Last Peugeot 308 GTi
node/40848

Peugeot 308 GTi: Το τελευταίο κομμάτι παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη του!

Το τελευταίο 308 GTi που βγήκε από το εργοστάσιο του Sochaux τον Δεκέμβριο, μόλις παραδόθηκε από μια αντιπροσωπεία της Peugeot στην περιοχή του Bordeaux.

Το κεφάλαιο «GTi» έκλεισε οριστικά για την Peugeot. Μια επική ιστορία που ξεκίνησε το 1984 με το 205, ολοκληρώθηκε με το τελευταίο κομμάτι του πιο μακρινού επιγόνου του, του 308 GTi. 

Ενός κομματιού που αποτελεί συλλεκτικό αντικείμενο με κάθε τρόπο. Εκτός του ότι είναι το τελευταίο 308 GTi είναι και ένα από τα λίγα της γκάμας που διαθέτουν 100% ψηφιακά όργανα, καθώς κατασκευάστηκαν με αυτό τον εξοπλισμό μόνο για λίγους μήνες.

Last Peugeot 308 GTi, December 2020
To τελευταίο 308 GTi βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Sochaux στις 2 Δεκεμβρίου του 2020. 


Το τελευταίο κομμάτι λοιπόν, παραδόθηκε από μια αντιπροσωπεία του ομίλου Corbi, 60 km βόρεια του Bordeaux, στη Montendre, στην περιφέρεια Charente-Maritime. Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου μάλιστα, παρέδωσε ο ίδιος τα κλειδιά στον ιδιοκτήτη, μαζί με ένα έγγραφο που πιστοποιεί ότι είναι το απολύτως τελευταίο κομμάτι του 308 GTi.

Για να κάνει ακόμη πιο συμβολική αυτή την παράδοση, η αντιπροσωπεία έδωσε τη δυνατότητα στο ευτυχή ιδιοκτήτη να οδηγήσει ένα 205 Rallye, ένα από τα πολλά σπορ κομμάτια της συλλογής της που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 106 XSi, 106 Le Mans, 206 GT…

Last Peugeot 308 GTi, December 2020
O ευτυχής κάτοχος François-Xavier ποζάρει εμπρός στο συλλεκτικό 308...


Με την παράδοση του τελευταίου 308 GTi, η Peugeot γυρίζει σελίδα και θα αξιοποιήσει τρία νέα γράμματα: PSE. Το Peugeot Sport Engineered είναι τα νέα σπορ διακριτικά του Sochaux, εξειδικευμένα στην εξηλεκτρισμένη σπορ κινητικότητα και εγκαινιάζονται από το 508. Πρόκειται σαφώς για μια άλλη κατηγορία μεγέθους και τιμής, με τις πρώτες παραδόσεις της μεγάλης επαναφορτιζόμενης υβριδικής μπερλίνας (και στέισον) να ξεκινούν τον προσεχή Απρίλιο. 

Last Peugeot 308 GTi, December 2020
...που πιστοποιείται από έγγραφο που του παραδόθηκε μαζί με το αυτοκίνητο.


Αλλά η γκάμα PSE θα αποκλιμακώσει το κόστος της συν τω χρόνω, μέσα στο 2021, με ένα σπορ e-208. Όσο γι’ αυτούς που ορέγονται ένα 3008 PSE, θα χρειαστεί να περιμένουν αρκετά, καθώς ένα τέτοιο μοντέλο δεν βρίσκεται στις προτεραιότητες του Groupe PSA. Πόσω μάλλον αν αυτές χρειάζονται βαθιά αναθεώρηση στο πλαίσιο του νέου ομίλου Stellantis που προέκυψε από τη συγχώνευση με τη Fiat Chrysler Automobiles.

[Πηγή L'Argus]

Και «λόγω της ημέρας» ας ξαναθυμηθούμε τι ήταν αυτό το Peugeot 308 GTi, στην τελευταία δοκιμή που του κάναμε το μακρινό 2016 και στο video από το Fight Club του 2018...

Peugeot 308 GTi