Οι ρύποι «σκοτώνουν» τα Peugeot 308 GT και 308 GTi

Πρόσφατες αναφορές του γαλλικού Τύπου θέλουν τα Peugeot 308 GT και 308 GTi να εξοβελίζονται από τον κατάλογο της εταιρείας και μάλιστα πολύ σύντομα.

Μέχρι το 2021, οι κατασκευαστές οφείλουν να μειώσουν τις εκπομπές CO2 του στόλου τους σε μέσο όρο 95 g/km από τα 130 που βρίσκονται εν συνόλω σήμερα. Και απ’ ό,τι φαίνεται, η Peugeot αποφάσισε να προχωρήσει ταχύτερα στην αποψίλωση της γκάμας της από τα πιο hot μοντέλα. Σύμφωνα λοιπόν με δημοσίευμα του γαλλικού περιοδικού L’Argus, το 308 GT και το 308 GTi θα κοπούν από την γκάμα του Γάλλου κατασκευαστή.

Το Sochaux θα προχωρήσει σε αυτή την κίνηση αργότερα εφέτος. Να θυμίσουμε ότι το 308 GT φοράει 1.600άρι μοτέρ τούρμπο που αποδίδει 225 ίππους (από το 2018) και εκπέμπει επίσης 136 γραμμάρια CO2. Εν τω μεταξύ, το 308 GTi έχει δει ήδη την ισχύ του να μειώνεται στους 263 PS λόγω WLTP και για να κατέβει τελικά στα 148 g/km σε CO2.

1,6 THP

Σύμφωνα με το L’Argus, η Peugeot θα «σκοτώσει» το GT δύο μήνες, αν και το 308 GT που φοράει το δίλιτρο μοτέρ ντίζελ θα παραμείνει στον κατάλογο. Όσο για το GTi, αυτό θα πάρει την άγουσα για το χρονοντούλαπο μέχρι το τέλος του 2019.

Παλαιότερες αναφορές σημείωναν ότι η Peugeot εργαζόταν ήδη σε μια, τρόπον τινά, ανάταξη αυτής της κατάστασης με την επόμενη γενιά του 308 GTi να γίνεται επαναφορτιζόμενη υβριδική με περίπου 300 άλογα. Από την άλλη, ο επικεφαλής της Peugeot, Jean-Philippe Imparato, είπε ξεκάθαρα σε συνέντευξή του στην Automotive News Europe ότι, «σπορ μοντέλα όπως το 308 GTI θα εξαφανιστούν», καθώς δεν συμφωνούν με την πολιτική της ηλεκτροκίνησης που θα γίνει κυρίαρχη τα επόμενα χρόνια.

Peugeot 308 GT