Porsche Boxster S του 2000 «ντύθηκε» Ferrari Dino 246 GT
Βλέπεις μια υπέροχη Ferrari Dino 246 GT κι από κάτω κρύβεται μια Porsche Boxster S του 2000.
Ποιος δεν θα ήθελε μια Ferrari Dino 246 GT στο γκαράζ του; Το πρόβλημα είναι ότι για να την αποκτήσεις πρέπει πρώτα να πουλήσεις ένα νεφρό και μετά να διαπραγματευτείς το άλλο. Κάπου εκεί, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, κάποιος σκέφτηκε μια πιο λογική διαδρομή. Αγόρασε μια Porsche Boxster S του 2000.
Πολύ πιο προσιτή από οποιαδήποτε Dino, και την «έντυσε» με αμάξωμα από fiberglass, χρησιμοποιώντας καναδικό κιτ που υπόσχεται πιστή αναπαράσταση της ιταλικής θεάς.
Το υβρίδιο ανέβηκε προς πώληση στο Bring a Trailer κι η δημοπρασία έκλεισε στα 48.200 δολάρια, περίπου 41.700 ευρώ.
Ψίχουλα για μια Dino, αρκετά τολμηρό ποσό για μια Boxster S του 2000, αλλά τέτοιες μετατροπές κινούνται σε ένα δικό τους σύμπαν
Το αυτοκίνητο φοράει Arctic Silver Metallic και έχει δεχθεί σειρά μηχανολογικών αναβαθμίσεων. Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Wavetrac, εξάτμιση Borla, ζάντες ESM 18 ιντσών με Michelin Pilot Sport 4S, coilover ανάρτηση της Godspeed και φρένα που βασίζονται στις 4πίστονες δαγκάνες της Porsche, με νέους δίσκους και τακάκια.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σε δημοπρασία η Ferrari Dino 246 GT Scaglietti του Keith Richards
Η εικόνα συμπληρώνεται από αλλαγές στο εσωτερικό: Πίνακας οργάνων από την 996, οθόνη της Pioneer για να μη θυσιάζονται τα σύγχρονα τεχνολογικά καλούδια στον βωμό της ρετρό προσέγγισης, χειροκίνητα πλέον παράθυρα και ταπετσαρία Boxster Red με λεπτομέρειες που παραπέμπουν σε εποχή Dino.
Υπάρχουν και μικρές πινελιές που κάνουν το σύνολο πιο ιδιαίτερο, όπως τα αλουμινένια πεντάλ και ο ανθρακονημάτινος λεβιές ταχυτήτων.
Και, σε μια ευχάριστη έκπληξη για αμερικανικό αυτοκίνητο της ηλικίας του, το κιβώτιο παραμένει χειροκίνητο. Έξι σχέσεων, όπως ταιριάζει σε ένα ρόουνστερ που απολαμβάνει την οδήγηση.
Η αγγελία ανέφερε 62.000 μίλια, περίπου 100.000 χιλιόμετρα, αν και ίσως αυτά να αντιστοιχούν στη στιγμή που έγινε η μετατροπή.
Ή να σχετίζονται με τα όργανα της 996, οπότε η ακριβής χιλιομετρική ένδειξη παραμένει θολή. Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία της κατασκευής αποτυπώνεται αναλυτικά, με πολλές φωτογραφίες που δείχνουν το πώς μια ταπεινή Boxster S μεταμορφώνεται σε κάτι που θυμίζει Dino 246 GT, χωρίς να κοπιάρει τυφλά την πρωτότυπη.



