Ποια εταιρεία κύρους θα αγοράσει τον V8 biturbo της BMW;

Ποια εταιρεία κύρους θα αγοράσει τον V8 biturbo της BMW;

Είδος υπό εξαφάνιση οι V8, απαιτούνται συνέργειες από τους κατασκευαστές για την διάσωσή του.

Μετά από χρόνια χρήσης κινητήρων παλαιότερης τεχνολογίας, που έχουν τις ρίζες τους στην εποχή της ιδιοκτησίας της από την Ford, η Jaguar ανανεώνει την γκάμα της.

Ο 4κύλινδρος σε σειρά θα προκύψει από τη νέα οικογένεια κινητήρων που εξελίσει ο όμιλος, με το όνομα Ingenium. Το ίδιο και ένας υπερτροφοδοτούμενος V6. Δεν προβλέπεται όμως και ένας V8 σε αυτή την πλατφόρμα, άρα το θέμα που γεννάται είναι πως θα αντικατασταθεί ο μηχανικά υπερτροφοδοτούμενος V8 της μάρκας που κινεί την κορυφαία F-Type;

Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες, η Jaguar θα αγοράσει έναν μελλοντικο V8 της BMW. Οι Βαυαροί για την ώρα έχουν τον N63 V8 biturbo, με χωρητικότητα 4,4 λίτρων και μέγιστη ιπποδύναμη στις ως τώρα εφαρμογές τους 600 ίππους. Προβλέπεται όμως να αντικατασταθεί από έναν 4λιτρο, τον οποίο η BMW εκτός από την ιδία χρήση θα διαθέσει και στην Jaguar. Με το αζημίωτο βέβαια.

Δείτε ακόμη Οδηγούμε τη Mercedes-AMG GT S… με το πλάι [video]

Ο σημερινός μηχανικά υπερτροφοδοτούμενος της Jaguar είναι απολαυστικός σε ήχο και χαρακτήρα, όπως διαπιστώσαμε οδηγώντας την κορυφαία F-Type R περίπου πριν ένα χρόνο κόντρα στην AMG GT S και στην Porsche 911 Turbo S. Όμως υπολείπεται σε απόλυτες τιμές ενώ και σε αίσθηση δεν επιβεβαιώνει την ονομαστική του ιπποδύναμη. Ταυτόχρονα, είναι και ο πιο λαίμαργος.

Οι V8 αντιμετωπίζονται ολοένα και περισσότερο σαν... δεινόσαυροι. Είναι μια σκιά στο οικολογικό προφίλ που θέλουν να χτίζουν όλοι οι κατασκευαστές. Απαιτούνται συνέργειες για την διάσωση του είδους. Η προμήθεια κινητήρων στην Jaguar, για παράδειγμα, θα καλύψει ένα σημαντικό μέρος του κόστους. Έτσι για την διοίηκηση της BMW θα είναι ευκολότερο να εγκρίνει την εξέλιξη και κατασκευή ενός ακόμη V8.

Πηγή R&T

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube