δραστηριότητα της Opel-Vauxhall που αποκτήθηκε από τη General Motors το 2017 παρουσίασε ελαφρά άνοδο στην Ευρώπη, ενώ το μερίδιο της Peugeot ήταν σταθερό.

«Παρά τη μείωση των παγκόσμιων αγορών για αυτό το πρώτο εξάμηνο, οι εμπορικές μας ομάδες κατάφεραν να αυξήσουν τα μερίδιά τους σε αρκετές χώρες», δήλωσε ο Tavares. Ανάμεσα σε αυτές ήταν και η Eλλάδα όπου η Peugeot συνεχάρη την ελληνική αντιπροσωπία για τις κορυφαίες επιδόσεις της.

Αντίθετα, η PSA σημείωσε έντονη πτώση σε εκτός Ευρώπης αγορές, με τις παραδόσεις να μειώνονται κατά 61% στην Κίνα, όπου ο όμιλος έχει υποστεί παρατεταμένη πτώση πωλήσεων στις κοινοπραξίες του με τις τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες Dongfeng και Changan.

Οι πωλήσεις μειώθηκαν επίσης κατά 29%  στη Νότια Αμερική που επλήγη από την ύφεση της Αργεντινής και κατά 68% στην περιοχή της Μέσης Ανατολής-Αφρικής, μετά την αναγκαστική απόσυρση του ομίλου από το Ιράν υπό την απειλή των αμερικανικών κυρώσεων.

Παρόλα αυτά, οικονομικοί αναλυτές επιμένουν πως ο στόχος κερδοφορίας του ομίλου PSA κατά 4,5% για το 2019-21 είναι μάλλον συντηρητικός, καθώς πολλοί επενδυτές ποντάρουν σε σαφώς καλύτερες επιδόσεις.

node/39969

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Αύριο η επίσημη αποκάλυψη του πρώτου ηλεκτρικού SUV της VW. 

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Με την επίσημη αποκάλυψη του ηλεκτρικού SUV της VW, του ID.4 να είναι προγραμματισμένη για αύριο, η VW στις ΗΠΑ ξεκίνησε ήδη τις προωθητικές ενέργειες για να μεπι όσο πιο δυναμικά γίνεται στην αγορά. 
Έτσι ανακοίνωσε ότι όσοι αγοράσουν το ID.4 θα μπορούν να έχουν για τρία χρόνια δωρεάν φόρτιση στο δίκτυο ταχυφορτιστών της Electrify America.

Η ιδέα δεν γεννήθηκε από «λευκό χαρτί», καθώς κάτι αντίστοιχο είχε κάνει πριν από χρόνια και η Tesla. 
Το δίκτυο της Electrify America μετρά περίπου 2.000 ταχυφορτιστές, εγκατεστημένους σε 470 επιλεγμένα σημεία ανά τη χώρα, έτσι ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 
Στο πλαίσιο μάλιστα της επέκτασης του δικτύου, υπολογίζεται πως ως τον Δεκέμβριο του 2021 ο αριθμός των ταχυφορτιστών παρέχουν τη δυνατότητα φόρτισης έως και 350 kW), θα έχει ανέβει στους 3.000 και πλέον θα καλύπτονται 800 διαφορετικά σημεία.

Η ενέργεια αυτή της VW έρχεται και ως μέρος μιας συμφωνίας της εταιρείας με τις ΗΠΑ για να αντισταθμιστούν οι συνέπειες του dieselgate στην αμερικανική αγορά. Η  Electrify America έχει κάνει συμφωνίες και με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να φορτίζουν τα ηελκτρικά τους μοντέλα. 

node/39967

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Γιατί το λευκό και το μαύρο συγκεντρώνουν πάνω από το 50% των προτιμήσεων του κοινού.

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι λευκά, μαύρα ή γκρι, αλλά έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί συμβαίνει αυτό; Το CNBC εξέτασε ποια είναι τα χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές και με βάση τα δεδομένα της BASF, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι για το 2019 το λευκό ήταν καθαρά ο νικητής με 39%, ακολουθούμενο από το μαύρο (16%), το γκρι (13%) και το ασήμι (10%).

Γιατί λοιπόν οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν αυτά τα χρώματα; Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που παίζουν ρόλο, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι το λευκό, το μαύρο, το γκρι και το ασήμι «ταιριάζουν με τα πάντα», αλλά κυρίως ότι είναι διαθέσιμα σχεδόν σε κάθε όχημα και μοντέλο. 

Ένας άλλος παράγοντας είναι ότι τα τέσσερα αυτά χρώματα θεωρούνται «κλασικά» και ως εκ τούτου κρατούν υψηλές τιμές μεταπώλησης σε σχέση με κάποια άλλα που θεωρούνται πιο εκκεντρικά.

Ένας άλλος λόγος που αποκαλύπτει η έρευνα, είναι πως σε πολλές ανά τον κόσμο αγορές οι πελάτες τείνουν να αγοράζουν τα οχήματά τους από τις παρτίδες που οι αντιπροσωπείες έχουν ως ετοιμοπαράδοτα, ενώ αν επιλέξουν κάποιο ειδικό χρώμα ή συνδυασμό χρωμάτων θα πρέπει να περιμένουν καιρό. 

Ωστόσο σε κάποιες κατηγορίες οχημάτων ο παραπάνω κανόνας δεν φαίνεται να ισχύει. Για παράδειγμα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνεται να υπερισχύει το μπλε χρώμα. Η αιτία πρέπει να αναζητηθεί στο γεγονός ότι αυτό ήταν το χρώμα που επέλεξαν οι περισσότερες εταιρείες για να λανσάρουν τα EV και έτσι το μπλε έγραψε πιο έντονα στο υποσυνείδητο του καταναλωτή. 

Το άσπρο και το ασημί επίσης είναι χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές της μεσαίας κατηγορίας οχημάτων, σε αντίθεση με το μαύρο ή το γκρι σκούρο που το προτιμούν όσοι ανεβαίνουν κατηγορία, μια που ειδικά το πρώτο θεωρείται ότι δίνει ένα επιπλέον κύρος στο αυτοκίνητο και κατ' επέκταση στον ιδιοκτήτη του. Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος που Mercedes-Benz S-Class για παράδειγμα προσφέρει μια επιλογή μέσα από πολλαπλές αποχρώσεις του μαύρου.

Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το iSeeCars, που εξέτασε 9,4 εκατομμύρια οχήματα στις ΗΠΑ πέρυσι, από το 2014 μέχρι και το 2018, το λευκό προηγείται στις επιλογές με 23,9%, ακολουθούμενο από το μαύρο με 23,2%.

Στην τρίτη θέση συναντάμε το γκρι με 15,5%, ακολουθούμενο από ασήμι, κόκκινο και μπλε, με 14,5%, 10,3% και 9,0% αντίστοιχα. 

Τα περίεργα και χτυπητά χρώματα όπως το πορτοκαλί μπορεί να είναι δημοφιλές μεταξύ εκείνων που αγοράζουν σπορ μοντέλα ή σούπερκαρ, αλλά αντιπροσωπεύει μόνο 0,4%, ενώ ένα άλλο 0,3% σε χρυσό, με το κίτρινο να βρίσκεται μόλις στο 0,2%.