Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων εστιάζουν στις υπηρεσίες συνδρομής

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων εστιάζουν στις υπηρεσίες συνδρομής

Οι υπηρεσίες συνδρομής αναμένεται ότι θα αυξήσουν κατά πολλά δισ. τα έσοδα των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Stellantis

Μετά την Volkswagen, που πριν από λίγους μήνες ανακοίνωσε το στρατηγικό πρόγραμμα «ACCELERATE», πολλοί ακόμα μεγάλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων ποντάρουν στις υπηρεσίες συνδρομών και λογισμικών βλέποντας τα ως σημαντικά μέσα για την αύξηση του τζίρου τους τα επόμενα χρόνια.

Συγκεκριμένα, η General Motors πιστεύει ότι μέχρι το 2030 μπορεί να αυξήσει τα έσοδα της κατά 25 δισ. δολάρια το χρόνο μέσα από λογισμικά και συνδρομές πελατών της. 

Stellantis

Ακολουθώντας την ίδια τακτική, η Stellantis, θεωρεί πως μέχρι το ίδιο έτος μπορεί να δημιουργήσει κέρδη της τάξης των 23 δισ. δολαρίων το χρόνο.

Η επικεφαλής μάρκετινγκ λογισμικού της Stellantis, Mamatha Chamarthi, δήλωσε στο Auto News πως ο κολοσσός θέλει τους πελάτες του να αναπτύξουν ένα συναισθηματικό δεσμό με την μάρκα. «Στο παρελθόν αυξάναμε τα έσοδα ωθώντας τους αγοραστές σε ακριβότερα επίπεδα εξοπλισμού, τώρα μπορούμε να πετύχουμε το ίδιο προσφέροντας διάφορες υπηρεσίες λογισμικού» τόνισε χαρακτηριστικά.

Για να υλοποιηθεί αυτό, ο CEO του νεοσύστατου ομίλους, Carlos Tavares, ισχυρίζεται ότι θα πρέπει πρώτα να μειωθούν οι τιμές των αυτοκινήτων κάνοντας περικοπές στον τομέα της κατασκευής τους. Ο ίδιος δήλωσε πως οι περικοπές είναι απαραίτητες καθώς το αυτοκίνητο πρέπει να το απολαμβάνουν όλοι και όχι μόνο οι οικονομικά ευκατάστατοι.

General Motors

Στην αντίπερα όχθη, πολλοί είναι εκείνοι που εξέφρασαν τους ενδοιασμούς τους για την τακτική αυτή. Για παράδειγμα, ο αναλυτής έξυπνης κινητικότητας, Mike Ramsey, δήλωσε ότι «οι κατασκευαστές δεν θα επιτύχουν τα νούμερα εσόδων που φιλοδοξούν. Εάν σκοπεύουν να στερήσουν από τους πελάτες τους στοιχεία του εξοπλισμού που θεωρούν βασικό, όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα, σίγουρα αυτό δεν θα έχει ωραία κατάληξη για αυτούς».

Τέλος, να θυμίσουμε ότι πολλές από τις υπηρεσίες με τις οποίες σχεδιάζει να εξοπλίσει τα μοντέλα της η Stellantis θα είναι διαθέσιμες «over the air». Πράγμα που σημαίνει ότι ο εκάστοτε αγοραστής θα έχει την δυνατότητα αν το θελήσει, να αυξήσει έναντι ενός αντιτίμου την ιπποδύναμη ή να βελτιώσει το σύστημα infotainment μέσω «over the air» αναβαθμίσεων.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube