Polestar 6: Η Polestar δίνει το πράσινο φως για την παραγωγή του O2

Polestar 6: Η Polestar δίνει το πράσινο φως για την παραγωγή του O2

H θυγατρική της Volvo αποφάσισε τελικά να βγάλει στην παραγωγή το ηλεκτρικό roadster που είχε παρουσιάσει παλαιότερα, το οποίο θα ονομάζεται επίσημα Polestar 6 και θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2026.

Αυτό αποτελεί μία αρκετά ενδιαφέρουσα είδηση, από την άποψη ότι η συντριπτική πλειοψηφία των κατασκευαστών επενδύουν κυρίως σε αμαξώματα SUV, σε ό,τι αφορά στην ανάπτυξη της ηλεκτρικής τους γκάμας. Ένα Roadster αποτελεί σίγουρα τρίτη προτεραιότητα. Παρόλα αυτά, η Polestar αποφάσισε να το τολμήσει, εκτιμώντας πιθανά πως το 2026 που θα ξεκινήσει η παραγωγή του θα είναι μία από τις ελάχιστες φίρμες που θα διαθέτουν κάτι ανάλογο.

Αναφορικά με το όνομα, το πρωτότυπο O2 θα μετασχηματιστεί στο μοντέλο παραγωγής Polestar 6, που αυτομάτως μας δίνει μία εικόνα για τη σειρά των μοντέλων της εταιρίας. Με βάση τα νούμερα, θα πάρει τη σειρά του μετά το Polestar 5, ένα ηλεκτρικό Grand Tourer. Το πιο εντυπωσιακό όμως είναι πως οι ενδιαφερόμενοι πελάτες σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται η Polestar από σήμερα κιόλας μπορούν να κάνουν online κράτηση, εάν θέλουν να είναι οι πρώτοι που θα το παραλάβουν.

«Με την αναπάντεχη ανταπόκριση των καταναλωτών και του τύπου, πήραμε την απόφαση να βάλουμε αυτό το εκπληκτικό roadster στην παραγωγή και είμαι πολύ ενθουσιασμένος που το κάνω πραγματικότητα», αναφέρει σχετικά ο Thomas Ingenlath, Διευθύνων Σύμβουλος της Polestar. «Το Polestar 6 είναι ένας τέλειος συνδυασμός ισχυρής ηλεκτρικής απόδοσης και της συγκίνησης που προσφέρει ο καθαρός αέρας με την οροφή κατεβασμένη».

Polestar 6

Το Polestar 6 αναμένεται να χρησιμοποιεί σκληρή, ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή, ενώ θα βασίζεται στο αλουμινένιο πλαίσιο της φίρμας. Η εξέλιξή του θα γίνει in-house και θα χρησιμοποιεί την ίδια ηλεκτρική αρχιτεκτονική των 800V με το Polestar 5. Αυτό συνεπάγεται γρήγορους χρόνους φόρτισης και μειωμένες απώλειες κατά τη μεταφορά ενέργειας.

Αναφορικά με τη γκάμα των κινητήρων του, γνωρίζουμε ήδη πως θα βγαίνει σε περισσότερες από μία εκδόσεις, με την κορυφαία εξ αυτών να χρησιμοποιεί δύο ισχυρά ηλεκτρικά μοτέρ, συνολικής ισχύος 884 PS και ροπής  900 Nm! Σε αυτήν η διαδικασία του 0-100 km/h θα ολοκληρώνεται εντός 3,2“ ενώ η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube