node/42393

Opel: Θα μετατραπεί σε πλήρως ηλεκτρική μάρκα έως το 2028

Η Opel θα μετατραπεί σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό brand έως το 2028 και θα εισβάλλει με τα νέα της μοντέλα και στην αγορά της Κίνας.

Ο ισχυρός άνδρας της Opel, Michael Lohscheller, στα πλαίσια της «EV Day» του ομίλου Stellantis επιβεβαίωσε ότι το νέο Manta θα επιστρέψει στις αγορές στα μέσα της δεκαετίας ως ηλεκτρικό όχημα, ενώ αποκάλυψε ότι η γερμανική φίρμα θα μετατραπεί σε μια «πράσινη» φίρμα έως το 2028, εισβάλλοντας συγχρόνως και στην αγορά της Κίνας. 

Παρότι ο Lohscheller δεν αποκάλυψε περισσότερα στοιχεία αναφορικά με τη σύγχρονη αναβίωση του Manta οι πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας κάνουν λόγο πως το πισωκίνητο όχημα του 1970 θα επιστρέψει τελικά στις αγορές ως ένα σπορ κουπέ SUV τελικά, με πιο πιθανή ημερομηνία λανσαρίσματος, το 2027. 

manta

Το ηλεκτρικό σπορ κουπέ SUV, στα πλαίσια της νέας φιλοσοφίας της φίρμας «Green is the new cool» θα χρησιμοποιήσει μία από τις τέσσερις ηλεκτρικές πλατφόρμες του ομίλου Stellantis, με την τελική απόφαση για το ποια πλατφόρμα θα χρησιμοποιήσει να μην έχει ληφθεί ακόμα καθώς οι υπεύθυνοι της Opel εξετάζουν την κατηγορία στην οποία θα τοποθετήσουν το νέο τους προϊόν. 

Κρίνοντας πάντως από το πλάνο της Opel, θεωρούμε βέβαιο πως το μελλοντικό Manta θα πατήσει κατά πάσα πιθανότητα πάνω στην STLA πλατφόρμα του ομίλου που σημαίνει ότι θα κυκλοφορήσει είτε ως μεσαίο είτε ως μεγάλο SUV. 

Ανεξαρτήτως της κλάσης που θα τοποθετηθεί το μοντέλο, θα διαθέτει σίγουρα σε κάποια του έκδοση σύστημα τετρακίνησης (οι συγκεκριμένες πλατφόρμες μπορούν να υποστηρίξουν δικίνητες, πισωκίνητες αλλά και τετρακίνητες εκδόσεις) και κινητήρες οι οποίοι θα αποδίδουν από 145 PS (104 kWh) έως άνω των 200 PS, με την αυτονομία να ξεπερνά τα 700 km από τις βασικές κιόλας εκδόσεις.

opel

Η Opel υποσχέθηκε επίσης ότι όλα τα οχήματά της θα είναι είτε αμιγώς ηλεκτρικά είτε υβριδικά το 2024, ενώ η γκάμα θα μετατραπεί σε αμιγώς ηλεκτρική έως το 2028. Σε ότι αφορά τα επαγγελματικά της φίρμας το νέας γενιάς Vivaro θα χρησιμοποιεί ως καύσιμη ύλη και το υδρογόνο, με όλα τα μελλοντικά vans της εταιρείας να μπαίνουν σιγά σιγά και αυτά στην πρίζα. Η γερμανική φίρμα θα επενδύσει όμως και στο αγωνιστικό σκέλος με το Corsa-e να λαμβάνει μέρος στο E-Rally Cup, ενώ έπεται συνέχεια σε ποικίλα ακόμα πρωταθλήματα. 

Τέλος, ο Michael Lohscheller, επιβεβαίωσε ότι η Opel θα επανεξετάσει την είσοδο της στην κινεζική αγορά μόλις ετοιμάσει μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων, τονίζοντας τη σημασία που θα έχει για την εταιρεία η επιτυχία στην εν λόγω αγορά η οποία για τον Lohscheller τα προσεχή χρόνια θα είναι με διαφορά της δεύτερης, η μεγαλύτερη στον κόσμο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.