Οι περισσότεροι αγοραστές της Alfa Romeo 33 Stradale επέλεξαν τον V6 και όχι την ηλεκτρική της έκδοση

Οι περισσότεροι αγοραστές της Alfa Romeo 33 Stradale επέλεξαν τον V6 και όχι την ηλεκτρική της έκδοση

Υπάρχει βέβαια χρόνος να αλλάξει αυτό το δεδομένο, καθώς η παραγωγή της Alfa Romeo 33 Stradale δεν θα ξεκινήσει πριν από τις 24 Ιουνίου του 2024.

Όπως φαίνεται, το νέο σούπερκαρ της Alfa Romeo είναι ένα αυτοκίνητο 2 σε 1, μεταφορικά και κυριολεκτικά. Κι αυτό γιατί οι ελάχιστοι που μπόρεσαν να το αποκτήσουν είχαν την να το κάνουν δικό  τους είτε με τον twin-turbo V6 κινητήρα, είτε ως αμιγώς ηλεκτρικό.

Αυτό είναι το κυριολεκτικό μέρος, που αντιπροσωπεύει δύο πολύ διαφορετικές προσεγγίσεις στην κίνηση και απόδοση του ιταλικού σούπερκαρ. Αλλά σημαίνει επίσης ότι η 33 Stradale σηματοδοτεί ταυτόχρονα το τέλος μιας εποχής και την αρχή μιας νέας για την Alfa Romeo.

Alfa Romeo

Χάρη σε πρόσφατες δηλώσεις του Larry Dominique, αντιπρόεδρο της Alfa Romeo και επικεφαλής των επιχειρήσεων στην Νότια Αμερική, μάθαμε έξτρα πληροφορίες για τη διπλή «φύση» του αυτοκινήτου. Αρχικά επιβεβαίωσε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αποδίδει έναν φόρο τιμής στην κλασσική 33 Stradale από τα τέλη του 1960 και ότι η παραγωγή του που θα περιοριστεί σε μόλις 33 οχήματα έχει ήδη εξαντληθεί. Τόνισε παράλληλα ότι η αρχική ιδέα ήταν να δημιουργηθεί ένα αυτοκίνητο που θα τιμά το παρελθόν και ταυτόχρονα θα ανοίγει το δρόμο για το μέλλον της εταιρείας.

«Αυτός ήταν ο λόγος που θέλαμε να δώσουμε και τις δυο επιλογές κίνησης στην 33» εξήγησε ο Dominique. 

«Είναι μια ευκαιρία να αναδείξουμε το γεγονός ότι εμείς, ως Alfa Romeo, μπορούμε να κατασκευάσουμε μια πραγματική Alfa ανεξάρτητα από το σύστημα κίνησης που θα χρησιμοποιεί. Θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε το DNA και την εμπειρία μιας Alfa Romeo είτε καταναλώνει βενζίνη, είτε ρεύμα. Τι σημαίνει αυτό για εμάς; Ότι είναι ιταλική, είναι σπορ, είναι Rosso! Οπότε όσο το αυτοκίνητο αποδεικνύει ότι πρώτα απ’ όλα είναι μια Alfa Romeo, το σύστημα κίνησης έρχεται σε δεύτερη μοίρα», κατέληξε ο Dominique. 

«Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους θέλαμε να προσφέρουμε και τα δύο συστήματα κίνησης στο έργο 33», εξήγησε ο Dominique. «Είναι μια ευκαιρία να αναδείξουμε το γεγονός ότι εμείς, ως Alfa Romeo, μπορούμε να κατασκευάσουμε μια Alfa Romeo πρώτα και κύρια ανεξάρτητα από το σύστημα κίνησης. Θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε το DNA της Alfa, την εμπειρία της Alfa, ανεξάρτητα από τον ορισμό του συστήματος κίνησης. Τι σημαίνει αυτό; Για εμάς, είναι ιταλική, είναι σπορ, είναι Rosso. Έτσι, εφόσον το όχημα αποδίδει ότι είναι πρώτα μια Alfa Romeo, το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι κατά κάποιο τρόπο δευτερεύον».

Alfa Romeo

Όσον αφορά τους 33 αγοραστές, ο Dominique πρόσθεσε πως στην πλειονότητά τους επέλεξαν τον V6 κινητήρα έναντι των ηλεκτροκινητήρων. Δεν έδωσε περαιτέρω λεπτομέρειες ή νούμερα αλλά τόνισε ότι έχουν «λίγα EV» στα σκαριά. Αποκάλυψε επίσης ότι η έναρξη της παραγωγής είναι προγραμματισμένη στις 24 Ιουνίου του 2024, που συμπίπτει με την 114η επέτειο της Alfa Romeo.

Ως εκ τούτου, υπάρχει ακόμα χρόνος για όποιον πελάτη θέλει να αλλάξει την παραγγελία του γιατί δεν έχει αποφασίσει αν θέλει να αποκτήσει την πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo ή την τελευταία θερμική. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube