node/35720

Ποια αυτοκίνητα αγοράζουν οι Έλληνες

Ένα στα τρία αυτοκίνητα που πουλήθηκαν ανήκει στην κατηγορία των SUV και Crossover – Οι «πρωταθλητές» ανά κατηγορία.

Το φαινόμενο δεν είναι νέο: Τα SUV και Crossover είναι η ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία τα τελευταία χρόνια παγκοσμίως. Την ώρα που τα «κλασσικά» σεντάν πεθαίνουν, τα «υπερυψωμένα» αμαξώματα κερδίζουν τις καρδιές των καταναλωτών. Αυτός είναι και ο λόγος που όλες πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν από ένα τέτοιο αυτοκίνητο σε κάθε σχεδόν κατηγορία. Από τα μικρότερα έως και τα μεγαλύτερα.  

Η τάση αυτή, δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστη την ελληνική αγορά. Με δεδομένο μάλιστα ότι έχουμε πολλαπλές νέες αφίξεις σε όλες τις κατηγορίες και οι τιμές είναι προσιτές στα «μικρά» SUV, σε συνδυασμό με τους νέους μικρούς σε χωρητικότητα και οικονομικούς σε κατανάλωση κινητήρες, δεν είναι παράξενο ότι σε σύνολο 52.425 καινούργιων αυτοκινήτων που πουλήθηκαν στο πεντάμηνο, τα 16.548 ανήκουν στην κατηγορία των SUV και Crossover.

Με βάση τα στοιχεία των ταξινομήσεων όπως αυτά δημοσιοποιούνται από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων (ΣΕΑΑ), πρωταθλητής στις προτιμήσεις των Ελλήνων (στα SUV/Crossover) είναι σταθερά το Nissan Qashqai (1.540 αυτοκίνητα). Το ιαπωνικό μοντέλο παραμένει στην κορυφή τα τελευταία χρόνια, ενώ στην τελευταία του έκδοση προσφέρει και πολλαπλές επιλογές σε ό,τι αφορά στον κινητήρα αλλά και στην μετάδοση.

Στη δεύτερη θέση έχει αναρριχηθεί το το Toyota C-HR (929 αυτοκίνητα), το οποίο σημειωτέον πουλά περισσότερα στην υβριδική του έκδοση (η Toyota είναι πρωτοπόρος στη συγκεκριμένη τεχνολογία) και ακολουθεί στην τρίτη θέση του άτυπου βάθρου το Peugeot 3008 (746 αυτοκίνητα).

Το τελευταίο έχει αναβαθμίσει συνολικά την εικόνα της μάρκας προσφέροντας premium χαρακτηριστικά και μοντέρνο σχεδιασμό και πολλές επιλογές κινητήρων, μετάδοσης και εξοπλισμού.

Στις επόμενες θέσεις (ανεξαρτήτως κατηγορίας μεγέθους) συναντάμε τα VW T-Roc (701), Suzuki Ιgnis (644), Peugeot 2008 (641), Suzuki Vitara (604), Dacia Duster (595), Hyundai Kona (581) και τη δεκάδα συμπληρώνει η BMW X1 (566).

Αξίζει να σημειώσουμε ότι στα πολυτελή SUV ξεχωρίζουν με σημαντικές πωλήσεις το Volvo XC90 (55 αυτοκίνητα) και το Range Rover (52 αυτοκίνητα).

panda

Φεύγοντας από την κατηγορία SUV και Crossover και μιλώντας γενικότερα για τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών ανά κατηγορία συναντάμε στην πρώτη θέση του A-Segment  το FIAT Panda (2.247 αυτοκίνητα), ακολουθούμενο από το Hyundai i10 (1.117) και Toyota Aygo (931).

yari

Στο Β-Segment πρωταθλητής είναι το Toyota Yaris (3.136) και ακολουθούν τα Opel Corsa (2.264) και VW Polo (1.829).

Στο C-Segment το βάθρο έχει στην πρώτη θέση το Nissan Qashqai (1.540) και ακολουθούν τα Toyota C-HR (929) και FIAT Tipo (915), ενώ στο D-Segment έχουμε στις τρεις πρώτες θέσεις τα Skoda Ocravia (282), Skoda Kodiaq (246) και Volvo XC60 (141).

volvo

Στο Ε-Segment στην πρώτη θέση συναντάμε το Volvo XC90 (55) και ακολουθούν η Mercedes E-Series (50) και η BMW X5-Series (44).

Tέλος στο F-G-Segment η τριάδα απαρτίζεται από τα Range Rover (52), Audi Q8 (2) και Porsche Panamera (6).

Στην κατηγορία των MPV την πρώτη θέση καταλαμβάνει το FIAT 500L (88) και ακολουθούν τα VW Touran (27) και Citroen C4 Space Tourer (23), ενώ στην κατηγορία των Sport αυτοκινήτων προηγείται το MINI Cabrio (51), με το Ford Mustang (9) και Porsche Boxster (7) να συμπληρώνουν την τριάδα.

Τέλος αξίζει να σημειώσουμε και τις επιδόσεις στην κατηγορία των υβριδικών επαναφορτιζόμενων και ηλεκτρικών, όπου στην πρώτη θέση βρίσκουμε το Volvo PHEV που έχει πουλήσει στο πεντάμηνο 34 αυτοκίνητα και ακολουθούν τα Range Rover PHEV (33), BMW i3 BEV (23) και Nissan  Leaf BEV που έχει πουλήσει 15 αυτοκίνητα.  

Κλείνοντας αξίζει να αναφέρουμε τις πέντε πρώτες σε πωλήσεις εταιρείας στο πεντάμηνο του 2019 οι οποίες είναι η Toyota με 5.576 αυτοκίνητα, η Peugeot με 5.114, η VW με 4.320, η FIAT με 4.175 και η Opel με 3.886 αυτοκίνητα. Στο σύνολο της η αγορά το πεντάμηνο κατέγραψε 52.424 πωλήσεις, αυξημένες κατά 5,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018 που ο δείκτης είχε σταματήσει στα 49.741 αυτοκίνητα.

node/39181

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Πώς μπορεί ένα μεταχειρισμένο Honda Civic Si εικοσαετίας να κοστίζει περισσότερο από το αντίστοιχο καινούριο;

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Οι δημοπρασίες του Bring a Trailer αρκετές φορές μας κάνουν εντύπωση με τα αψυχολόγητα αποτελέσματά τους, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Μια τέτοια αγγελία αφορά το εικονιζόμενο Honda Civic Si (EM1) του 2000, το οποίο άλλαξε χέρια έναντι $50.000 (€44.281)! Η εξωφρενική αυτή τιμή παραπέμπει περισσότερο σε ένα καινούριο Civic Type R και λιγότερο σε ένα όχημα εικοσαετίας το οποίο μάλιστα δεν ήταν περιορισμένης παραγωγής.

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο το 2000 έναντι $17.985 από την αντιπροσωπεία Pompano Honda στη Florida, και άλλαξε χέρια το 2004 όταν το αγόρασε ο δεύτερος ιδιοκτήτης του από την Washington. Μέσα σε 20 χρόνια, οι δύο ιδιοκτήτες έχουν καλύψει λίγο πάνω από 9.000 km όπως αποκαλύπτει το οδόμετρο. 

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο αθάνατος τετρακύλινδρος κινητήρας VTEC 1,6 λίτρων με απόδοση 160 PS, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων στέλνοντας τη δύναμη στον εμπρός άξονα. Όπως αναφέρει το ιστορικό του μοντέλου, δεν ενεπλάκη ποτέ σε ατύχημα ενώ το πιο πρόσφατο σέρβις έγινε το 2017.

 Honda Civic Si

Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε απόχρωση Electron Blue και όπως βλέπετε από τις φωτογραφίες βρίσκεται σε κατάσταση βιτρίνας. Η δίπορτη έκδοση Si διαθέτει ζάντες αλουμινίου 15" (ελαστικά Michelin XGT V4), τέσσερα δισκόφρενα, σπορ ανάρτηση, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης, ηλιοροφή και αεροδυναμικές προεκτάσεις του εμπρός προφυλακτήρα και των μαρσπιέ. Στο εσωτερικό βρίσκουμε γκρι υφασμάτινες επενδύσεις με μοτίβα της εποχής, air condition, cruise control και ένα aftermarket ηχοσύστημα της Pioneer με έξι ηχεία.

Αν ακόμα απορείτε για την τιμή, ο λόγος είναι η εργοστασιακή κατάσταση του μοντέλου σε συνδυασμό με τα ελάχιστα χιλιόμετρα στο οδόμετρο - δύο στοιχεία που το καθιστούν πραγματικά σπάνιο στην εποχή μας. Ο αγοραστής προφανώς το βλέπει σαν επένδυση, και ποντάρει στο ότι η τιμή του θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο με την πάροδο των χρόνων. Μένει να δούμε αν οι εκτιμήσεις του βγουν αληθινές.

[Πηγή: Bring a Trailer]

node/39180

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Δυο γερμανικά σπορ σεντάν με επιδόσεις που παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα!

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Λίγο πριν παρουσιαστούν οι κορυφαίες εκδόσεις των ανανεωμένων premium E-Segment μοντέλων της Mercedes-Benz και της BMW, το κανάλι Full Throttle World οργάνωσε ένα Drag Race μεταξύ των απερχόμενων Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ και BMW M5 Competition.

Η BMW M5 Competition φορά twin-turbo V8 4,4 λίτρων με απόδοση 625 PS και 750 Nm ενώ ζυγίζει 1.865 kg. Αντίστοιχα, η Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ φορά twin-turbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 620 PS και 850 Nm, και ζυγίζει 1.880 kg. Και τα δύο μοντέλα έχουν τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στα χαρτιά, η M5 επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,3" έναντι 3,4" της E 63. 

Όπως αποδεικνύει το βίντεο, οι μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες είναι ακόμα καλύτερες, με την BMW να ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 2,95" και η Mercedes-AMG να χρειάζεται 3,25". Τα δύο γερμανικά σπορ σεντάν εντυπωσιάζουν με τους χρόνους στο 1/4 του μιλίου, οι οποίοι παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα: 10,76" για την BMW και 11,2" για την Mercedes-AMG (!)

Περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τις αντίστοιχες εκδόσεις επιδόσεων των ανανεωμένων Mercedes-Benz E-Class και BMW 5 Series που πιθανότατα θα παρουσιαστούν μέσα στο 2020.

[Πηγή: Full Throttle World μέσω Motor1]